Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lela

    aktív tag

    válasz V/ #79023 üzenetére

    Akkor amikor indítottad a dispute-t nem lett bekérve az Free return-hoz az e-mail címed, az előző hsz szerinti képen?
    Nem jelent meg, mivel gondolom ez a "free return" nem volt a termékhez meghírdetve.
    Most kipróbáltam egy másik vett termékkel ott sem jelenik meg ilyen opció, a refund opciók között.
    Ezért kérdeztem, ha viszont bebizonyítottam, hogy az eladó a hibás akkor elvileg az aliexpress intézi a free returnhoz való jogomat?
    Legalábbis a hivatalos alis levélből én így vettem ki, csak az utolsó mondat elbizonytalanít.
    Solution1:Return goods,full refund 5000 HUF (seller pays the return shipping fee )This is a FreeReturn order, if you are qualified to get a Free Return label this time, you will see a label on your Return&Refund page. Please download shipping label and ship out your items in time. If you do not get a label but only a return address, please send your order at your own expense first and negotiate with the seller if the seller needs to pay return shipping fee.

    Az eladó meg persze ezt írta:Could you cancel the dispute? We will apply for a refund for you immediately after returning the package, please don't worry, or you can cancel the current dispute and re-select the dispute reason of "I don't need it" for refund, so we will directly agree to your dispute and refund you.
    De ki hisz neki na...

Új hozzászólás Aktív témák