- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- A Sony technológiáinak krémje lett az Xperia 1 VII
- Google Pixel topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Külföldi SIM-ek itthon
- iPhone topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Nem fogy a Galaxy S25 Edge?
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
kiskuplung
őstag
válasz
milszab #61521 üzenetére
Itt össze van gyűjtve minden profil, illetve felül vannak a linkek magára az UEVR injectorra, stb.
-
a2d2
addikt
válasz
milszab #50924 üzenetére
Én ránéztem minden beállításra, asszem tavaly augusztusi a firmware és nem is talál automatikusan újabbat.
@Raymond: nekem pl olyan is megfordult most a fejemben hogy a táp szarakodik. Ennek a kínai verziónak ugye 24W-os tápja van, dupla akkora mint az EU verziónak, az erősített 2.4Ghz miatt. Lehet hogy nem képes elég kakaót felvenni?
Pár év alatt pl az anno nagyon ajánlott Xiaomi routeremnek is kidöglött a tápja. Na majd keresek valamit.
@gulasoft: nem, az europait egyből küldtem vissza az első hatótávteszt után. Ez érdekes hogy nálad folyamat jó az airlink. Akkor lehet hogy a gépem throttlingol? Pedig baromi nagy szellős gépház. -
a2d2
addikt
válasz
milszab #50921 üzenetére
Nem tudom mi van, napok óta szarakodik. VR-t nem próbáltam. Az jól is menne rajta szerintem, de a 2.4Ghz-nek olyan mintha lecsökkent volna a hatótávja.
Valami olyasmi kellene aminek átlag feletti a 2.4Ghz-es jele.
Ja és még azt vettem észre ennél hogy valószíűleg thermal throttlingol. Az első egy óra jó, de ha többet játszok akkor elkezd szakadozni a kép Airlinken. -
gulasoft
őstag
válasz
milszab #50738 üzenetére
Az egyik szempont pont az volt hogy ne keljen hozzá 1000 wattos táp. Most egy 750 gold van, remélem elég hozzá, egy i9 figyel mellette, az még az 5070-et is ki fogja szolgálni. Sajnos pont a vr felbontásokon elmarad a 4090-től. Mindenesetre a mai energiaárak mellett ez is szempont lehet.
-
sheep
addikt
válasz
milszab #49003 üzenetére
Más játékkal működik a Reverb? Én a MSFS-hez nem a steamvrt használom hanem az openxr toolkitet. A steamvr elég sok erőforrást igényel.
Én így indítom a fs-t:
-Reverb konnektor bekapcs, headset bekapcsol és a wmr portál ablak megjelenik, és 'ready' felirat olvasható. Steamvrt nem indítja el mert nem kell az openxr miatt
-Fs elindít, betölt, reptér és gép kiválaszt, fly gombbal betöltés, és ha a monitoron minden okés akkor alt+tabbal átváltok vr nézetre.
Így még sosem volt gond, de azt megfigyeltem hogy ha nem indítom el a reverbet a jàték előtt akkor amikor a fly gombra kattintok a játék kilép.
Próbáld meg így, ha kell segítség openxrhez szólj. -
sheep
addikt
válasz
milszab #48912 üzenetére
Szerintem akkor ez inkább a játék miatt lehet vagy egyéb hardver kever be, nekem soha nem volt hasonló gondom a Reverbekkel, pedig évek óta nyúzom őket többféle játékkal is. Mindegy hogy steamvr vagy openxr, nem volt összeomlás, illetve csak az MSFS fagyott néha de mióta alapra állítottam a memóriát az sem fagy.
Az alap ülő pozíciód meg be kell lőni egyszer és onnantól ha felveszed tudnia kéne, viszont a játékokban is van egy gomb ami a vr nézetet középre állítja. Nálam ha ferde a kép csak megnyomoma középre gombot és ennyi. -
sheep
addikt
válasz
milszab #48905 üzenetére
Illetve Jaceket kiegészíteném azzal hogy nem kell minden indításnál megadni az ülő / álló módot, elég egyszer és következőnak abban a módban indul a WMR portál. Ezt bármikor át lehet állítani. A másik hogy a Reverb (és általában a beépített kamerás, jellemzően wmr headsetek) kényesek a fényviszonyokra mert a kamera alapján veszik le a mozgást, ha nincs elég fény akkor is tapasztalhatsz hasonlót hogy a fülke mozog a fejeddel együtt.
-
a2d2
addikt
válasz
milszab #48609 üzenetére
Tegnap én is nyitottam egy erőforrásfigyelőt és úgy láttam hogy feljebb ment nálam is a gpu (60-90%) és lejjebb a proci (kb 30%).
De nagyban függ hogy merre nézel épp.
Ez a két mod kb kötelező hozzá:
[link]
[link]
Ja és én úgy használom hogy bekapcsoltam a szemkövető kurzort, az is segít a navigálásban. És egy gamepad mindenképp kell hozzá.
Akkor kb az van amúgy mint nálam, hogy 3070-el is csak folyamatos ASW-vel megy a játék.
Én már annak is örülök hogy a 45-öt eddig stabilan tartja és nem megy be alá. Így teljesen élvezhető lesz már, csak nem csíptem mikor beesett 30-40FPS-re és röcögött tőle az egész játék.
A lényeg hogy kb ez is Fallout VR kategória, rohadtul optimalizálatlan. Egy 2014-es játéknál nem azzal kellene küzdeni hogy legalább a felezett képkockaszámot tartani tudja röccenésmentesen. -
a2d2
addikt
válasz
milszab #48523 üzenetére
Az sem pörög sajnos, arra is 50-60%-ot láttam csak az erőforrásokat megnyitva.
Nem értem mi van.
Mindenesetre úgy döntöttem éjszaka hogy elég lesz ebből mert 4. estémet csesztem el vele és megrendeltem ma a komponenseket egy am4 platformhoz. Ryzen 5500 másfélszeres gyorsulást hoz már csak nyers erőben is az I7 6700-hoz képest, plusz az alaplap is sokkal modernebb (Asus tuf gaming B550 plus), PCI-E 4.0, 2db M2, 2.5Gb ethernet, ...
Szóval behúztam egyből mellé egy 256-os nvme SSD-t is a rendszernek, a mostani 512-est megkapják teljes egészében a játékok mert most van ami már csak a HDD-re fért rá.
Ez ugyan már ebben a pillanatban is egy elavult rendszer az AM4 + DDR4 miatt, viszont ár/értékben szerintem kifejezetten jó és jobban ki lesz használva a 3060ti. Nem beszélve hogy egy teljesen friss rendszer install is lesz végre. Mondjuk win 11-et gondoltam most már feltenni mert van win 10 retail kulcsom, ahogy olvastam már nincs gondja a VR-al. -
-Solt-
veterán
válasz
milszab #47590 üzenetére
Nem tudok neked konkrét beállítást mondani, mert Oculus alatt játszhatatlan jelenleg, ráadásul más a szoftveres háttér. Az a pár kör amit mentem, látványra semmivel nem volt rosszabb mint mondjuk az AMS2 vagy az ACC.
Annyi biztos, hogy ha rosszabb képminőséget (homályosabb) látsz mint amihez hozzá vagy szokva, akkor valószínűleg valami nincs jól beállítva. Jellemzően render resolution, élsimítás, motion blur, stb. Ha mondjuk a Steam VR-ban a felbontásod csak 100%-n van, vagy ha a játék felülírja, akkor hiába állítod Ultrára, a homályosság nem fog változni...
A lényeg, hogy ami 2D-ben szép, az VR alatt is szép tud lenni (a HMD korlátjain belül) max nem bírja a gépünk.
-
sheep
addikt
válasz
milszab #47590 üzenetére
Nekem ugyan ez volt, full grafikán is rettenetesen nézett ki. Kikapcsoltam minden dlss meg hasonló cuccot, de nem lett jobb. Mintha egy 10 évvel ezelőtti játék lenne, nem tudom megérteni hogyan voltak képesek ezt összehozni.
Katasztrófa a vr ebben az állapotban, remélem javítani fognak rajta. -
Raymond
titán
válasz
milszab #47583 üzenetére
"Had the same issue and I think it turned out to be a usb port issue. I have the v1 and the headset was plugged directly into my x570 motherboard. Every other vr game I had worked fine with no issues except F1. Tried everything else possible, then when I tried plugging it into the usbc port on the front of my case it suddenly works fine."
Forras: [link]
Picit gyanus persze, de direkt irja hogy a tobbi VR jatek mukodott neki a regi port-al is csak az F1 nem.
-
fatal`
titán
válasz
milszab #46873 üzenetére
Legjobb alatt az élményre gondolok (persze Rallyban nem nagyon van alternatíva) és arra, hogy egész jól van optimalizálva. És bőven van benne tartalom, igaz már VR előtt én sokat nyomtam monitoron is.
Q2-m van, igaz 72hz-en használom simekhez, mert nekem nincs tőle bajom. Picit csökkentett FOV (0.85/0.7 - nem nézelődök felfele úgyse), max res. és majdnem ultra (pár effekt le van véve, ami eszi az FPS-t).
-
bali777
aktív tag
válasz
milszab #46858 üzenetére
Nagyon off, de ha már F1... Én is kíváncsi lennék, de 10 év F1-ezés után lehet ott tartok, hogy a 2022-est nem veszem meg, még a VR ellenére sem. Csak multizni szoktam, de a 2021 olyan ratyi volt, tele buggal, hogy elment a kedvem az egésztől, és sajnos mindenhol azt hallom, hogy a 2022 ugyan ilyen bugos lesz
-
Joma
tag
válasz
milszab #45412 üzenetére
Most olvastam róluk, hogy a quest 2 rugalmas, olcsó, és praktikus, a g2 erőssége a szép látvány, az index pedig a legjobb követést tudja.(és éles a kép, de középkategória érdekelne, az index viszont drága) A youtubon látott mérős összehasonlítós videók alapján is jobb a g2. élesebb - szebb a képe, mint a quest2 nek. (most az ár érték nem érdekel... Az Acer helyett akarok jobbat. De ahogy néztem, hiába jobb a quest2 felbontása papiron.. nem jobb.. ráadásul kell hozzá egy head strap plusz pénzért, hogy használható legyen, mint az acer, illetve a C kábel is korlátokat szab neki (Quest2) teljesítményben... (az Air nem érdekel.) Azt akarom, hogy szép legyen. Ha már beruháztam egy 11.gen i7 / 32GB ram / 3060Ti ra... gondoltam kellene egy új szemcsi is, de nem egyszerű...
-
milszab
senior tag
válasz
milszab #38761 üzenetére
Plusz még hogy a PC2-ben sehogy se tudom a pozíciót belőni. Az oké ha megnyomom a gombot középre rak, de ott ülök a kocsi orrán. Próbáltam már állítani mindent de sehogy sem jó. Menüben van egy olyan hogy a pozíció állítás vagy mi lehet de hiába nyomkodom a gombokat nem történik semmi.... Játék elején a menü is tök közel van alapban.
-
barcalaci84
őstag
válasz
milszab #34608 üzenetére
A vezetekneluseg mellett is van azért pár dolog, amiben jobb a Q2 a g2-nel is vélhetőleg :
- több tartalom (nativ oculus exkluzív címek amik nem biztos h jönnek PC-re is... +sidequest én is sok jó tartalom)
-kezkovetes ( vannak már jópofa appok/játékok hozzá)
- a tracking is jobb vélhetőleg kicsit
-controller is jobbnak tűnik a g2 hoz képest kicsit (kapacitív gombok + 1 elem ami rohadt sokáig bírja, pláne wmr - hez képest)
-könnyebb hordozhatosag (nem kell feltétlenül vinnem a gépet is mamához :)Képben persze a g2 a csúcs (King of clarity)
Meg hangban is g2A hangra meg a kenyelemre már néztem ki jónak tűnő kiegészítőt és maradna meg videokártya fejlesztésre....
Ha nagyon durva a különbség Kepminosegben akkor is lehet maradna a Q2
-
kiskuplung
őstag
válasz
milszab #34599 üzenetére
Ez amúgy honnan jött, hogy ugyanolyan lesz?
Csak azért kérdezem, mert a múltkor Joshi is ezzel osztotta itt az észt, hogy neki a szimulátoros haverja megmondta, hogy a G1 sz*r, és a G2 ugyanolyan sz*r lesz. Gondolom azért, mert a felbontáson kívül mást nem is néztek. Pedig kb 3 másodperc megguglizni, és már köpi is ki, hogy más lencsék, fényesebb kijelzők, szélesebb sweet spot, csökkentett hibák (mura, smearing..)
-
barcalaci84
őstag
válasz
milszab #34599 üzenetére
A g2 képe jobb lesz és másabb mint a g1 (az a kérdés mennyivel )
A g1 hez képest igazéból nem hasal el a q2 ...g1 nagyobb felbontás , de ott volt a mura...Ha itt lesz a g2 , akkor egymás mellett kiderül h mennyivel rosszabb a képe a q2-nek a g2-höz képest...
a q2-nek meg vannak más pozitív tulajdonságai , amit a g2 nem tud... -
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
milszab #31865 üzenetére
Ezt már kérdezted áprilisban is és meg lett válaszolva...
Fel fogom venni a topik összefoglalóba, hogy aki játék problémával kapcsolatban kérdez és nem írja meg konkrétan milyen játék, hol lett vásárolva annak a hsz-ét törlöm mert elegem van abból, hogy a tört játékokat valahogy mindig idekeveritek, az emberek próbálnak segíteni aztán meg sunnyogtok mert tört a játék...
Többen is vagyunk a topikban akik próbálnak a problémáitok megoldásában segíteni, mint valami ingyenes support és nem értitek meg, hogy a tört játékok bizony hemzsegnek a hibáktól és ez nem az a fórum ahol ezeknek a megoldásában segítséget kellene várni...
(#31867) kiskuplung: Nem steamen van neki a játék... Szvsz így csak akkor indul a SteamVR ha tört, amibe integrálva van a SteamVR...
-
Raymond
titán
válasz
milszab #29091 üzenetére
Unreal Engine, "tipikus" problema. Egy bizonyos verziotol automatikusan aktivalva vannak a project-ben a VR plugin-ok es ki kell kapcsolni ezeket. Ha a fejleszto nem kapcsolta ki akkor jon elo a problema. A Steam-ben jobb klikk a jatek nevere es a Properties -> General -> Set Launch Options ablakba ird be hogy
-nohmd
es nem fog elindulni tobbe a HMD. -
Raymond
titán
-
kiskuplung
őstag
válasz
milszab #28233 üzenetére
Az engem is idegesít, fogalmam sincs miért van.
A forgáshoz én a snap turninget preferálom, de csak akkor ha már kezdenék belegabalyodni a kábelbe, amúgy meg én inkább rendesen forgok körbe: ha már VR, legyen igaziAmúgy engem ez a játék mindig megvezet :
most voltam egy olyan részen, ahol egy kis szoba, nagy ablak, alatta egy kis rés, amin nem férek át. Percekig kínlódtam mire rájöttem, hogy ki tudom verni az ablakot.. És hányszor volt már ilyen, hogy régi játékokból rögzült reflexek miatt meg se próbálok olyat, amit amúgy a valóságban is megtehetnék... Ez a része csillagos ötös a játéknak! -
Raymond
titán
válasz
milszab #27833 üzenetére
Ha lesz idom lehet megnezem a hetvegen mert mar reg nem voltak bekapcsolva a WMR cucok, de en ugy emlekszek egy ideje a minoseg es a frekvencia mar nincs osszekotve igy lehet 60Hz es jo minoseg is. A masik dolgo meg az a WMR es SteamVR dolog hogy mindkettonel latod a jatekot. Regebben a megoldas az volt hogy a jatekot inditottad legeloszor igy az indult, az inditotta a SteamVR-t es az pedig a WMR-t igy nem volt ideje a Cliff House-nak betoltodni mert mar futott az app.
-
abydos
aktív tag
válasz
milszab #16437 üzenetére
Azért nincs screen door effect (vagyis a rácsot azért nem látod) PSVR-on, mert RGB technológiás kijelzőt használnak, nem gyémánt szerkezeteset, mint a többi headset. Így több subpixel fér el a kijelzőn, mint pl a Riftnél (ja, a PSVR lényegében nagyobb felbontású subpixel szintjén). Cserébe a kép kevésbé lesz szép, színes és kontrasztos.
De ez csak a kép része. Ott van a borzasztó move kontroller és a szörnyű front facing kamerája a PSVR-nak, ami miatt úgyis meg fogod bánni, hogy nem Riftet választottál
Legalábbis attól a pillanattól kezdve, amikor rájössz, hogy nem a PS kontrollerrel akarsz játszani, mert addig viszont elmegy a rendszer jól.
A Vive-ban pedig ugyanaz a kijelző van, mint a Riftben. Csak a Rift lencséje jobb, ezért ott jobb képet látsz, mint a Vive-ban. A Vive headset pedig nehezebb, a kontrollerje pedig szót sem érdemel a touch-hoz képest.
-
#54625216
törölt tag
válasz
milszab #16437 üzenetére
Hogy sikerült a PSVR-ból kevésbé pixeles képet kinyerni mint a riftből?
A PSVR kisebb felbontású, csak alapból nagyobb a supersampling, így ha a rift vagy az adott program rosszul van beállítva, esetleg nem elég erős a videókártya, akkor erősebb és zavaróbb az aliasing, de ezen elég könnyű változtatni. -
tobias88888
őstag
válasz
milszab #16280 üzenetére
"Aztán MyUs.com lett belőle,
akkor épp 399$ ingyenes szállítással USA-n belül,
MyUs, DHL szállítással, dupla csomagolás, össz: 72$
+vám, +áfa, +vámügyintézés, 164e-re jött ki 6 hónapja.
Samutól rendelve, MyUs-hoz postázva, DHL vám ügyintézéssel, cakk pakk egy hét alatt megkaptam."Kb 125 ezer Ft. Cserébe kényelmetlen, a 6Dof nem tökéletes és nincs rá semmilyen garancia. Persze a kép jobb lesz mint az Oculusé, de nem csak az számít.
-
kazmerr
aktív tag
válasz
milszab #11212 üzenetére
Mit techhez átlagnál kicsit jobban értő szeretném elmondani, hogy a win10 fényévekkel jobb a motorháztető alatt mint a win7. Érdemes átállni. Egyetlen probléma van amivel nehéz mit kezdeni: ha egy program nem támogatja. De win10-en mehet virtuális gépben win7/xp és hacsak nem nagy erőforrás igényű vagy speciális hw követelményű a kérdéses program, akkor gond nélkül elfut. Ha privátban leírod mi a gond, próbálok segíteni.
-
Raymond
titán
válasz
milszab #11068 üzenetére
"Vagy rosszul volt beállítva"
Nem "vagy" hanem 100% hogy az volt. Homalyosnak nem homalyos csak ha koszos/paras a lencse. A fejen valo helyes pozicionalas is nagyon fontos hogy eles elgyen a kep. Az hogy a jatekot milyen felbontasban latod ott abban az ablakban a monitoron lenyegtelen, semmi koze a Rift-re renderelt es ott megjelenitett felbontashoz.
-
tobias88888
őstag
válasz
milszab #11068 üzenetére
"Homályos" - Valamit elrontottatok, élesnek és kicsit pixelesnek kell lennie. Ha homályos az jó pár dolog miatt lehet: bepárásodott vagy nem állítottátok be rendesen. Ez nem egy plug and play dolog emberről emberre, be kell állítani a szemtávolságot megfelelően plusz a headsetet is. Ahogy írták előbb, van erre egy kiválóan használható vízszintes és függőleges vonalas beállítás. Nem tudom mivel játszottál, de a felbontás se stimmel, bár szerintem az a monitorra kitett képre vonatkozott
Én tegnap hazahoztam a családnak, édesanyám majdnem kifutott a szobából már a First Contact-nál. Jól be kell állítani és kész
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ZBook Power 15 G10 15.6" FHD IPS i7-13800H RTX A500 32GB 512gb NVMe ujjolv gar
- Újszerű HP Pavilion 14-ec0004nh - 14"FHD IPS - Ryzen 5-5500U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Noblechairs HERO, 1 hetet használt irodai/gamer szék
- Fuji X-S20 2.5 év gari + 18-120 f4 + 33 f1.4 + 25 f1.8
- Inspiron 5406 2-in-1 14" FHD IPS érintő i5-1135G7 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjolv aktív toll gar
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40AC Thunderbolt 3 docking station
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 5578 2in1: i7-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 TomaHawk R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD RX5500 XT 8GB Rampage SHIVA TT 530W
- Bomba ár! Dell Latitude 5495 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Radeon I Cam I W10 I Gari!
- 118 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070 - UK billentyűzet
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged