Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alusky

    senior tag

    válasz kpityu2 #8 üzenetére

    Persze, mossák kezeiket, ez mindenkire jellemző, de ők legalább cserélik is. Az Applenél az a rosszul fogod dolog vagy 4 generáción át ment még a wifivel is, ha nagyon rámarkoltam simán lezuhant felére a sebesség, csak ez már nem került bele a hírekbe, csak a térerős gond.

    Nem csak az ára, "prémiumsága" miatt, a brand miatt is cserélik, mert ha nem tennék meg senki nem venné a következő hűtőt. Nincsenek Apple szinten ahol a hülyeséget is el lehet adni vásárlócsökkenés nélkül, csak mert Apple. A Noctua név ilyet nem tud felmutatni, úgyhogy kénytelenek cserélni. Eleve az Apple vásárlóréteg egy jó része (legalábbis iPhone esetén) nem túl értelmes emberekből áll, a Noctua termékeit meg inkább hozzáértők veszik, őket meg érzékenyen érint minden hiba, nem lehet a torkukon lenyomni. Ha lehetne akkor biztos vagyok benne nem cserélné a Noctua sem, mert a cégek ilyenek...

    Mondjuk én is elvártam volna, hogy legalább megemlítsék a 0.5dB ellenére a frekvencia és hangszín az ami probléma. Ez szakértelmet sugallna és az nekik van.

Új hozzászólás Aktív témák