Hirdetés
- iOS alkalmazások
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Sony Xperia 5 V - kell-e nekünk zoom?
- Kamerájánál 9,5 milliméter vastag lehet az iPhone 17 Air
- Variálhat az apertúrával az S26 Ultra
- Snapdragon 695 és 120 Hz-es kijelző a Motorola G34-ben
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- One mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
Livius
őstag
válasz
zolee001 #90604 üzenetére
Nettó 90%-a hazugság. Miközben azt állítják, hogy a COVID-19-es home office roham alatt a vezetékes és a mobil hálózat kiállta a próbát, utána írják hogy ekkor 50%-val emelkedett az ügyfélszolgálat forgalma. Nah már most, ha ennyire megugrott az ügyfélszolgálat, akkor talán nem az volt, hogy még se bírta a hálózat és ennyi hibabejelentés jött, vagy mégis mire hívták az ügyfélszolgálatot ha nem hibabejelentésre ennyien? Lelkisegély szolgálatuk is volt, csak a COVID-19 alatt?
Az hogy CB-t egy az egyben ki akarják vágni a kukába és helyettesíteni, remélem ez legalább nem hazugság volt.
Aktív témák
- Lexus, Toyota topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Külpolitika
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Filmvilág
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Tőzsde és gazdaság
- iOS alkalmazások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest