Hirdetés
- Yettel topik
- Állítólag összeolvadt a OnePlus és a Realme
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- One mobilszolgáltatások
- Poco X8 Pro Max - nem kell ide sem bank, sem akkubank
- Android szakmai topik
- EarFun Air Pro 4+ – érdemi plusz
- iPhone topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Brutálisan drága lehet a Poco F9 Ultra
Aktív témák
-
menti22
csendes tag
válasz
Dark Archon
üzenetére
Köszi a tanácsot, a második megoldás működött, de először nem mertem kipróbálni, mert féltem a "csak saját felelősségre" résztől
de sajnos a problémám nem oldódott meg, sebaj próbálkozok még. -
menti22
csendes tag
üdv mindenkinek!
totál kezdő vagyok linuxban, és nagy szükségem lenne egy kis segítségre.
Vistás rendszeremben keletkezett egy kis hiba, és azt szeretném rendberakni néhány fájl ide-oda másolgatásával. Ezért letöltöttem egy ubuntu livecd-t. Remekül el is indul, de a rendszer partíciót nem mountolja be, csak hibaüzenetet dob egy ablakba, ami a következő:Cannot mount volume.
Unable to mount the volume 'ACER'
Details
$LogFile indicates unclean shutdown (0, 0) Failed to mount '/dev/sda2': Operation not supperted Mount is denied because NTFS is marked to be in use. Choose one action:
Choice 1: If you have Windows then disconnect the external devices by clicking on the 'Safety Remove Hardware' icon in the Windows taskbar then shutdown Windows cleanly.
Choice 2: If you don't have Windows then you can use the 'force' option for your own responsibility. For example type on the command line: mount -t ntfs-3g/dev/sda2 /media ACER -o force. Or add the option to the relevant row in the /etc/fstab file: /dev/sda2 /media/ACER ntfs-3g force 0 0Ez lenne a hibaüzenet. Tehát mit és hogyan kéne tennem, hogy lássam a C partíciómat?
Tényleg teljesen kezdő vagyok, és nagyon szívesen venném a segítségeteket.Köszi: Menti
Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Fujifilm X
- Túra és kirándulás topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Yettel topik