Új hozzászólás Aktív témák
-
hokuszpk
nagyúr
válasz
Balala2007 #3571 üzenetére
nalatod. pont az a jo, ha mindennek van non-avx codepathja.
bazinagy piros resetgomb megynyom, es megis mukodik minden tovabb, csak amig lemegy az atallas, picit lassabban. -
Ueda
senior tag
válasz
Balala2007 #3567 üzenetére
Esetleg amire az avx képes, azt meg lehetne oldani több maggal is. Konkért példa, x265 kódolás, 4 mag avx2-vel vagy 6 mag avx/2 nélkül. Az utóbbi kombináció rugalmasabb,kvázi "RISC architektúra". De én is csak laikus vagyok, szóval nem tudom, mennyire felcserélhető a avx/2 a több magokkal.
-
Petykemano
veterán
válasz
Balala2007 #3565 üzenetére
Értem
Egy laikussal beszélgetsz
Akkor nem lehetne ez(eket) úgy megcsinálni (reset?) hogy van az
AVX, AVX2, AVX3 - ami utasításkészlet
És tartozik a képlethez még maximális vektorhossz is, ami meg hardveres implementációHa jól értem, az SVE2 esetében is előfordulhat, hogy lesz SVE2.1, SVE2.2
Nyilván ezek azonban mind 128-2048 vektorhosszúságig ugyanúgy jók lesznek.Azt gondolom, hogy a kis és nagymagok közötti szegmentálási lehetőség az ARM-os megoldással (vagyis hogy az utasításkészlet megegyezik a kis és nagy magok között, viszont a feldolgozó szélessége nem) rugalmasabb. Ha az intel nem csinálna hibrid cpu-t, lehet, hogy ez a kérdés fel sem merülne. Hogy látod, lehetne-e, vagy érdemes lenne-e az AVX család következő verzióját már így készíteni?
Vagy lesz egy hátraarc és GPU?
Egy laikussal beszélgetsz
-
hokuszpk
nagyúr
válasz
Balala2007 #3567 üzenetére
"Ezt honnan lehet tudni? Sztem ez egyaltalan nem igaz, 10 ev alatt tortent ez+az"
iden doglott ki a Phenom II alol a lapom, addig az volt "A" melos gep.
egy szoftver se jott szembe, ami reklamalta volna, hogy neki marpedig egetoen szuksege van az AVXre -
S_x96x_S
addikt
válasz
Balala2007 #2192 üzenetére
> Vszeg a PDEP/PEXT lassuasaga van mogotte.
lehetséges; valaki - valamilyen fórumban azt írta, hogy ezt a 2 utasítást a ZEN emulálja ..
-
hokuszpk
nagyúr
válasz