- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- BlitzWolf termékek topicja
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Yettel topik
Hirdetés
Aktív témák
-
Xirtam
veterán
Sexy Xbox 360 - An original photo shoot with the famous console and a Hungarian model. The concept and production are entirely mine as well. Photos were taken with Nikon D90 DSLR system. I hope you...
-
Xirtam
veterán
GAME.co.uk Én ezt is megnézném a helyedben. Sokan innen a totyikból innen rendelnek játékot.
-
Xirtam
veterán
válasz
Crazyman33 #44833 üzenetére
Pontosan.
-
Xirtam
veterán
válasz
MeszarosB. #44824 üzenetére
Tök mind1! Mert az USB-s kütyükre nem lehet majd másolni játékot! Egy részt mert az MS nem akar magával kiszúrni, meg nem lenne elég gyors
-
Xirtam
veterán
Én megyek is veletek intézkedni. Ha azon múlik !
Sőt ugyan ezt el is várom, ha két érettségim között veszem a boxom, h valaki eljöjönn velem!
-
Xirtam
veterán
válasz
Mr.Grincs #44561 üzenetére
Nah a konzolszervíz-ről még nem hallotam. Örülök, h felhoztad őket és megtudtam nézni az árakat. Így nekem innen kedvezőbb is lenne a Forza3-as Super Elite PACK!
Holnap ha megvetted leírnád, h minden rendben zajlott-e? Mert eddig csak nagyobb áruházakban vettem mind a 3 boxom. És megmondom összintén félek az ilyen kis boltoktól.
-
-
Xirtam
veterán
Srácok, nembírok várni.A Super elite gépemre várnom kéne még másfél hónapot, de már nembírom. Kell egy box és forza 3!
HDD nélkül milyen tartalmaktól esek el? Forza 3-nál? Tom , hogy a 2-es lemezen vannak még plusz járgányok + pályák. Mégis mennyi? Kibírhato ez rövid távon?!
-
Xirtam
veterán
Ez kicsit soklesz sry!
Formula One 2010
Szép lassan érkeznek a játékosoktól származó részletesebb beszámolók a Londoni rendezvénnyel kapcsolatban, ahol a kiválasztottaknak alkalmuk volt menni néhány kört az F1 2010 egyik korai, pre-alfa állapotban levő változatával. Most az egyik ilyen ismertetőt adjuk közre, aztán érkezik a többi is!
Kezelés
A tavaly debütált F1 2009-el kapcsolatosan a legtöbb panasz a kocsik vezetésével kapcsolatosan merült fel. Állítólag túl egyszerűre sikerült, ami egy F1-es játék esetében – hangozzék ez bármennyire furán egy kívülálló számára – szívás, hiszen egy ilyen produkció esetében éppen ez az egyik legfontosabb kihívás. Paul Jeal vezető producer korábban azzal próbálta nyugtatni a kedélyeket, hogy megígérte: Az F1 2010-ben már a lehető legvalószerűbb, realisztikus élményben lehet részünk. Az eddig tapasztalatok szerint már az árkád módban is érvényesül az a örvendetes dolog, hogy ha túl agy gázfröccsökkel dolgozunk, abból könnyen pályaelhagyás lehet, a kocsi szinte elszabadul alólunk.
Annak ellenére, hogy a március 17-én megtartott Londoni bemutatón egy igen korai, úgynevezett pre-alfa változatot próbálhattak ki a résztvevők, elhangzottak olyan vélemények, melyek szerint a vezetési modell már ebben a minőségben is meglehetősen fejlettnek mondható. Az egyik beszámoló azt írja, hogy e tekintetben egyelőre nem veheti fel a versenyt egy Grand Tourismo-val, de azért megemlíti, hogy az mögött több éves fejlesztési időszak áll, ellentétben a Codemasters alig néhány hónapos munkájának (rész)eredményével.
A tesztváltozatban nem voltak kikapcsolhatóak a különböző vezetői segédletek, ennek ellenére még árkád módban sem volt tanácsos őrült módjára széttaposni a gázpedált, hiszen a kocsi ilyesfajta kezelése nyomán könnyedén egy kellemetlen csók várt ránk – nem a fal mellett a kedvesünkkel, hanem éppenséggel a fallal… Érvényesült az óvatos, átgondolt gázadagolás és fékezés célravezető stratégiája, melynek köszönhetően a tanulási folyamat során egyre jobb köridőket lehetett elérni.
Rendkívül érdekes volt megtapasztalni, ahogyan a játékos egy előtte haladó autó szélárnyékába kerülvén újabb kihívásokkal találta magát szemben. Az előzéshez – ha nincs blokkolásgátlónk – nagyon komoly féktávokat kell vennünk, ennek kitapasztalásához és precíz használatához nem lesz elég három megtett kör a pályán. A lehető legmegfelelőbb időben és legoptimálisabb módon kell a fékpedál szemét kinyomni ahhoz, hogy az előttünk haladó mögül kicsapatva kifékezzük az ellenfelünket úgy, hogy közben ne veszítsük el a tapadást és egy gyorsabb íven kigyorsítva tegyünk szert előnyre.
Időjárás és gumik
A Codemasters hallatlanul büszke arra az új technológiára, ami acitve track technology néven fog bemutatkozni az F1 2010-ben. Ez lehetővé teszi, hogy a rendszer rendkívüli pontossággal számolja ki az időjárási jellemzők alapján a pálya állapotát, még akkor is, ha például az aszfaltcsík egyik részén szakad az eső, a másikon pedig már süt a nap és kezd felszáradni az ideális ív.
Ez azonban még koránt sem minden! Nem csak az időjárás határozza meg a pálya állapotát, hanem annak használtsága is. Ez tulajdonképpen pontosan azt jelenti, amit már számtalan esetben láthattunk a Forma 1-es futamközvetítések során: A versenyhétvégén, az első időszakokban még meglehetősen szűz terepen kell kocsikáznunk, de ahogy egyre több autó kőrözget, úgy gumizódik fel az ideális ív és javulnak a tapadási mutatók. Ebből következően egy leggyorsabb kör kivitelezésére az időmérő edzés harmadik harmadában lesz esély, amikorra az aszfalt állapota optimálissá válik.
Amennyiben valami oknál fogva lesodródunk a pályáról és látogatást teszünk a sóderágyban, számolhatunk azzal, hogy az ekkora kellőképpen felhevült abroncsok apró kis kavicsokkal kerülnek számunkra igen kellemetlen hatásokkal járó kapcsolatba, a tapadás nagy részének búcsút mondhatunk és szembe kell néznünk a vibráció okozta komoly kényelmetlenségekkel, illetve azzal a ténnyel, hogy a kocsi egyensúlya már csak egy távoli, romantikus érzésekkel teli emlék lesz. Ha beköszönt az eső, játszhatunk a tócsák adta lehetőségekkel, a gumik túlzott felhevülését kerülhetjük el azzal a módszerrel, hogy időnként megáztatjuk abroncsainkat.
Nagyon figyelni kell majd arra, hogy lehetőleg elkerüljük a pályán esetlegesen ottmaradt roncsdarabkákat és kerülni kell a kavicsfelverődéseket, méghozzá azon egyszerű okból kifolyólag, mert ha eme darabkák a kocsi egy érzékenyebb részét találják el, könnyedén olyan hibákat, károsodásokat idézhetnek elő, melyek okán képtelenség lesz tartani a versenytempónkat.
Kerülni kell a túl agresszív, blokkoló jelegű fékezéseket, hiszen ezek nyomán kockásra zúzhatjuk az abroncsokat – jellemzően például Monacóban, vagy Szingapúrban – , melyek vibrációhoz, a kocsi egyensúlyának elvesztéséhez vezetnek. Ez esetben akár egy nem tervezett bokszkiállással kell számolnunk, a csapat rádióüzenet útján fog beinteni minket egy kerékcserére. Persze a dolog interaktív, így eldöntheted, hogy hallgatsz a mérnöködre és engedelmeskedsz az utasításnak, vagy továbbra is a pályán maradsz, abban bízva, hogy néhány kör megtétele után kissé elfogadhatóbbá válnak a jellemzők. Ha nincs szerencséd, a gumik egy kellemes kis totál defekt formájában adhatják meg magukat és a versenyednek vége.
Az eső beköszöntével a pálya arculata egyre barátságtalanabbá válik. Eleinte csak azt vesszük észre, hogy egyre inkább elszáll a tapadás, mindez ahhoz vezet, hogy változnak a féktávok és az ideális ívek, aztán szépen kialakulnak aranyos kis tócsák, melyekre ráhajtva durván megúszhat a kocsi, de ha nem figyelünk, könnyen belecsapathatunk egy komolyabb vízátfolyásba, és akkor könnyedén elveszíthetjük az uralmunkat a lóerők és az addig kordába szorított, kontrollált fizika felett. Mindenki emlékszik még a 2003-as brazil futamra, igaz? Ahogy már említettük, könnyedén előfordulhat, hogy a pálya egyik része még erősen víz áztatta állapotban leledzik, ám egy másik szakasz szinte már teljesen felszáradt, 2008-ban például a Belga Nagydíj volt ilyen szélsőséges körülmények által nehezített, ahol szinte képtelenség volt megfelelő gumitaktikát alkalmazni.
Nagyon kell figyelni a rajtolás technikájára: Ha túl erősen akarunk indulni és kinyomjuk a szuszt a gázból, könnyedén kitörhet az autó, ugyanez áll fenn a túl kemény fékezések esetében. A tapasztalatok szerint az F1 2010 esős versenykörülményei már a pre-alfa változatban is messze a legjobban kidolgozottabbak bármilyen, eddigi autós játékában találhatónál, ez egészen egyszerűen egy új szint a kategóriában.
Nagyon látványos a cocpit nézőpontból az, ahogyan ránk szakad az ég. A látótávolság egyre inkább lecsökken, különösen nagy vihar esetén gyakorlatilag nullára redukálódik, így előfordulhat, hogy egyszer csak ott találjuk magunkat az előttünk haladó fenekében. Az eső elállásával újabb rendkívül érdekes és életszerű taktikázás veheti kezdetét: A gyorsan száradó ideális íveken autózva a gumik gyorsan túlmelegedhetnek, ezért érdemes lesz néha oldalra húzni a még csak száradófélben levő részekre egy kis vizes hűtés céljából. Ha nem így teszünk, úgy járunk, mint Hamilton Kínában, 2007-ben.
Sérülésmodellezés
A Codemasters azt ígéri, hogy a törésmodell minden eddigi autós játékban tapasztaltnál kifinomultabb lesz. Az előzetes jelek valóban erre utalnak. Az apró kis roncsdarabkák százai komoly és ártalmas hatással lehetnek abroncsainkra, de még a kocsink egyes részeire is.
Egy kisebb sebességű karambol esetében az abroncsok kiszakadnak ugyan a helyükről, de a biztonsági lánc nem engedi, hogy komoly önálló pályát járjanak be, ám ha túlságosan komoly sebesség mellett ütközünk, az ekkor fellépő erőknek már ez a lánc sem képes ellenállni és a verda többi más darabjával együtt a gumik is igen messze elrepülhetnek. Sok olyan horrorisztikus jelentben lehet majd részünk, mint amilyet 2007-ben Kanadában láthattunk, amikor Robert Kubica autója gyakorlatilag alkotóelemeire hullott szét.
A Codemasters fejlesztőcsapata több mint ötszáz képet vizsgált meg egyetlen ütközésről és ezek alapján fogják lemodellezni hogy az ilyen esetekben miképpen viselkednek a kocsi különböző részei. A végleges játékban teljesen kikapcsolható lesz a sérülés, de természetesen 100%-os realizmust is kérhetünk, ez esetben észben kell tartanunk, hogy semmiféle hiba nem lesz tolerálva, a koccanásoknak is lehet kellemetlen következménye.
A bokszutca
A fejlesztők elvetették annak lehetőségét, hogy a bokszutcában a játékos kezébe adják a totális irányítás lehetőségét, elsősorban attól való félelmükben, hogy egyesek ez esetben hajlamosak lennének tömegkarambolok okozására, illetve a kiszolgáló személyzet elsodrására. Ehelyett azonban nekünk kell időben fékeznünk a bejáratnál, kiszámolva azt, hogy éppen a megfelelő, legmagasabb, még megengedett sebességgel lépjük át a záróvonalat.
Ahogy beérsz a kerékcserére, máris megjelenik egy óra, ami jelezni fogja, hogy mikor mehetsz tovább. Ha túl korán váltasz az ugyanolyan problémákat okozhat, mint az, ha későn kapcsolsz.
Mesterséges Intelligencia
A versenyjátékok szinte hagyományosan egyik leggyengébb pontja a mesterséges intelligencia, vagyis a gépi ellenfelek viselkedése. A legritkább esetben tapasztalhatunk olyat, hogy az AI-pilóta megpróbálja védeni a pozícióját, ha mégis, akkor azt olyan ostobán teszi, hogy arra mindkettőnk versenye könnyedén rámehet. Itt van például az F1CE, ahol amint a üldözött kocsi mögé érsz és előzési helyzetbe kerülsz, az előtted haladó teljesen váratlanul képes lelassítani, így könnyedén beleszaladhat az ember. Az F1 2010-ben ezt másként oldották meg: Ha jóval gyorsabb vagy, az AI-pilóta időben lehúzódik az ideális ívről.
Van azonban olyan is, hogy nem adják ilyen könnyen a pozíciókat. Először is, egyik pilóta sem pontosan ugyanazokat a köröket rója egymás után, tehát nincsen sínautózás, az AI számára ugyanúgy adódnak kényszerhelyzetek, hibázik, az adott körülményeknek megfelelően más íveken halad, megpróbál minél nagyobb holtteret kialakítani közöttünk. Megeshet, hogy egy kanyarnál meg átengedi a jobbnak tűnő ívet, aztán egy ravasz kigyorsítással ismét maga mögé utasít.
Ami megdöbbentő: Egyes AI-pilóták számára (Pl. Felippe Massa is ilyen az életben) sokkal jobban fekszenek az óramutató járásával ellentétes irányban zajló futamok, így ezeken a pályákon jobb teljesítményre képesek. Komolyabb küzdelmekre számíthatunk az ilyen pilótákkal szemben Isztambulban, Interlagosban, Valenciában, Bahreinben.
A csapattársaddal való partneri viszony a játék egyik nagyon fontos, kritikus eleme a karrier módban. Amennyiben a versenyeken sikerül őt lenyomnod, te kapod meg az évad közben érkező fejlesztéseket.
Karrier mód
Az F1 2010 karier módjának koncepciója részben az F1 04-es játékban tapasztaltakkal hozható leginkább összefüggésbe, a Sony játéka akkoriban igen nagy elismertségre és népszerűségre tett szert, éppenséggel a karrier kampány okán is. A Codemasters kiemelt figyelemben részesíti a fejlesztés során azt, hogy interaktív részvételi lehetőséget adjon nekünk a paddock életében, ennek megfelelően nyilatkozatokat adhatunk a sajtónak, konzultálhatunk a mérnökünkkel, megbeszéléseken próbálhatunk javítani kocsink teljesítményén.
Nagyon fontos lesz az, hogy a sajtósok számára egy kedvező képet alakíts ki magadról, de olyan apróságok is helyet kapnak a játékban, mint az autogram osztási lehetőség a rajongók számra . A karrier módban az utolsó hét szezon lesz elérhető, méghozzá teljes körűen, tesztelési időszakkal, amikor meg kell próbálni a legjobb versenygépet összehozni. A szezonok részletessége és hosszúsága okán nincs mód arra, hogy tíz, vagy tizenöt időszakot csináljunk végig. A csapatok kamionjai, motorhomeok és garázsok a valóságosoknak teljesen megfelelő modellek lesznek kívül-belül.
Pályák
Különösen büszkék a készítők az általuk elképesztő részletességgel lemodellezett pályákra. Kiemelték az egyik gyöngyszemet, Monacót, ahol sikerült maradéktalanul létrehozni a különböző emelkedéseket-süllyedéseket, bukkanókat, és persze az egész pálya körül látható városrészt. Említették még Abu Dhabit, ahol a délután kezdődő verseny szép lassan átmegy egy kora esti futamba, de Szingapúr is igen látványos lesz a maga éjszakai, villanyfényes rendezvényével. No és persze a Koreai aszfaltcsík, amire a valódi versenyzőket megelőzve gurulhatunk rá a kocsinkkal.
Mi az ami hiányzik?
Nos, itt van például a biztonsági autó, ami a felvezető körrel együtt nem kerül bele az F1 2010-be. Ez most már egészen biztosra vehető. A készítők a fejlesztési időszak rövidségre hivatkoznak, állításuk szerint nem lennének képesek egy teljes funkcionalitással rendelkező SC-t és felvezető kört megalkotni, amely ráadásul nem rendelkezik hibákkal. Mi a pótmegoldás? A rajtrácsra előmelegített gumikkal állunk fel, szóval attól nem kell félnünk, hogy a hiányzó felvezető körön összeszedhető tapadás nélkül kell rajtolnunk, ezzel kockáztatva azt, hogy egy jó kis tömegbalesetet hozunk össze. Szintén nem lesz verseny utáni levezető kör, tehát kimarad a leintés utáni örömködés a kocsiban és a győzedelmes behajtás a bokszutcába. Ez helyett a futamon megtörtént legjobb pillanatokból összeollózott videót nézhetjük meg, aztán máris a sajtókonferencián találjuk magunkat. Ebből következik, hogy nem lesz pezsgőlocsolás sem.
Az online játékehetőségekről egyelőre szinte semmi nem derült ki, csupán annyi, hogy a konzolok e tekintetben kissé korlátozott képességei okán legfeljebb 13 játékos vehet részt a futamokon.
-
Xirtam
veterán
válasz
Crazyman33 #44404 üzenetére
jaja láttam!
-
Xirtam
veterán
válasz
adalbert1 #44397 üzenetére
Accountot néz nem IP-t szal ugyan azt tudod használni.
Várható LIVE hát nem hivatalos de van rá esély, ugyanis MO nagy Microsoft párti és tegnap pont beszélgettem 576 fejesekkel ők mondták, hogy az MS megvan elégedve a magyar eladásokkal mí meglepő, pedig a magyar nép nagy warez nép!
-
Xirtam
veterán
válasz
Osiris #44305 üzenetére
Ajj, dehogy erről van szó!
Ne spekulálj hülyeségeket. GTR4 ben is van eső...minden az optimalizáláson múlik. PC-n más a helyzet érsd már meg pls. ott több hardverre kell egy játékot belőni itt meg egy dologra. Elhiszem, hogy sokáig PC-d volt első boxod stb. de akkor is felejsd el ezt a PC és Konzol összehasonlítást mert hülyeség. Más alapokon működik ez adolog mind a két gépen.
A linket meg köszönöm!
-
Xirtam
veterán
Srácok Forza3-ban van eső?
-
Xirtam
veterán
válasz
Osiris #44178 üzenetére
Nincs, ez zárt rendszer az egész, ez nem PC. ahol kedved szerint beletudsz matatni a játékokba. A programozok tolják be az FPS limitett, ami egy jó dolog most jobb ha felpörögne 120 fps-ig amit úgyse látsz hiszen a szemed 25 fps felett nem fogja fel. És ingadozna? azaz fps laggod lenne? Tudtok olyan hülyeségeket kérdezni néha!
-
Xirtam
veterán
válasz
Crazyman33 #44113 üzenetére
Jajaja ilyenre, de magyarhonban keresek!
Djuree nem nekem. Egyik ismerősőm panaszkodott, hogy a joy oldalánál az illesztés közé megy a kosz, mondtma neki moson kezet!
-
Xirtam
veterán
Valaki keressen nekem, a joy-hoz ilyen szilikon tokot. Mert én sehol nem találtam!
-
Xirtam
veterán
válasz
bLaCkDoGoNe #44066 üzenetére
Hopp akkor elnézést, én azt hittem ez garanciális próbléma!
Elnézést akit félrevezettem.
-
Xirtam
veterán
Szerintem nyugottan vehetsz plazmát. Ezt a beégéses gyerekbetegségét már úgy is kigyógyulta. Meg ha netán ~ 2 éven belül beégne Panasonic úgy is cserélné. Meg azt is szemelött tartom én, hogy ugye jönn ez a nagy 3D dömping. Jóformán csak a Panasonic akar a Plazma mellet maradni, 3D-ben is. Ez valamit mégis csak jelent, annyira csak nem hülyék! Szal hajrá Plazma! vagy LED
-
Xirtam
veterán
Megnéztem az új FF XIII review-át és ha meglesz az új boxom ez bizony MUST BUY
-
Xirtam
veterán
-
Xirtam
veterán
Esetleg srácok valaki nemtudja, hogy most osztrák határon ha hozok be valami mennyi a vám? Mert tervezzük egyik spanommal, hogy kintről behoznánk 10-15 boxot. Csak nemtudjuk mennyi a vám. Valaki valami okosat?
-
Xirtam
veterán
Srácok, aki szólt hogy behalt a joy-a és kapott másikat. Valami gyáriszámot leadot? Vagy az xboxét vagy bármit? Vagy hogy ellenőrzik, hogy neked valójában van egy joy-od? Mert elvinni úgye nem viszik, csak szólnak, hogy tarsd meg ellenőrzés céljából. Mostakkor hogyivan?
-
Xirtam
veterán
válasz
Crazyman33 #43938 üzenetére
Szerintem is vigyázz
-
Xirtam
veterán
válasz
Crazyman33 #43930 üzenetére
[link] Tessék.
Szerk.
úgye úgye
Szerk2.
(#43932) Def26 Hogy ne mondana. Volt is, és imádtam a fogását.
Én se vagyok nagy mancsú, sőt párom szerint nőgyógyász vagy nőis a tenyerem. De a PS nél az hogy a két analog közvetlen egymás mellet van kényelmetlené teszi a játékot. Szemben az Xbox joy-ánál sokkal kézenfekvőbb hogy nem egymás mellet van a kettő, kényelmesebb kevésbé feszül meg a hüvelyk ujjam. A másik úgye van a Razer onzo joy-a na ott meg az is baba lett, hogy a start és a select gomb lentre került így még praktikusabb nem kell az analogon átnyúlni a start gombért!
Sőt nekem csak az aksis xbox joy a kényelmes.
Pont elfér az aksi mellet az ujjam meg úgy van is súlya, de a vezetékes joy az olyan könnyü hogy rossz fogni!
-
Xirtam
veterán
válasz
Osiris #43911 üzenetére
A DIRT sose volt szimulátor főleg nem a 2. rész. PC-re sokkal valósághűbb szimulátorok vannak. rFactor és társai, azok szimulátorok. De a DIRT legjobb esetben se nevezhető annak az sima arcade autós játék.
Még a FORZA 3-at se mondanám szimulátornak.
Ha szimulátorozni akarsz akkor maradj a PC-nél!
(#43913) Def26
-
Aktív témák
Hirdetés
- Nintendo 3DS LL JAPÁN NYELVŰ konzol, játékokkal, tokkal
- Lenovo Legion Go 512GB.SSD. MAKULÁTLAN/KARCMENTES,GARANCIÁS. CSERE IS,OLVASS.
- Csere-Beszámítás! Ajándék ROG Táska! Asus Rog Ally Z1 Extreme RC71L - 512GB SSD + 16GB LPDDR5
- Sony Playstation 5 Digital Lemezmeghajtó nélkül 1 TB 24 Hónap Garancia
- Sony Playstation 4 Pro (PS4 Pro) Játékkonzol
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450 - i5-5GEN I 8-16GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Vállalom FRP Lock os telefonok javítását ingyen kiszálással és akár helyszíni javittással
- LG OLED & OLED evo Televíziók -30%
- Intel Processzorok sok db : Xeon E5-1620V3, Pentium G4400T, i3 6100, i3-4130, i3-2140T
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest