Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • haxiboy

    veterán

    válasz kpityu2 #8 üzenetére

    Oké, attól ez még egy tényadat. Persze leírhatták volna a frekvenciát amin a rezonálás történik, de még ők is keresik a probléma pontos okát.
    Ajánlottak több megoldást is, a teljes pénz visszafizetés a gyártóktól igencsak ritka. Gondolj az nvidia tápcsati problémára ahol végig az usereket hibáztatták, aztán valahogy mégis több revizión átesett a csati...
    Ideiglenes megoldást is ajánlottak, a leírás alapján teljesítmény romlás sincs.

    Hogy ki hibázott egyelőre még nem tudni. Lehet hogy a beszállító próbált meg ügyeskedni, más anyagot használni mint a prototípusoknál, az is lehet hogy az anyagok karakterisztikája (pl. hőtágulás) együttese a probléma. Lehet hogy a terveken valaki elnézett egy tizedespontot/vesszőt/számot a sorozatgyártás alatt. Az is lehetséges hogy - ha nem mindenkit érint az eset és több gépen gyártják ugyanazokat az alkatrészeket - hogy valamelyik batch a kifejezetten problémás. (Akár több gép együttes hibája, vagy csak szimplán a toleranciák). - Gondolok itt arra hogy gyártják A alkatrészt 1-2-3 gépen B alkatrészt 1-2 gépen. 1-1 2-1 3-1 tökéletes de pont a 3-2 kombinációval van a gond.
    A gyárban még nincs gond, QC-n átmegy, majd szállítási körülményektől függően van probléma.

    Noctuat ismerve ha megtalálják a probléma forrását, közölni is fogják.

    Kicsit off, de egy példa egy nagy cég drága termékével kapcsolatos hozzáállására:
    Havert elhajtotta a Hyundai a vadiúj, pár napos IONIQ-val mert furcsa, fémes hangot hallott vezetés közben, de szerintük ez rendben volt "nem zavaró", rá 2 hétre meg összetörte magát a váltó (elektromos lévén automata), "csak" 7 hónapot várt a szervizre.
    Csere autó? Árleszállítás? szép álom...

    Ügyfelemnek még 2021-2022 körül, 3 hónapos RS Focus ~140 körüli tempó autópályán, szénné égett...ha jól tudom ott azóta is megy a pereskedés.

  • Alusky

    senior tag

    válasz kpityu2 #8 üzenetére

    Persze, mossák kezeiket, ez mindenkire jellemző, de ők legalább cserélik is. Az Applenél az a rosszul fogod dolog vagy 4 generáción át ment még a wifivel is, ha nagyon rámarkoltam simán lezuhant felére a sebesség, csak ez már nem került bele a hírekbe, csak a térerős gond.

    Nem csak az ára, "prémiumsága" miatt, a brand miatt is cserélik, mert ha nem tennék meg senki nem venné a következő hűtőt. Nincsenek Apple szinten ahol a hülyeséget is el lehet adni vásárlócsökkenés nélkül, csak mert Apple. A Noctua név ilyet nem tud felmutatni, úgyhogy kénytelenek cserélni. Eleve az Apple vásárlóréteg egy jó része (legalábbis iPhone esetén) nem túl értelmes emberekből áll, a Noctua termékeit meg inkább hozzáértők veszik, őket meg érzékenyen érint minden hiba, nem lehet a torkukon lenyomni. Ha lehetne akkor biztos vagyok benne nem cserélné a Noctua sem, mert a cégek ilyenek...

    Mondjuk én is elvártam volna, hogy legalább megemlítsék a 0.5dB ellenére a frekvencia és hangszín az ami probléma. Ez szakértelmet sugallna és az nekik van.

Új hozzászólás Aktív témák