Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Paradroid87

    újonc

    válasz arnikusz #22730 üzenetére

    Digi + PS4, szóval ezzel nincs probléma. Néha romon van a szerver, én meg talán gyakrabban fogom ki, mint mások. :) Az mondjuk furcsa, hogy csapatban a gránát szinte soha nem szed ki, egyedül már sokkal veszélyesebb a nagyobb (?) késés miatt.

    Asszem semmi jó nem esett. Talán két óra alatt eltettem 2-3 fegyvert a lerakatba, ami az Alpha mellé esetleg okés lehet még valamikor. De amúgy is kell a kredit meg hát szórakoztató. Illetve jók a 204-es fegyverek is, a jelenlegi build se menne két 229-essel (azért egy nem lenne rossz végre), vagy irtózatos mázli kellene hozzá, hogy mindkét fegyveren a necces talent pont a harmadik legyen.

    Jó az L86, nekem az egyik kedvencem, és PvE-ben összességében szerintem az egyik leghasznosabb fegyver. Csak kell rá tűzgyorsaság. Sokan lekezelik mert könnyűgéppuska meg kisebb sebzés, viszont a bónusza nagyon jó mindenhol, pontos, mint a fene, az alap fejlövés bónusza a legnagyobb a sniperek után, a tűzfegyverek pakolgatása pedig arányaiban többet erősít rajta, mint a többinél (csak utóbbi kettőt kevesen tudják). Meg hát az optimális táv is iszonyat jó, a géppityusok el se látnok oda, ahonnan én kiszedem az ellenfelet. Valamelyik nap kipróbáltam PvP-ben is, arra se rossz (bár a karakterem nem az igazi oda jelenleg). Hiányzik a nagyobb gyorsaság, viszont shotisok ellen fasza tud lenni. Amúgy is vagy smart cover kel ellenük vagy pedig helyezkedés, hogy ne legyünk a másik arcában, ilyenkor elég hasznos egy pontos fegyver, ami 30 méterre elvisz. Vicces volt a manhunt, ahogy kergettek, de olyan távolságról semmire nem jó a shoti, visszafordultam azt szevasz (aztán persze egy másik mindig előkerül a hátad mögül, hogy egy lövéssel (auto aim vagy blind fire) kiszedjen...

  • Paradroid87

    újonc

    válasz axlfsi #22727 üzenetére

    (bocs, nem válasz akart lenni)

    A tegnap esti játék eredménye: katt

    Ez volt a legsimább, többet pedig nem akartam az idegrendszeremet csesztetni (egyelőre), így is nagyon felhúztam magamat. Az se jó, ha én szúrom el, de még okés. Az AI néha(?) minősíthetetlen (tényleg az ember azt érzi, hogy semmi célja nincs a gépnek, csak hogy az agyadra menjen), még ezt is lenyelem. Viszont legalább az alap funkciók működhetnének a játékban. Nem tudom ki mihez szokott, de engem kicsinál, hogy lenyomok egy gombot és ilyen másodperces késés van, nem tudok két órát játszani anélkül, hogy ne menne el a hang (ilyenkor ugye teljesen ki kell lépni a cuccból), a lag miatt döglött ellenfelek nyírnak ki, nem jelzi a gránátot a játék, stb. És nem akadok bele ilyenekbe minden percben, de egyedül az emberfia egy-egy ilyen miatt kezdheti elölről. Konkrétan ilyenkor jön ki csapat nélkül, hogy technikai szempontból mennyire gyenge állapotban van a játék. Ami azért is kár, mert amúgy veszett szórakoztató tud még mindig lenni (és emiatt sokszor el lehet nézni ezeket a dolgokat, de azért időnként betelik a pohár).

  • Paradroid87

    újonc

    Hosszú idő után végre minőségi előrelépés történt az Underground szóló karakteremnél.

    Lehetne több élet, de így sokkal izgibb, meg ha a játék meg akar fingatni, akkor úgy is tökmindegy. Ma csapatban is volt néhány érdekes halál (főleg a lag miatt), de azért minden küldetés lement még három fővel is, mondjuk az is igaz, hogy ilyenkor másik karaktert használok, reclaimer és combos smart cover meg pulse, hidegfejű talent az M1A-n, szóval így még egy gyengébb triót is el lehet rángatni a végéig (ha meg jó a társaság, akkor sima úgy).

    Az eredmény pedig (saját pulse és fedezék volt, szóval dettó ugyanaz, mint mikor magam vagyok).

  • Paradroid87

    újonc

    válasz Raulblanco07 #22513 üzenetére

    Nem hinném, hogy a mobok élete akkora gond lenne, persze ez mindig egy vitatható design döntés. Pláne, hogy a 35-ös mobokat is lehet azért kaszálni szépen. Csak ehhez jön a sebzésük, a kiszámíthatatlanság (ami részben a sík hülye AI-ból fakad), a távolság ahonnan le tudnak szedni, a játék hülyeségei, meg a technikai hibák. Így együtt azért ez egy combosabb adag. A PvP viszont simán csak nem működik (néha azért van varázsa ezt el kell ismerni). Én nem támogatom a PvE Dark Zone ötletét, de nagyon le kellene mászni az alapokig, hogy ebből valami jó dolog legyen. Az nem móka, ha leölnek, mert jobb a másiknak a motyója, vagy simán többen vannak. És a mobok is többen vannak, több élettel, nagyobb sebzéssel, de ez már csak ilyen a játékokban, ezért is fixebb és kötöttebb egy sztori küldetés, hogy ezt ellensúlyozzák.

    PL a mai Underground nálam így nézett ki (heroic, egyedül):

    első próbálkozás: küldetés vége, utánpótlást kell elpusztítani, ami egy barom nagy szobában van, fent a második emeleten, 5 mob között, plusz mögöttük volt a zavaró cucc eldugva, egyből ahogy bementem kiszúrtak, teljesen esélytelen, felesleges is mérgelődni az ilyenen, ez van.

    második próbálkozás: azért én mérgelődtem, szóval úgy voltam vele, hogy jöhet egy kis xp gyűjtés, 5 direktívás hard. Mivel pulse plusz okos fedezék párossal nyomom 230 ezer szívóssággal, így azért ez nem akkora poén, konkrétan olyan pályát adott be, hogy két "öld meg az ellenfeleket" rész között kettő medkitet kellett elnyomnom futás közben, szoba szoba után a végtelenségig. Így se lett volna gond vele, de a végén belaggolt az okos fedezék, persze a legrosszabbkor, kiszedtek.

    harmadik próbálkozás: (innentől már visszamentem heroicra): kirobbantott a gránát vetős, igazából az én hibám volt, mert nem kaptam ki elég hamar, ettől még nem lenne rossz, ha ki lehetne térni előle, mert mikor egyedül tolom a játékot, akkor olyan késés van, hogy ez szinte mindig fizikailag lehetetlen.

    negyedik próbálkozás: ismét okos fedezék lag, újabb halál.

    ötödik nekifutásra, bár az elején döcögött a szekér és később a hang bug is előjött (nem működött a pulse, falon át meglőttek, ilyesmik), de végül nagyobb gond nélkül lement, kaptam is egy rakat pisztolyt meg sárga térdvédőt.

    A lényeg, hogy a nehézség behatárolható, a kudarcok kivizsgálhatók, lehet tenni ellene legközelebb (már legalábbis, ha nem a játék trollkodik). Míg a DZ maga a káosz (amivel szintén átestek a ló túloldalára), összeszokott csapat nélkül olyan, mint a Bloodborne-ban a parry pecázgatása, mikor valaki mint az állat lövöldözik, aztán majd előbb-utóbb csak összejön, mert én lőttem hátba a másikat, a fél csapat budin volt, belaggoltak, nem figyeltek a mobok miatt, stb.

    És ez fordítva is igaz: nem poén, hogy leöljük a gyengébbet (legalábbis sokaknak, főleg hosszabb távon). Egy bizonyos szintig még belefér azzal takarózni, hogy rpg meg minden, így lehetnek különbségek a játékosok között, de az egészséges szintet a Division már régen maga mögött hagyta. Az a gond, hogy önmagában 1 vs 1-ben is förtelmes difik lehetnek builedek között, amit a túlerő még a négyzetre emel, de erre rájön, hogy néhány képzettség meg bónusz eszetlen pluszt ad, és akkor még arról nem is beszéltünk, hogy ott vannak a bugok, meg a játék megtévesztései. És hát a gusztustalan blind fire meta, konkrétan egy kívülálló játékos azt hinné, hogy nincs a játékban célzás gomb. Sokan odavannak érte, szerintem simán csak kabaré, előbb pacsiznék le egy tapadós használóval, mint azzal aki kétezer töltény kifüstöl egy mp7-esből anélkül, hogy egyetlen egynél is célzott volna. Egy normális rendszerben a blind fire ilyen utolsó esély, valami ami éppen el tudja dönteni egy-egy harc sorsát, ha csak egy hajszál hiányzik, nem pedig alap, ami minden mást a háttérbe szorít. Persze ez csak saját vélemény az eddigiek alapján (változatlanul nagyon tetszik a játék, szóval adok még majd esélyt a PvP-nek is), de azért a zúgolódás már tényleg általános lett, remélhetőleg inkább előbb, mint soha elindulnak a fejlesztők a helyes irányba.

  • Paradroid87

    újonc

    válasz RECSKA #21812 üzenetére

    Saját összehasonlítás nekem nincs, de ahogy olvasom, látom PC-n valamivel egyszerűbb a helyzet, mert az egér gyorsabb meg pontosabb. Ami szerintem valamennyire probléma is, mivel a metát nagyrészt a PC-s Youtube-osok alakítják, a fejlesztők pedig ellentétes visszajelzéseket kapnak (anélkül, hogy felérnék ésszel). De szépen lassan megoldják, és kiszúrnak mindenkivel. Aki esetleg PS4-es tolja, az gondolom látja, hogy itt mennyire rossz a helyzet, az 1.3 óta meg aztán végképp, és akkor még azt meg se említem (csak halkan), hogy technikai szempontból sokszor a cucc játszhatatlan (ez nem tudom máshol mennyire jellemző). Ezért is jópofa mikor egy skill up review ilyen 80%-os fejlövés aránnyal számol, mert konzolon ehhez sok sikert. Nekem maxra van húzva az érzékenység, de még így is lassú, viszont cserébe az analógot egy ujjal kell milliméter pontosan piszkálgatni, PS4-en pedig ez alapból nagyon érzékeny. Ami a célzást illeti: van sajnos valamiféle rásegítés, ami különösen sniper esetén jellemző. Az M1A használatakor alkalmanként nem jön rosszul, főleg a nerf óta, pláne, hogy a capable talent is bugos. Fedezékben mikor lősz, akkor az első töltény eldurrantása előtt van valamiféle rásegítés (amit azért "felül lehet írni" csak plusz macera, ha mondjuk a lángszóróst nem fejbe akarod lőni vagy egy robbanó hordót akarsz eltalálni, stb), ilyen tessék-lássék célzás esetén is fejes tud lenni, de nagyon érdekes, mivel néha ténylegesen látod, hogy mellé megy, mégis fejesnek számolja a cucc, szerintem köze van a pontossághoz meg talán máshoz is. Úgy is kellene pár milla kredit, délután megpróbálom letesztelni Lexington végén a két heavy-n (ha nem lesz 1 perces (!) lag, ahogy tegnap is volt). Ez viszont csak az első töltényre vonatkozik, így néha jól jön, ha minden lövés után elengeded a célzás gombot (persze lassabban fogsz tudni lőni). Viszont nem lehet rá alapozni, mert nem mindig működik (igazából az esetek kis részében lehet csak észrevenni és olyan nincs, hogy mint a mágnes tapad a fejre a célkereszt, én sokáig azt hittem a kezdeti lövedék stabilitáshoz van köze, mert ebben lenne logika, nagyjából így kell elképzelni). Igazából csak a sniper esetén mondanám előnynek, de csak ha egymástól távol vannak az ellenfelek és nagyjából szembe van veled nagyobb távolságra). Ha pedig tele a környék ellenséggel, akkor sok sikert hozzá, hogy a feléd rohanó két shotis között a gép ne húzza rá a hátul dekkoló gépkarabélyos fejére a célkeresztet. És akkor még ez a jobbik eset, mert van, hogy asztal meg lámpaoszlop becélzására buzdít a játék....

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés