Új hozzászólás Aktív témák

  • D.Va

    őstag

    válasz Shing #4 üzenetére

    Igen, érdekes hogy ezt egy review-ban sem vette ésre senki, youtube tesztekben sem hogy az eredeti AOD sokkal szebb, egy rakás akkori új modern effektet meg shadert be lehetett kapcsolni a PC verzióban amitől akkor álleejtően jól nézett ki a játék (hatalmas gépigény mellett) de fényévekkel szebb volt a PC verzió mint a PS 2 vagy ez a mostani Remastered...

    A másik hogy a Remastered-ben ha bekapcsolja az ember a nosztalgikus "eredeti" grafikai módot, az is jóval csúnyább és sokkal pixelesebb textúrákat használ mint amilyen az eredeti PC verziókban van...
    Itt a Remastered és az eredeti verzió PC-n:

    A régi PC-s eredeti verzió sokkal szebb mint a remasteredben, a Remastered olyan mintha SZOFTVER MÓD-ban futna mindenféle hardveres gyorsítás nélkül, ami engem speciel rohadtul zavar! :O :((( Mert az eredeti verzió PC-n és nem PS2 emulátorral játszva, nagyon szép hardveres gyorsítással, a színek, fények lényegeden szebbek jobbak mint a PlayStation verziókban.

    A cikkről annyit hogy már a TR II-t is útálták a fejlesztők, és a 2 fő fejlesztő közük aki kitalálta az egész játékot és Lara Croftot, már nem dolgozott a második részen sem. És a csapat már ott is muszájból készítette a játékot.
    A TR 3-ra több időt és emberibb munkaórát ígért a kiadó a fejlesztőknek, egy TR 2 DLC-nek indult a TR3, de a kiadó pénzt és fejlődést látva a munkában, újra rávette a csapatot hogy karácsonyig fejezzék be, és TR III-ként kellett elkészíteni TR2 DLC helyett. Amiatt lett a játék (mint a chronicles) ilyen összevissza, hogy ide oda ugrál a helyszínek közt, és nincs nagy összefüggés köztük, mert csak korábban fel nem használt random ötletekből és pályarészletekből hordták össze az egészet, majd később megpróbáltak valami gagyi minimál történetet ráerőltetni az egészre...
    Gyakorlatilag már a TR 2 és 3 készítése is frusztráló és kínokkal teli volt a fejlesztők számára, amit borzasztó túlórák árán kellett elkészíteni.

    Számomra pont a TR 4 volt mindig is a legjobb és legkidolgozottabb TR rész. Az egész játék egy kerek egészet alkotott, egy sémára épült, nem ugrált össze vissza a sztori, a történet sokkal részletesebb volt mint a korábbi 3 részben, a pálya dizájn sokkal életszerűbb, hangulatosabb volt, sokkal jobb és érdekesebb fejtörőkkel. És az egész játék hangulata, az atmoszféra sokkal jobban beszippantott mint a korábbi részek.

    A sztori és a darkos hangulat, az atmoszféra az AOD-ban szerintem szintén sokkal jobb volt mint a TR 1-3 és Chronicles-ben.

Új hozzászólás Aktív témák