- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- iPhone topik
- One UI zápor esett a hétvégén
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Telekom mobilszolgáltatások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
lafaty80 #45785 üzenetére
Nem egészen értem amit írsz, ez nem lett feladva és azért nincs frissülés, ezen nincs mit kimagyarázni, olyan nincs hogy nem frissül ha tényleg szállításra került.
De a mostani dispute indítással nem veszítesz semmit vagy visszakapod a pénzed most, vagy visszakapod február 13-án, hiszen ha 12-ig nem kapod meg jogos a visszakérése a pénznek. Meg nem érkezés esetén nincs olyan hogy úgy utasítják el hogy nem kaphatod meg a pénzed, lényegében halasztásra kerülhet vagy neked adnak igazat.
Megy a dispute arra az eladó reagál vagy úgy hogy a pénzt visszaadatja és kész, vagy úgy hogy nem ad vissza semmit, ezt elutasítod és azután dönt az AliExpress. Ez így a nincs nyomkövetési információ oknak felel meg. -
válasz
lafaty80 #45752 üzenetére
Ennél az azonosítónál semmi információ, ez vagy kamu, vagy el van írva valami. Próbálkozhatsz dispute-al de valószínüleg az lesz a válasz hogy szállítás alatt van, de ennek semmi nyoma így talán elfogadják, kell egy angol nyelvű nyomkövetési oldal kép hogy semmi nincs.
-
válasz
lafaty80 #45359 üzenetére
Ha valamiért megszakad a szállítás (pl. visszaküldik az ottani vámról a csomagot, vagy a logisztikai központban derül ki hogy nem megfelelő a csomagolás) akkor az a nyomkövetési szám "felhasználódik" és ha újraküldi akkor egy másik számmal tudja csak elküldeni, hiszen újból fel kell adni. A VR383751670YP az a Yanwen logisztika azonosítója, lesz neki postai azonosítója, de egyenlőre még nem tart ott a folyamat, most csak megigényelve a szállítás.
-
-
lafaty80
addikt
válasz
lafaty80 #45080 üzenetére
Lehet kicsit parás vagyok ezzel a termékkel, de megnéztem pár dolgot.
Emberünk a lejárati idő előtt pár órával adta fel (11.30-án), jelezte üziben is, ez ok. De másik 3 rendelésem tracking-jét néztem, mindegyik ugyanúgy kezdődik "A fuvarozó elfogadta", ez pedig "Átvételre csomagolva." és ez is csak mai dátummal. A többinél ilyen státusz nem volt.
Mikor lehet esetleg gyanakodni, hogy valami nem ok, lehet ilyen? Köszi
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- AKCIÓ! Apple MacBook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB 560X 4GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- Egyedi ékszerdobozka
- Samsung Galaxy A35 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest