- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- iPhone topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PAtr0n
addikt
Szia!
Amit én tapasztalok:
Germán: Tier 5 környékétől erősebb váz a vadászokon, a bombázóik alapból nívósak, heavy fighter-ek nagy tűzerő, de nem túl jó fordulékonyság, ami az összes repülőjükre elmondható, de relatíve gyorsak könnyű velük meglógni ha üldöznek (fighterek gyorsak, a heavy fighterek elég lassúak)
Japó: Alapjába véve közepes tűzerő a fightereken, nem nagyon páncélozottak, de rohadt jól fordulnak, a heavy fighterjeik szenvedés, szar fordulékonyság amit viszont valamelyest kárpótól az átlagtól jobb páncél, és közepes tűzerő. Bombázók hasonlóan jók a németekhez képest. Sebességük szintén jó a fightereknek.USA: foggalmam sincs, de sokszor szednek le velük
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Igazából a németek T8-tól durvulnak jobban az erösebb BF109-ek miatt. De a japók páncélozottsága is valahol ott fog javulni. Én speciel szeretem a japó bombereket, múltkor 3x fordultam meg vele zuhanóbombázni míg tropára nem lőtték a pilótát.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Azt nem is tudtam, hogy benne lesznek a WoT-ban is. Ez jó hír
Illetve engem is érdekelne hogy oldják meg a szimulátoros részét, már ha lesz olyan. Mert az elég kemény dió, és erre vonatkozó információ még nem nagyon volt.... Bár lehet beszéltek most róla twich-en, csak annyira elfoglalt voltam a képmentésekkel, meg irkálással, hogy nem tudtam figyelni"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Stauffenberg
nagyúr
Nekem nincs bajom azzal ha súlyos modul sebzéseket okoznak, csak az bosszant fel, hogy az arcade meg historical tele van olyanokkal akik egérrel játszanak, őket lerázni ha rád ragadnak mondjuk a lehetetlennel egyenlő (jó mondjuk ez fordítva is igaz, de ez csak annyit jelent, hogy te is egy idegesítő seggdugasz vagy az ellenfeled szemében). Ha nem az első lövéssel szednek szét, akkor is pillanatok alatt ledarálnak, teljesen mindegy milyen lerázó manővert dobsz be. A Full Real meg azért bosszantó, mert eleve mindig kicsi létszámmal indul és sokan már a felszállásnál meghalnak. A legtöbb csatám ebben a játékmódban baromi unalmas, mert alig pár játékos kergeti egymást egy hatalmas légtérben.
Már várom a tankokat a játékba. Bár nagyon szeretem a repülést, de a szimulátoros múltammal nem tudok nyugovóra térni afelett, hogy egérrel mennyire dedós szintű az irányítás és ez aktívan kihat a játékmenetre, pont amiatt, mert a légiharcnak az égvilágon semmi értelme. Egyszerűbb lenne ha a játék kiírná, hogy: "Hé haver, valaki rád ragadt, feladod a játékot? Nyomd meg az Alt+F4-et ha igen!" és akkor nem kell nyűglődni azon, hogy megpróbálod lerázni Gipsz Jakabot aki 30 perc repülési tapasztalattal ász pilótaként lohol a seggedben, mert a számítógép csinál helyette mindent.
-
Stauffenberg
nagyúr
Nekem semmi bajom azzal, hogy tök könnyen irányítható, bárki azonnal elérhet sikereket, stb. Csak a War Thunder egy kicsit identitás zavaros, mert vegyíti a szimulátoros elemeket az arcade elemekkel. Ez még nem lenne baj, csak szerintem egy kicsit rossz arányú a keverék.
Ha már ennyire nagyon nagyon nagyon nagyon fapadosan árkádos az irányítás, akkor a sérülési modellnek is le kéne ezt követnie, mert a kettő együtt egy kicsit felemás. Mintha a World of Tanks-ben nem HP lenne, hanem csak egyetlen találat kellene ami átüti a páncélt. Vagy ugyancsak a WoT-ban ha kilőnének egy legénységi tagot, akkor a tanknak az a része végérvényesen megbénul (pl: többé nincs töltés, többé nincs irányítás, többé nincs parancsnok aki kiadhatná a tűzparancsot, stb). Ha ezek lennének ott, akkor bizonyára ott is joggal várnák el, hogy vagy ne így működjön vagy a célzási rendszert dolgozzák úgy át, hogy az ellenfelednek legyen esélye védekezni.
Ha most a War Thunder rendszerét ültetnénk át a WoT-ba az kb azt jelentené, hogy aki a célkeresztedbe kerül, az jobb ha ott rögtön elkezd azon gondolkozni, hogy melyik legyen a következő tank amivel próbálkozik.
BTW, ettől függetlenül még mindig inkább szeretem mint nem szeretem. Meg még mindig sokkal több pozitívumot tudok mondani ami a War Thunder mellett szól. Nekem tényleg csak ez az egy apróság a bajom, minden más fasza.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Autós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Gitáros topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Triangle Heliade Es hangfalpár
- Apple iPhone 14 128gb Midnight + Garancia
- Apple iPhone 12 Pro Max, Pacific Blue, 128Gb, független 86% akku
- Szuper Akció:Igényeseknek-Exkluziv-12Genes-Core i7-Dell Latitude 5430-Harmad áron-garival!!!
- Western Digital 6TB NasWare 3.0 WD60EFRX-68l0bn1 keveset használt eladó.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest