Hirdetés
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Android szakmai topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 14 5G - jól sikerült az alapmodell
- A piac legerősebb kameráját ígéri a Xiaomi 17 Ultra
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Billentyűzet
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Amazfit T-Rex 3 Pro – világítós dínó
-
Mobilarena
Amazon topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Talala
senior tag
válasz
#20238798
#9888
üzenetére
"Különböző címes papírok."
Azt ne mondd, h a szállítási és számlázási címnek egyeznie kell. Mert abban a hozzászólásban épp arra utalt a fórumtárs, hogy ez a két címe nem egyezik, mivel bizonyos termékeket nem szállítanak ide, de német címre rendelheted. Legalábbis én így tudom értelmezni -
Talala
senior tag
Ha új fiókkal is ez lenne, akkor passzolom. Második körben is elküldtem nekik számlakivonaton pdf-be, kártya adatokról screenshotot stb.... Már lassan csak a láb méretemet nem tudják. Ma reggel megint ugyan az a hülye email, hogy nem tudjak ellenőrizni a személyazonosságom, de legalább leírnák konkrétan mi a problémájuk....Most már közüzemi számláról es okmányokról kérnek másolatot...elmennek a ....
-
Talala
senior tag
igen, egyedül a kártyaszám nincs rajta, ezért csináltam screenshotot OTP appból, ott van olyan ahol látszik mind 2 adat. Meglátjuk, várok.
-
Talala
senior tag
válasz
#20238798
#9875
üzenetére
Na jott válasz, dokumentum olvashatatlanságra hivatkozva írták, hogy nem tudjak ellenőrizni az adatokat. Képet küldtem, délután pdf-et fogok.... Viszont fizetésnél kártya adatokat adtam meg, a számlakivonaton ugye csak számlaszám szerepel, kártya szám nem, ezért a virtuális kártya adatairól is küldtem képet nekik. Mit tudok még tenni, hogy ne problémázzon?
-
Talala
senior tag
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni első rendelésemnél felmerülő fizetési probléma miatt.
Regisztráció után rendeltem egy terméket német címre, magyar (OTP) fizetési adatokkal. Az OTP virtuális kártyámat használtam fizetésnél. Rendelés előtt utaltam rá megfelelő összeg ami bőven fedezi a rendelés összegét. A rendelés leadása után kaptam egy emailt amazontól, amiben azt írja hogy, szokatlan fizetési tranzakciókat észleltek ezért zárolják a fiókot, és ha 72 órán belül nem sikerül ellenőrizni a fizetési adatokat akkor törlik a megrendelést.
A fiókba belépve végig visz pár adateszeztetésen az oldal, hogy feloldjam a zárolást és igazoljam a fizetési adatokat. Számlakivonatot kér igazolásnak, ha a virtuális számla adatait elküldöm az jó lehet? Vagy önmagában a virtuális számla használata okotza a zavart? esetleg hogy a levonás pillanatában még nem volt jóváírva az összeg a számlán?
Új hozzászólás Aktív témák
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- OpenMediaVault
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Luck Dragon: Alza kuponok – aktuális kedvezmények, tippek és tapasztalatok (külön igényre)
- Okos Otthon / Smart Home
- 3D nyomtatás
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Óra topik
- Synology NAS
- További aktív témák...
- Dell Latitude 7330 i7-1255U 16GB 256GB 400nites legjobb kijelző! 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i3 12100F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 6GB Zalman S2 TG Chieftec 600W
- LG 27US550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / Forgatható / sRGB 99%
- Eladó Apple iPhone 13 Mini 128GB / 12 hó jótállás
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
, akkor lehet csinálhatok új fiókot aztán rendelhetem meg újra. Köszi a segítséget.


