- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megjelent a Nothing OS 3.0 stabil változata
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Mobvoi TicWatch Atlas - üzemidő ultra
- Mobil flották
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Eufy X10 Omni - lát, de nem néz
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ddsteel
aktív tag
válasz
INGJOKE #22696 üzenetére
Szia, 2014 körül volt a váltás, a 2015-ösök mind FL-esek, ahogy az enyém is. A lényeg, hogy LED-es legyen (nekem az van, így nincs tapasztalatom a többivel, de FB-os csopikban a LEDest ajánlják csak). Valóban, állapotot veszel. Én 180E-rel vettem és most 240 van benne, de minden OK. Ugyanazokra kell figyelni, mint minden benzines autónál, plusz persze, hogy kitől veszed, gazdája volt-e vagy csak tulaja. Hűtők köze legyen takarítva, ülés alatti szűrő is, a vízpumpa szokott cserés lenni 200E körül (van akinél persze 300at is elmegy) és 90E-enként a hajtóműolaj-csere (van, aki szerin sose kell cserélni, én ezt nem osztom és cseréltettem). 0W20as olaj való bele, 5W30 esetén a következő mindenképp 0W20 legyen (könyv szerint). Toyotában nekem mindig külön kérnem kellett a 0-20as oldjat, 5-30ast raktak volna bele simán - hibridnél az esetleges sok hidegjárat miatt fontos ez.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest