Hirdetés
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Honor X8c - nem csap nagy cécót
- Vékony készülékházba nem fér a SIM-kártya?
- Volt egy kis félreértés a OnePlus frissítési politikáját illetően
- Képek és árak még be nem mutatott Motorolákhoz
- Megvan, mekkora akksi kerül a vékonyított S25-be
- Előrendelhető a Nothing Phone (3a) Pro
- Ez nem futótűz, inkább csak égés
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Predatorr
őstag
válasz
Neurotoxin #52 üzenetére
Qrwa picik, hogy fogod meg őket?
-
Predatorr
őstag
-
-
Predatorr
őstag
Inkább nem marketingesek, akik nem visszatöltős bringákat akarnak eladni.
Mondjuk 60km/h felett, lejtőn lefelé már én is fékezek, leginkább az utak "minősége" miatt, de van, hogy addig sem merek tekerni, töredezett aszfalt, kátyúk mindenütt. Persze egy elf honnan tudhatná?pusszycat: Hát én a kormányban nem bízom. Igaz, az ellenzékben sem.
-
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz
Predatorr #40 üzenetére
A lószart 30-40%, majd esetleg linkelj valamit a levegőbe puffogtatások helyett. Ha megnézted az én linkelt videómat, akkor talán átjött, hogy DD agymotor és kuplung és vezérlő kell alapból a visszatöltős bringához, ami irtóra megdrágítja a dolgot. Szóval pöröghetsz ezen napestig, meg beírhatod százszor, hogy "csak ilyet vennék", ettől még nem fog elterjedni. Itt van a Redditen egy thread arról, hogy gyakorlatban mennyit számít a dolog és miért nem terjed el.
-
Predatorr
őstag
válasz
RedSwallow #31 üzenetére
De hát hol mondtam én, hogy nem lehet rá szükség?
A homo pudingus monernicus nálam is mindig nyafog az emelkedőknél,vagy nagy széllel szemben, de ráb.szott, mert nem veszek ezért segédeszközt.
Bog: bringás beszámolók szerint +30-40% hatótáv, persze terepfüggő, de sík terepre eleve minek. Amúgy eleve nem vennék olyat, amelyben nincs.
-
-
morze
kezdő
Ugyanez egy motorral az Engwe EP-2 PRO, az akku kivételéhez ott is össze kell csukni a bicajt, hiányzik belőle a hátsó rugózás, de emiatt a súlya biztosan kisebb.
-
Száguldás, fényes vágyakon,
Száguldás, én már csak magamtól félek,
Száguldás, most még jó nagyon,
Száguldás, csak egy kis időt kérek. -
Nekem kéne egy ilyen bicaj! Csak éppen a legális 250 W-os motorral, mozgatható tömeggel. De egy összecsukható, nyomatékszenzoros, legális gép 300e Ft alatt nagyon bejönne!
De 1500 W egy biciklire? Az N-es Simsonok tudtak ennyit...
MaCS
-
RedSwallow
tag
válasz
Predatorr #27 üzenetére
Még mindig ott tartunk, hogy ha meredek az emelkedő vagy idős, beteg a bringás akkor kell az elektromos hajtás, nem neked. Az eltunyulás sem igaz, egy Brose motoros kerékpárral is elégethetsz ugyanannyi kalóriát csak háromszor akkora távot teszel meg. Kb az ellentéte annak, mintha nehéz hátizsákkal másznál felfelé.
-
-
vilmose33
őstag
Köszönöm a tesztet.
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz
Predatorr #27 üzenetére
Have fun, itt MINDEN megvan a regeneratív fékezés problémáiról úgy 45 percben.
-
Predatorr
őstag
Egészen mást olvastam visszatöltős e-bike-okról, rendes tesztekben.
Redsw: bicajt is lehet szállítani, könnyebb, és abból is van összecsukható. A kerékpárúton segédmotorozást meg inkább hagyjuk, a legnagyobb tahóság. Messze nem vagyon fiatal, de nem hagyom magam eltunyulni ilyesmikkel.
Jöhet a cenzúra megint!
-
Ha nem fér bele a hazai/eus limitációkba a bringa, akkor milyen jogsi kell hozzá? B, vagy A?
Ha nem fér bele hogy bicaj, akkor erre kell felelősségbiztosítás? Nekem nagyon bejönne, csak tisztában kéne lenni vele, hogy bünti jár-e érte ha vezetem, vagy nem. -
bbattila92
csendes tag
válasz
RedSwallow #24 üzenetére
Persze, egyetértek, szerintem ez sok hasonló járműre igaz, legyen elektromos hajtású vagy sem - pl. többünknek hobbija használt kerékpárokat felújítani. Ezzel lehet számolni. Engem inkább az zavar, hogy nem kopó vagy könnyen cserélhető alkotóelemek, mint pl. a váz, a komplett hátsó kerék, vagy maga a felépítés van jóárasítva. Bármennyire is jó az elektromos hajtás és kiváló a hatótáv, ebből a vasból nem lesz még egy 2000-es évekbeli 26"-os mtb-hez hasonlatos dolog sem (kényelemben, megbízhatóságban és "kerékpárságban"), bármennyit költesz rá. Amíg ezek ilyenek és az elsősorban jó kerékpárnak tervezett elektromos bringák milliókba kerülnek, én maradok az akusztikus kerékpáromnál
-
RedSwallow
tag
válasz
bbattila92 #18 üzenetére
Még a komolyabb (2x800+ Watt) elektromos rollerek is sokszor gyárilag gyenge fékkel, gumival, világítással, stb. jönnek ki a gyárból. El kell fogadni, hogy megvétel után még költeni kell rá.
#17 GreatL
Nincs olyan kalauz aki nézegetné a típust, wattokat. Ha pedál van rajta akkor kerékpár, ha összecsuktad akkor poggyász. A biztosító már annál inkább, ezért smkp biztosítást kötnék pl. Unionnál. Balesetnél is esélyes, hogy smkp-ként kezelik a rendőrök és a többi érintett. -
Bog
HÁZIGAZDA
Közben lenyomták a cucc árát 100 euróval és adtak új kuponkódot 2% kedvezményre: BBGMOBILARENA
-
-
bbattila92
csendes tag
Nagyon szomorú, hogy a legtöbb ilyen masina, ami "elektromos kerékpár", leginkább "elektromos" és minimálisan "kerékpár". Csudajó, hogy harapós motorokat és értelmes hatótávot kapnak az ilyen gépek (ebbe belekötni sem lehet), csak épp a "kerékpár" elemük csapnivaló. Nem véletlenül nem összecsukható "gerenda" vázra, 20" fatbike racsnis kerekekre, a 90-es években már túllépett "trekking" hátsó felfüggesztére és Tourney TZ váltóra szavaz az, aki kicsit is komolyabban szeretne kerékpározni, főleg vegyes terepen.
Ez a szerkezet az 1600 €-s árával egy 99 €-s vacak bringa és 1501 € minden más. Csak egy picit feljebb célozva, mondjuk egy Suntour belépő levegős villával, Alivio hajtással (esetleg ZEE), kazettás aggyal és értelmezhető gumikkal ez egy strapabíró, tartós, biztonságosan használható, "jó kerékpár" lenne, rajta egy erős elektromos szettel. Legyen már a "kerékpár" rész mondjuk 400-500 €, minden más meg 1000-1100. Bármennyire is meggyőző a delejes rész rajta, a jelenlegi állapotában az ára kb. negyedéért lehet olyan bringát venni, amely villany nélkül is messzebbre visz, tízszer tartósabb, kényelmesebb és nagyobb élmény tekerni. -
GreatL
őstag
Vonatra fellököm... észreveszik hogy 300W feletti? Lehet sunyulni? Biztosítás lehet/kell rá?
[ Szerkesztve ]
-
SkyLine3000
addikt
Nem szép, de legalább ronda.
Biztos van létjogosultságuk ezeknek az e-bringáknak rollereknek, de én is azok táborát erősítem, aki soha, egy büdös fillért nem adna ilyenekért. Nekem a mozgás a fontos. Ezektől csak ellustul az ember. -
26" alatt, nekem minden bicikli, gyerek bicikli, mondjuk kell a hely a 109 kg. amivel rendelkezem jelenleg. A mountain bike stílus ami nekem inkább bejönne. Elég a 23-24 kg. A vastag kerék szintén bizalmat gerjeszt. 5 év garancia is jól jönne.
-
Bog
HÁZIGAZDA
Nem nagyon van visszatölteni képes e-bike, mert jóval komplexebb és drágább technikailag és kábé 2-3%-ot nyersz vele.
Ha sportolni akarok, akkor elmegyek sportolni. Ha meg közlekedni akarok, akkor nem sportolni óhajtok, hanem nyugodtan, nem lihegve, nem megizzadva odaérni, ahol dolgom van. Szerintem full felesleges összemosni a kettőt. -
RedSwallow
tag
válasz
Predatorr #11 üzenetére
Nem mindenki fitt és fiatal, ezzel tisztában vagy, nem neked készült.
Robogó alternatívának egy összecsukható pedelec jó lehet ha kis csomagtérben vagy vonaton, esetleg BKV-n (poggyászként ingyen) kell szállítani. Sokan ingáznak, több száz kilométert nem akar a legtöbb ember megtenni robogóval, tárolni is könnyebb, lifttel fel lehet vinni a lakásba, nem folyik belőle semmi, nem büdös, nem hangos, a rendőrt sem zavarja ha városban kerékpárúton haladnak vele. Szerintem jó a kategória, de ez a termék nem, nagy és nehéz, a márka/minőség sem túl bizalomgerjesztő. -
Predatorr
őstag
Ha tudnád, hány ilyen „sportoló” van! Nekem is ismerősöm, büszkén hirdeti, h 80km-eket „leteker” hétvégenként. Robogónak robogót vennék (az első tankoláskor kiderül az előnye), de inkább tekerek és mosdok, tovább élek.
Hobbimotoroztam amúgy nagypapám ósdi komárjával (problémamentesen) egy ideig régen, de uncsi volt csak úgy ülni a gépen, meg hát ciki is életerős fiatalemberként.
[ Szerkesztve ]
-
Lajmund
őstag
Én a pedál ellenére ezt nem bico vonalrol hanem inkább robogo alternatívaként értelmezném. Mindenhol mehetsz vele mint egy bicoval és mindenhova odaérsz izzadàs mentesen. Ha minden igaz egy ilyennel kevesebb problémàd lesz mint egy használt 10 éves robesszal. Én is a mozgàst támogatom heti 5 napot edzek ebből az egyik kardio bicoval és munkába is azzal jàrok ugy hogy van autom a mozgàs és a rugalmasság miatt inkább a bicot vàlasztom. De el tudom képzelni hogy egy ilyen valakinek nagyon hasznos tud lenni. Aki sportolni akar az élből nem ilyet vesz.
[ Szerkesztve ]
-
Predatorr
őstag
válasz
Neurotoxin #6 üzenetére
Nem a cucc nehéz, a júzer gyenge!
Szerencsére a normál trekkingemmel is hajthatok 40km/h fölött szaporán tekerve, és a 30km/h+ utazósebesség is megvan, miközben az áttételekkel szintén kb. bármilyen emelkedőn fel tudok tekerni. Magamtól, környezetet nem szennyezve, végtelen hatótávval.És még edzettem is. Szóval ez még mindig nem az az eszköz, amelynek látnám értelmét. Még visszatölteni sem képes, ami az elvárt minimum.
-
válasz
Neurotoxin #6 üzenetére
Ronda és nehéz cucc, az biztos
-
Neurotoxin
őstag
Eléggé megdöbbentő számok ezek:2x750 watt, 85 nm és 43,5 kg
Mondjuk nem biztos, hogy ekkora súlyt játszi könnyedséggel szeretnék időnként félbehajtani, minden tiszteletem, Bog!
-
rdt89
addikt
Ez elég vadállat egy gép
-
-
atosan
veterán
Köszi a tesztet! Az eddigi bringás anyagokat csak videóban néztem, most az írott tesztre is rászántam az időt. Tetszik a gépezet!
-
Vakole, kőműveseknek...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ma Papíron ez a bringa azt ígéri, hogy a kínai rásegítéses bringák gyermekbetegségeit mind megoldja, miközben annyival nem is kerül többe. De mit mutat a gyakorlat?
- Yongnuo 85mm 1.8 (legújabb modell) - Sony E
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 Yoga Gen1 - i7-10G I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Meike 55mm 1.8 Pro objektív - Sony E
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 370 - i7-G7 I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I W11 I Cam I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 Gen2 - i7-1165G7 I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I W11 I Cam I Gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest