Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- A piac legerősebb kameráját ígéri a Xiaomi 17 Ultra
- Itthon is elérhető a OnePlus 11 és a Buds Pro 2
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Samsung Galaxy Ring - gyűrű-kúra
-
Mobilarena
Amazon topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
fatal`
titán
válasz
bazsimano
#10599
üzenetére
Hol látsz pixel 7-et 170-180 körül? Én csak 7a-t látok €400-ért a német Amazonon (amire még rájön 8% áfakülönbözet). A sima 7 €600 körül van. Elvileg egyébként az olaszon érdemes vásárolni (azonos árak esetén), ott jön rá a legkevesebb ÁFA-különbözet (4%). Viszont én inkább a németről szoktam, angol a felület és talán RMA vagy support igénynél is könnyebb angol nyelven kommunikálni.
Viszont 7a-t itthon is kapsz 200-ért pl. az Alzáról.
Ha Amazonon rendelsz, arra figyelj, hogy legalább a szállító az Amazon legyen, sok a scam a piactéren.
-
bazsimano
őstag
Sziasztok!
Amazonrol vásárolnék pixel 7 mobiltelefont. Itthon 200e felett van amazonrol meg 170-180 ezer alatt kapható. Kérdés, hogy amazonnál is van ha jól láttam 14 vagy 30 napos elállási lehetőség, ugye?
ilyenkor a visszaküldés árát is állja az amazon?
Melyikről érdemes vásárolni? német? spanyol?
előre is köszönöm!
b.
-
zacci
senior tag
válasz
#20238798
#10589
üzenetére
Fejlemeny van. Visszaallitottak az accountomat. Ahhoz kepest, hogy azt hazudtak, hogy toroltek a megrendelesemet, a 2FA-t stb. minden megmaradt. A rendelesem tovabbra is el es elindult a csomag. Meg szerencse, hogy nem rendeltem meg mas uton...
Kaptam egy hosszu szamsort mint tracking. De ezt semmilyen trackinges oldal nem tudja ertelmezni, csak az Amazon belso rendszere.Az utolso bejegyzes ez :
Package departed an Amazon facility Plzeň, Plzeň CZ
Melyik szallitot erdemes felvennem a TrackCheckerbe ?
-
zacci
senior tag
válasz
#20238798
#10582
üzenetére
Koszi a valaszt! Mar nap teltek el a megrendeles ota. 3-an rendeltem. E-mailben kaptam is visszajelzest a megrendelesrol.
Hivatkozasnak irjam bele az accountomat ? Nyilvan jelszo nelkul. Vagy felfogjak, hogyha arrol az e-mail cimrol irok levelet, ami az accountom is ?
-
zacci
senior tag
Sziasztok,
Sok evvel ezelott regisztraltam az Amazon.de oldalon, de nem rendeltem meg onnan. Most szerettem volna rendelni egy termeket. Szepen be is leptem, beallitottam a 2FA-t, es modositottam a jelszavam erosebbre. Modositottam a szallitasi cimet, mert ido kozben elkoltoztem, megrendeltem a termeket, bankkartyaval fizettem, szepen le is vonta az osszeget a kartyamrol. Ezek a trogerek meg csak nem kuldtek az arut, erre ma kapok egy mailt az account-alert@amazon.com cimrol, hogy letiltottak az accountomat, mert allitolag gyanus mozgasokat erzekeltek rajta es allitolag e-miatt toroltek a megrendelesemet is. Nem ertem, ha nem akarjak kikuldeni az arut, akkor irjak azt es ne tiltsanak ki. Persze nem tudok nekik irni sem, mert ezen a szutyolk amazon.de oldalan ahhoz be kellene jelentkezni. En meg nem vagyok hajlando Amerikaba telefonalgatni.
Milyen e-mail cimre lehet nekik panaszt kuldeni es kerni, hogy ugyan oldjak mar fel az accountomat es kuldjek az arut, vagy adjak vissza a penzemet. Az biztos, ez volt az elso es utolso, hogy dolgom volt az Amazonnal.Segitseget elore is koszonom, es elnezest, de nagyon felbaxtak az agyamat.
zacci
A biztonsag kedveert modositottam meg egyszer jelszavamat, de ettol meg le van tiltva a fiokom, tehat lofaxt sem ertem vele.
Ezt kapom, ha be akarok jelentkezni:
We have detected unusual activity on your account and have locked it temporarily. Please contact customer service for further assistance.
Es ime a level, amit elvben az Amazon kuldott:
Hello,
We believe that an unauthorized party may have accessed your account. To protect your information, we took the following actions:
-- Signed you out of risky active browser sessions
-- Deregistered risky devices
-- Reversed any modifications made by the unauthorized party
-- Canceled any pending orders
-- Disabled the password to your account. You can no longer use the same password for your account.Please call Customer Service and ask to be transferred to the Account Change department to regain access to your account.
Customers within the US: 1-800-388-5512
Customers within Canada: 1-800-201-7575
International customers: 1-206-922-0880In the meantime, follow these instructions to make your account more secure after you regain access:
-- Do not use the same password that you use on other sites, including the one used with your email provider.
-- Actively monitor all your accounts, including your email. Check if there were any unauthorized changes, such as auto-forwarding or deletion rules in your email settings.
-- Review your recent order history and archived orders, and report any unauthorized orders placed to your account. Review this by going to "Your Account" and go into "Archived orders."
-- Remove any unauthorized device registered to your account by clicking "Your Account," then "Digital Services and Device Support," and then "Manage Content & Devices."
-- Register a mobile phone number to receive notifications through a secure source by clicking "Your Account," then "Login & security," and then "Add" next to "Primary mobile number." If you have already added a mobile phone number, you may see an option to verify the number.
-- Enable Amazon's 2-step verification to add an extra layer of security to your account by clicking "Your Account," and going into "Login & security."
-- Download the Amazon mobile shopping app and turn on push notifications to your account to ensure you are notified about any order or account updates on multiple channels.To learn more about how this may have happened and what else you can do to secure your account, go to "Security and Privacy":
https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=201908990Account Specialist
Amazon.com
https://www.amazon.com -
TaaT
nagyúr
Csippant a telefon, meg jött a terhelés.
-
-
Amazon.com rendelés kapcsán lenne egy gyors kérdésem, mivel még sohasem rendeltem USA-ból. A termék nem kapható az EU-ban, így más lehetőségem sajnos nincs. Végig kattintgattam mindent, hogy lássam a végösszeget, így az alábbi kép fogad:

Ezen felül kell még fizetnem valamit, amikor Magyarországra ér a csomag? Visszaolvastam a topikot, de elég ellentétes tapasztalatokat olvastam erről.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
csuvicsuva
#10560
üzenetére
Ha Amazon volt az eladó, akkor ingyenes a visszaküldés. Általában Postán tudod visszaküldeni. (marketplace eladó egyedi visszaküldési megoldásokat használhat - ezek le vannak írva az eladó oldalán)
-
csuvicsuva
addikt
Sziasztok!
Lehet, hogy volt már téma, de ha fizikai dolgot rendelek Amazonról (EU-ból tervezem) és nem válik be, hogyan működik az elállás/visszaküldés folyamata? Nekem kell fizetnem vagy küldenek matricát és kérek futárt?
Előre is köszönöm a választ.
-
Benhill
senior tag
Köszönöm mindenkinek!
Ilyen esetben mindig Forint legyen a kártyán és USD-vel fizessek?
Revolut is mehet ugyanugy forinttal és USD-ben történő fizetéssel?
-
Benhill
senior tag
Hogy is van a valuta váltás pontosan?
Amazon.com-on rendelnék alapból usd, de HUF-ban is tudok fizetni. Utóbbival ráteszi a fee-t.
össz 129,04 usd amiről szó van, ez forintba fizetéskor 46260 FtMilyen pénznemmel fizessek, milyen legyen a valuta a kártyán?
Első rendelésem volna, jó lenne ha a lehető legkevesebbel húznának le mert a szállítás meg az áfa 14950 Ft... viszont még igy is olcsóbb mint itthon ezért rendelném onnan.
-
motocoder
aktív tag
Segítsetek pls.
Nekem még soha nem sikerült az Amazon-ról, megrendelni semmit. Van már fiókom is. Most már nem enged még belépni sem semelyik böngészőből sem. Asztali gép vagy mobil mind1.
Beírom a felhasználó nevet és a jelszót utána a megerősítő kódot.
Ezt írja ki: gyanús tevékenységet észlel
Járt már valaki így? -
fraser22
csendes újonc
válasz
radi8tor
#10546
üzenetére
Két eladótól rendeltem (amazon.de) mindkettőnel a "Dispatches from Amazon" szerepel. Ahogy néztem 2 csomagban fogjak küldeni, volt egy kis gond a rendelés leadás után amire 10 nappal később derült fény. Van egy kicsi esély arra, hogy még jövő héten ide ér? A rendeléseknél azt irja, hogy "Expected by 28 Dec"
-
válasz
fraser22
#10545
üzenetére
Azt jelenti, hogy mostanában fogják feladni. De mivel hét végén nem fogják, hétfőtől várhatod a feladást. Szállítani pedig attól függ. Ha olyat rendeltél, aminél a "szállítja az amazon" van és európai amazonos raktárból jön, akkor nagy valószínűséggel az osztrák postán keresztül az Express One fogja hozni. Nekem kétszer is így volt.
Volt egy kínai amazon partnertől rendelt tablet tokom, az Kínából jött, ott a forgalmazó cég szállította és nem az Amazon, oda is volt írva a rendelési oldalon. Azt a Posta hozta 18 nap alatt Hollandián keresztül, ott is vámkezelték. De mivel levélként adták fel a tokot, nem csomagként, el kellett menni a postára érte. Mondjuk jóban vagyunk a kézbesítőnkkel és így kihozta, de ez más lapra tartozik.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
fraser22
#10545
üzenetére
Igen ez azt jelenti most fogják csomagolni.
Azt hogy melyik cég hozza sok dolgon múlik. Nem lehet megmondani addig. amíg fel nem adták.
Ha feladásra kerül (és Amazon volt a termék eladója) akkor látni fogsz egy nyomkövetési számot. Abból már lehet tudni ki fogja hozni.
Nekem mostanában német oldalról ExpressOne hozta, de van amikor MPL-el jön. -
fraser22
csendes újonc
Az első Amazonos rendelésemet várom, jelenleg a "Dispatching Now" státuszban áll (ez különben mit jelent, hogy most csomagolják?). Melyik futár szolgálat fogja kiszállitani? GLS, Magyar Posta? Standard Shippinget választottam.
-
jerry311
nagyúr
válasz
Mcrazy
#10542
üzenetére
Kétlem, hogy le tudtad mondani az Amazon US weblapján, ahol nem volt Prime-od. Pl. ha belépek Amazon US-re akkor az fogad, hogy próbáljam ki ingyen 30-napra, Amazon UK-n pedig itt az élő előfizetésem.
Az első rendelésem egy Kindle volt, amikor ismerős éppen USA-ban látogatott rokont. Megrendeltem Prime próbaidővel 1 napos szállítással, és aztán le is mondtam simán. Ott kell lemondani, ahol megrendelted. Ennyi. -
Sziasztok!
Elnézést, ha már volt téma, de nem találtam hasonló bejegyzést.
A történet a következő: Novemberben kaptam az Amazontól 30 nap ingyenes kipróbálási lehetőséget, amit a lejárat előtt 2 nappal le is mondtam, hogy ne vonja le az éves 89€-t. Azt még hozzá kell tennem, hogy az ingyenes időszak alatt megnéztem, hogy milyen filmeket adnak a Prime videóknál, de rájöttem, hogy számomra az is felejtős. Szóval a lemondás után meg is kaptam a visszaigazoló email-t, hogy minden rendben, a Prime tagságom megszűnt. A fizető kártyám egy Wise digitális kártya volt, amit bent hagytam arra az esetre, ha még rendelnék valamit. Ma belépek a Wise app-ba és látom, hogy 8,99€-t le akart vonni a számlámról, mint havidíjat, de nem tudta, mert nem volt rajta pénz.
Tavaly ugyanezt eljátszották, arra hivatkozva, hogy nem a DE oldalon mondtam le, hanem a .COM oldalon és az nem hozzájuk tartozik. Felmentem a De végű oldalra és sikerült másodszorra végleg lemondanom. Most figyeltem és mindent a német nyelvű, DE végű oldalon intéztem. Úgy látszik sikertelenül. Ez egy olyan cég, hogy azt sem szabad elhinni, amit leírnak.
Azt gondoltam, hogy 1 év múlva már nem találkozok a gusztustalan üzletpolitikájukkal, de ezek szerint nem volt szerencsém.
Legközelebb inkább kifizetem a 3-6€ szállítási díjat, mintsem még 1x Prime tag legyek.
Nagyon ritkán rendelek az Amazonról, mert rengeteg a gusztustalan eladó, a sz@rnál is rosszabb minőségű áru (soxor drágább, mint máshol) és a vásárlóvédelem is (a visszajelzések alapján) egyre rosszabb.
Más is járt már hasonlóképpen? Mi volt a megoldás? -
kirkri
addikt
válasz
kirkri
#10535
üzenetére
A honlapon lévő fals adattól függetlenül, az eredeti dátum szerint megérkezett a csomagom.
Szerencse, hogy nem engedtem töröltetni.
Eddig kb. 20 alkalommal vásároltam az Amazonról (kizárólag a cégtől magától, a partnerektől soha) és azt figyeltem meg, hogy hamarabb soha nem hozzák ki a csomagot, mint amit előre jeleztek a megrendeléskor. Ha korábban ér ide, akkor várakoztatják a depóban a kiszállítást az eredeti érkezési napig.Gondolom nem akarnak a gyorsított kiszállításnak konkurenciát csinálni, mert akkor senki nem fizetne pluszban, ha ugyanannyi nap alatt ér ide a "sima" szállítással, mint az "elsőbbségivel".
-
fraser22
csendes újonc
December 4.-én adtam le az első Amazonos (amazon.de) rendelésemet. 2 termék 2 különböző eladótól. A csomag azóta a "Not Dispatched" állapotban van. Ez normális?
Nincs ebben tapasztalatom. Azt érkezési időnél azt írja, hogy: December 11-28. Standard szallítást választottam. Másnak mi a tapasztalata? -
kirkri
addikt
Elég érdekesen működik az Amazon problémamegoldása.
Rendeltem az Amazon.de-ről egy terméket, aminek várható kiszállítása a holnapi nap. (Dec.14) Erre tegnap látom, hogy a csomag adatoknál a várható érkezés 2024.dec.31.
Írtam chat-en a CS-nek, hogy nézzen már rá, mert nem stimmel a dátum. Erre visszaírt, hogy dehogynem, 2024. de. 31.
Amikor jeleztem neki, hogy már az idei év dec. 31. is késő lenne, de a 2024-es egyáltalán nem elfogadható, akkor annyi volt a reakció, hogy rendeljem meg újra, ezt meg törli. De mondtam, hogy nagyon nem szeretném, mert a csomag mozog (bár furcsán, mert én Németországból rendeltem, a tracking szerint meg a spanyol site-ról indult, tegnap érkezett meg a csehekhez, de a végcél Magyarország) szóval bízom benne, hogy mégis idetalál, Ami még érdekesség, hogy a megadott trackinget egyetlen tracker oldal sem látja, bár ahogy elnézem ez Express One tracking, az meg az Aliexpress tapasztalatok szerint csak akkor szokott életre kelni, amikor itt Pesten átveszik a csomagot.
Közben a termék ára is dupla lett, szóval semmiképp nem töröltetem a rendelést, hanem amennyiben nem ér ide, akkor újraküldést kérek. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Don.Corleone
#10533
üzenetére
És a rendelés pillanatában mit írtak mikorra várható a szállítás? Szerintem ezt a visszaigazoló emailben is láthattad.
Ha ez már letelt akkor lehet reklamálni Amazonnál. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Don.Corleone
#10531
üzenetére
Amazon az eladó vagy valami marketplace-s eladótól vetted?
-
Don.Corleone
aktív tag
Sziasztok! Adott egy rendelés amit nov. 30.-án adtam le, fizettem minden a szokott módon történt, viszont a mai napig nem került postázásra. Egy elektromos fogkeféről lenne szó, ha megnézem a mostani ajánlatot mindenhol azt írják karácsonyig ide ér, mivel ajándékba lenne az én rendelésem is kicsit izgulok miatta miért ülhet 13 napja csak úgy.. viszont jól látom, hogy az eladóval nem lehet sehogy sem felvenni a kapcsolatot?
Pár hónapja kezdtem csak amazonon rendelni, eddig minden rendben ment. -
warcat
veterán
válasz
menledge
#10527
üzenetére
Ha rendben megérkezett, akkor ne foglalkozz vele, random nem fognak csak úgy refundolni anélkül hogy kapcsolatba lépnél az ügyfélszolgálattal.Nekem is van most ilyen a BF amazon rendeleléseim között (not deliverable stb) ezeket mind rendben átvette mailboxde aztán meg hazaértek.
-
menledge
senior tag
Sziasztok!
Ti találkoztatok már olyannal, hogy rendeltem egy terméket mailbox.de-re, ami meg is jött, azonban az amazon oldala azt irja, hogy elveszett, ls felkínálja a refundot vagy a replacementet. Ez miért lehet? -
NORBl
aktív tag
Sziasztok!
Ha ki lehet választani Amazonon Magyarországot, akkor miért nem enged szállítani ide? Sztem én anno rendeltem. Akkor lehetett, már nem?
Köszi,
N -
válasz
fatal`
#10517
üzenetére
Pontosan ilyen rendelésem van nekem is. Kínából, 4PX, Hollandia, PostNL.
Amazonon rendeltem, de a Kepuch (Senzhen) cég csomagolta és szállíttatja. Most Hollandiában van, ez a státusza per pill: "30/11/2023 16:22 The shipment is handed over in bulk final acceptance of the item to be confirmed NETHERLANDS"
Elvileg már vámon átesett. Ez már az utáni státusz.November 20.-án rendeltem a cuccot. Amazon érkezésre december 16.-át ír, de ezt nem veszem készpénznek, remélem azért előbb megjön.
Ja, amúgy német Amazont nézek.
-
válasz
radi8tor
#10514
üzenetére
Akkor ebből tanultam.
Igaz a Kínából jövő tablet tokom is már Hollandiában van, de nagyon nem kapkodják el a szállítást. Igaz ezt a szállítást a termék forgalmazója intézte. De mostantól csak az Amazon által szállított terméket veszek. Ez a Kínából jön dolog sokáig tud tartani....
-
A "dispatched from Amazon" azt jelenti, hogy szállítja az amazon? És Európából?
Mondjuk azt látom, hogy van egy indiai eladó, de az van írva, hogy szállítja az Amazon, akkor egy európai raktárából szállítja az adott terméket?
Megköszönném, ha valaki esetleg segítene. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Don.Corleone
#10509
üzenetére
Nem tudok ilyenről Amazonon.
-
Don.Corleone
aktív tag
Srácok, utóbbi időben kezdtem amazonon halászni különböző termékeket, eddig csak pozitív a tapasztalat, de egy valami nem tiszta, itt ha minél többet vásárolsz, kapsz némi kedvezményt, létezik ilyen, vagy egy "ebay" szintű vásártérre kell gondolna, ahol csak a vásárló értékel, vissza nem.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
#20238798
#10502
üzenetére
Anglia nem EU-s ország, tehát hivatalosan kell még itthon ÁFÁt fizetni.
Ahogy mondtam nekem sem kellett, de attól még lehet hogy kell - mivel minden EU-n kívülről érkező csomag értékhatártól függetlenül már ÁFAköteles.Amit a képernyőn látsz az nem az itthoni ÁFA hanem az Angliai ÁFA.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Renault, Dacia topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Grand Prix - Új névvel térnek vissza egy legendás sorozat klasszikus epizódjai
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Battlefield 6
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- EAFC 26
- World of Warships
- Olcsó/régi telefonok fotói egymás mellett
- További aktív témák...
- Inno3D GeForce RTX 4070 Ti X3 12G - Karácsonyi akcióban!
- Redragon Kumara K552 RGB Brown Switch magyar billentyűzet
- Lenovo Thinkpad P1 Gen 6 - i9-13980HX, 32GB, 2TB SSD, 16" WQUXGA (3840 2400), RTX 4090
- 15.gen! Intel Core Ultra 9 285K +16-32GB DDR5 RAM +hűtött VRM-es Z890 lap! GAR/SZÁMLA (a Te nevedre)
- OP AudioCodes C450HD Ip Phones - Szines kijelzős - Teams/ Zoom telefon - Új dobozos
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Mini 128GB Blue-1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS4209, 94% Akksi
- ÚJ Lenovo ThinkPad T16 Gen 4 - 16" WUXGA - Ultra 7 255U - 32GB - 1TB SSD - Win11 - 3 év garancia
- Apple iPad 11Pro Wifi+Cell 256GB Kártyafüggetlen 1év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest






Nincs ebben tapasztalatom. Azt érkezési időnél azt írja, hogy: December 11-28. Standard szallítást választottam. Másnak mi a tapasztalata?



