Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    Azért hogy helyén kezeljük a problémát, minden tiszteletem a tiéd Dy, de attól hogy nem tudtál kihozni értelmes dolgot az MR-ből, az lehet nem az MR hibája :) A Blur Studios (Warhammer Cinematic) sem véletlen váltott a videó elkészítéséhez Mental Ray-re... A Nagy studiók közül rengetegen használják, mert nagyon sokat tud, nagyon szépen dolgozik és viszonylag gyorsan (pl Cinematic készítéshez nem olvastam sehol, hogy pl VRayt vagy Fryrendert használtak volna...) ahova tudás gyorsaság és masszívitás kell, oda mindenhol Mental Rayt, Rendermant és Final Rendert használnak... Szóval megvannak az előnyei az általad használt rendermoroknak is, de tudtommal az általam említettek a mainstream cg studiók igáslovai... Van egy Mental Ray Node tutorom, amiben szépen végigmennek, melyik node mire való... Igen tanulságos :). Az SG fórumából Peet adott egy tippet egy olyan render-összeállításra, amivel a templom is készül (#5005 és #5014 (a lambert1 render idejére egy mia_material-ral van helyettesítve, aminek a színére be van téve egy elég sűrű ambient occlusion... jól mutat, és gyors... Szóval mi MR-t használunk Maya alatt, mert kemény és masszív :D

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák