- Lendülettel mehet nyaralni a Samsung
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Google Pixel topik
- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
- Légies iPhone halvány színei
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Kis telefon hatalmas teleppel
Új hozzászólás Aktív témák
-
csibe1
addikt
válasz
bitblueduck #28 üzenetére
Mi a baj, neked nincs?
-
Normen1976
csendes tag
I. gen van kettő is itthon. Hihetetlenül jó cuccok, egy darabig egészen biztosan nem vállunk meg tőlük. Maximálisan a legjobb hűtők amivel az elmúlt 30 évben dolgom volt (i7 12700k és i5 13600K-t hűtenek). Ez a dög meleg sem probléma. Nagyon korrekt cég. Korrekt hozzáállással. Persze nem is tehet mást, ha meg akarja őrizni az évtizedek alatt felépített hírnevet. Ettől a helyzettől biztosan nem fogok meginogni a jövőben, de a gen 2.-re sem lesz egy ideig szükségem. Mire váltani fogok, lesz ott III. generáció is már
-
haxiboy
veterán
válasz
bitblueduck #28 üzenetére
Csak ez lehet
Többmillió eladott termékből van egy hibás széria ami esetében visszakapod az összes pénzed. Nem tudom hogy lehetne ennél jobban kezelni a dolgot.
@csibe1: mostantól Te ne vegyél noctua-t, egyébként is annyira pattogsz biztos az összes NHD15 G2 amit rendeltél zörög szar az egész cég, igazad van. -
csibe1
addikt
-
haxiboy
veterán
Hát, innentől kezdve szerintem ne egyél semmit, mert nem tudok mondani egy olyan élelmiszergyártót akinek ne lett volna valaha visszahívása termékre. Pedig ők ebből élnek...
Ráadásul ott nem a szállítás alatti focizástól kerül pl . csattanó maszlag a kajádba hanem már a gyártás alatt, és jóval szigorúbb ellenőrzések vannak mint egy passzív pc alkatrész esetében. -
csibe1
addikt
Ez tök jól hangzik, mehetnél hozzájuk marketingesnek.
Általában így indulnak a nagy bukták, de hát mindig akad légy a lócitromra.
Ez már a trehányság jele, szerintem.
Anno a Logi is a márkanévből akart megélni egy idő után.
Aztán előszedték a régi modelleket újfent. Vajon miért?Szóval én nem hiszek az ilyen "csak egy apró botlás volt" dumában.
Valakinek biztos az; de a cégnek meg lehet, hogy egy nagy bukta kezdete.Majd meglátjuk pár év múlva, hogy mi a helyzet; de nálam innentől egy tróger banda.
Nem filléres dolgokról beszélünk; másrészt ebből él a cég.
Ha ez ennyire nem számít...
Logi egeret se veszek egy ideje, mert szerintem gagyi lett...Aztán mindenki maga tudja, hogy mit vesz...
-
bitblueduck
senior tag
nem vagyok noctua részvényes és a procimra is be quiet!-et vettem de szerintem teljesen korrekt cég. ha hónapok múlva is lesznek még ilyen problémák akkor újralehet értékelni. mindenki hibázhat (ha egyáltalán az ő hibájuk) de nem mindegy hogy kezelik. kb a legjobbak a piacon, ha kell cserélik, ha kell javítják, vagy visszafizetik, meg biztosítanak 10-20 év terméktámogatást. nemtudom ez még hol jellemző?
-
mad823
őstag
Sajnos nem vagyok az. De erősen próbálok visszaemlékezni bármilyen korábbi Noctua fiaskóra, és bizony nem rémlik egy sem. Nem gondolom tehát, hogy az első nem igazán jelentős hiba után földet kéne szórni egy gyártóra. Ellenben autómárkából (beleértve a millió € árkategóriát is) nem nagyon tudok olyat mondani, amit ne értintett volna valaha visszahívás...
-
szasanyi
félisten
NOCTUA részvényes vagy?
Vadi új, nagyon drága és az egyik legkorszerűbb technológiával készülő léghűtés. Igen, ha kell mossák-szárítsák vagy vasalák ha kell, de így ne dobják piacra. Ez az elvárás megfelel az általuk képviselt brandnek, minőségnek és az árazásnak nincs ebben semmi túlzás.
-
Skyline15
tag
A probléma nem a termékkel van, mert gondolom azt rendesen tesztelték, itt arról lehet szó, hogy a dobozban amiben szállítják nincs megfelelőek kipárnázva / rögzítve, és ha dobálva van, akkor sérülhet.
Lehet hogy a termék nem fog új revíziót kapni, hanem csak lesz egy teljesen új csomagolása -
haxiboy
veterán
Oké, attól ez még egy tényadat. Persze leírhatták volna a frekvenciát amin a rezonálás történik, de még ők is keresik a probléma pontos okát.
Ajánlottak több megoldást is, a teljes pénz visszafizetés a gyártóktól igencsak ritka. Gondolj az nvidia tápcsati problémára ahol végig az usereket hibáztatták, aztán valahogy mégis több revizión átesett a csati...
Ideiglenes megoldást is ajánlottak, a leírás alapján teljesítmény romlás sincs.Hogy ki hibázott egyelőre még nem tudni. Lehet hogy a beszállító próbált meg ügyeskedni, más anyagot használni mint a prototípusoknál, az is lehet hogy az anyagok karakterisztikája (pl. hőtágulás) együttese a probléma. Lehet hogy a terveken valaki elnézett egy tizedespontot/vesszőt/számot a sorozatgyártás alatt. Az is lehetséges hogy - ha nem mindenkit érint az eset és több gépen gyártják ugyanazokat az alkatrészeket - hogy valamelyik batch a kifejezetten problémás. (Akár több gép együttes hibája, vagy csak szimplán a toleranciák). - Gondolok itt arra hogy gyártják A alkatrészt 1-2-3 gépen B alkatrészt 1-2 gépen. 1-1 2-1 3-1 tökéletes de pont a 3-2 kombinációval van a gond.
A gyárban még nincs gond, QC-n átmegy, majd szállítási körülményektől függően van probléma.Noctuat ismerve ha megtalálják a probléma forrását, közölni is fogják.
Kicsit off, de egy példa egy nagy cég drága termékével kapcsolatos hozzáállására:
Havert elhajtotta a Hyundai a vadiúj, pár napos IONIQ-val mert furcsa, fémes hangot hallott vezetés közben, de szerintük ez rendben volt "nem zavaró", rá 2 hétre meg összetörte magát a váltó (elektromos lévén automata), "csak" 7 hónapot várt a szervizre.
Csere autó? Árleszállítás? szép álom...Ügyfelemnek még 2021-2022 körül, 3 hónapos RS Focus ~140 körüli tempó autópályán, szénné égett...ha jól tudom ott azóta is megy a pereskedés.
-
szvsz engem a zorges maga jobban idegesit mint egy hangos cooler... sztem normalisan jar el a noctua, minden gyartonal elofordul ilyesmi kaliberu hiba, ugy gondolom, hogy ez nem fog rontani a renomejan, maxiumum nagyon keveset
-
szasanyi
félisten
válasz
Danipicur2 #1 üzenetére
Igen, egyúttal mégsem korrekt. Egy 150 eurós (nálunk 76k)-s léghűtőt úgy gyártottak és teszteltek le, hogy ilyen van...
-
Alusky
senior tag
Persze, mossák kezeiket, ez mindenkire jellemző, de ők legalább cserélik is. Az Applenél az a rosszul fogod dolog vagy 4 generáción át ment még a wifivel is, ha nagyon rámarkoltam simán lezuhant felére a sebesség, csak ez már nem került bele a hírekbe, csak a térerős gond.
Nem csak az ára, "prémiumsága" miatt, a brand miatt is cserélik, mert ha nem tennék meg senki nem venné a következő hűtőt. Nincsenek Apple szinten ahol a hülyeséget is el lehet adni vásárlócsökkenés nélkül, csak mert Apple. A Noctua név ilyet nem tud felmutatni, úgyhogy kénytelenek cserélni. Eleve az Apple vásárlóréteg egy jó része (legalábbis iPhone esetén) nem túl értelmes emberekből áll, a Noctua termékeit meg inkább hozzáértők veszik, őket meg érzékenyen érint minden hiba, nem lehet a torkukon lenyomni. Ha lehetne akkor biztos vagyok benne nem cserélné a Noctua sem, mert a cégek ilyenek...
Mondjuk én is elvártam volna, hogy legalább megemlítsék a 0.5dB ellenére a frekvencia és hangszín az ami probléma. Ez szakértelmet sugallna és az nekik van.
-
Ha így folytatják, akkor pár év múlva megveszi őket a Thermalright
-
haxiboy
veterán
Első generációs NH-D15-öm van, nagyjából hasonló ára volt akkor amikor vettem (intel 4th gen megjelenése körül).
KV-t nem főz, de a support még ennyi év után is kiváló (ingyen mounting kitek stb.)Annyira szerintem nem égő, hogy becsúszott egy tervezési hiba. Pláne ha ezalatt a futárcégek finom anyagmozgatási metódusai állnak.
Noctuat ismerve hamar orvosolják a problémát, jön egy új revision, és mindenkinek cserélik egy újra.
Ők nem egy apple hogy "rosszul fogod", meg nem az userre mutogatnak ha kigyullad a parkolóban az EV... -
fanti
addikt
A D14 legalább nem zörög és jó is, sosem cserélem.
-
Wilks
aktív tag
Erdekes lehetett a tesztelesi idoszak........
Aztan piacra dobni a par forintos termeket. -
csibe1
addikt
Pontyosan, 150 juróért azért már hadd ne én barkácsoljak otthon.
Amúgy ennyiért már kávét is főz?
Valaki nagyon elcseszte a dolgot, tuti szárazon szexualizálják meg jó sokan, és nagyon sokáig.
Ez azért nagyon égő, így is el lehet bukni egy márka iránti bizalmat.
Ami a bevételek csökkenésénél is látszik majd.Nem tudom ki tolta el, de nem lennék a helyében...
-
Callisto
őstag
válasz
Danipicur2 #1 üzenetére
Nem csak a decibel számít hanem a hang jellege és periódikussága is. Nem a 0,5db miatt reklamálnak elhiheted.
-
Danipicur2
tag
Szerintem ezügyben rendkívül korrekten járt el a Noctua, hisz annak ellenére, hogy a hiba nem olyan súlyos (+0,5dB) ennek ellenére felajánlották a teljes visszatérítést illetve opciót is adtak a hiba enyhítésére a végleges megoldásig
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Filmvilág
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lendülettel mehet nyaralni a Samsung
- Projektor topic
- Reklámblokkolók topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Google Pixel topik
- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
- További aktív témák...
- Ritkaság! Csere-Beszámítás! Intel I9 13900KS Processzor!
- 1-12 részletre.Új noblechairs EPIC műbőr FEKETE - FEKETE. 2 év garancia!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- 100 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i9-13905H, RTX 4070 (ELKELT)
- ASUS Radeon HD6950 DirectCU II 2GB 256bit GDDR5 EAH6950 DCII/2DI4S/2GD5 Videokártya eladó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest