Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz csaboo #3140 üzenetére

    Hát jah, elsőre nem rossz...
    Amúgy úgy tudom, a MAX maximum 2-2,5 milla polys cuccokat szeret (normálisan) importálni... Szóval ha a modell több ennél, célszerű lebontani ekkora darabokra (a maya gond nélkül, gyorsan importált nekem 3 millás objektet is, csak elfogyott a végére a ramom :) A ZBrush 3 nálam az 1G rammal olyan 3 milla polyig gond nélkül megy, utána már csomagolgatja a ramot... persze lehet, hogy 5 milla még elférne csomagolás nélkül, mert csak egész testet divide-oltam, és a 4x-ezések miatt 200k->800k->3,2 milla, de a következő lépés már 12 milla lett volna, ahol már csomagolt ezerrel :D Szóval lehet, hogy azért elfér 5-6 milla teljes mesh(tehát nem HD módban, mert úgy talán több is) a memóban (ami nagyon brutális, belegondolva hogy aktívan lehet ezen dolgozni, miközben a MAX vagy a Maya már rég meghalna az ennyin való munkától... :) És mindezt szoftveresen, nem a 3D kari számolja!!!!

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák