- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Google Pixel topik
- A kínai gyártók 3D arcazonosítással kísérleteznek
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
Uolsó frissítés: 2018.10.10
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Raulblanco07 #21415 üzenetére
Nem, annyi történt, hogy "'csába srácok, megint lebuktunk, bocsika". Ugyanúgy mint a sunyiban behozott crit chance cap-nél is. Csak a szokásos "majd legközelebb jobban figyelünk" mentegetőzés, ennyi történt.
-
Akkor tényleg jól éreztem tegnap, hogy ezek a rohadékok nem csak a damage-et hanem az accuracy-t és a recoilt is nerfelték suttyomban. Mondjuk a 15% damage nerf is olyan faszán sikerült, hogy a játék szerint a 181k dps a G36-omon visszaesett 134-re, mondjuk a mobokra kiosztott sebzések alapján "csak" ~25%-ot gyengült
-
válasz
Snip3r_HUN #21292 üzenetére
Majd pár perc után disconnectelne mert nincs szabad
ügyintézőszerver. -
válasz
Raulblanco07 #21198 üzenetére
Nagyszerű Raul, ennek igazán örülünk, de igazából a gond az, hogy képtelen vagy más problémáját átérezni/átgondolni pusztán azon egyszerű oknál fogva mert a szerencsések meglehetősen szűk táborába tartozol.
Lásd a korábbi postom. És én nem "minden cuccom 240" szintről indultam hanem 1-2 kósza 240-es item a java 214. Van ugyan egy 268-as blind backpackem, de azt is csak azért használom mert egy picivel több armor van rajta mint az előzőn és ad lőszert is és nem azért mert annyira szükségem lenne a setre (striker/sentry/alpha/reclaimer-nek sokkal jobban tudnék örülni hasonló paraméterekkel). Nekem már a 240-es is upgrade lenne néhány itemnél, de ilyen se esik nem, hogy 268-as. Szeretném kipróbálni a PP-19-et is, de eddig összesen 1 azaz _egy_ darab 204-es HE esett ami ment a zúzdába mert használhatatlan volt.
Az 1.3 óta igenis sz*rabb a drop rate/loot, DZ-ben már sealed cache-t is csak mutatóban látok mert a mobok töredékét dobják (1.3 előtt konkrétan 1 nap alatt többet vittem ki mint most 1 hét alatt). Szóval attól, hogy neked sikerül az nem jelenti feltétlen azt -nagyon nem-, hogy másik hülye meg nagyon válogatós.
A megjelenés óta közel 3 órát játszottam napi átlagban és azt hiszem joggal elvárhatom, hogy ennyi játékba ölt idő után igenis adjon ez a rohadt játék olyan itemeket néhanapján amik legalább egy kis upgrade-et jelentenek a korábbiakhoz képest és itt a hangsúly a kicsin van mert nagy upgrade-ről nem is merek álmodni. És légyszíves ne gyere nekem incursion challenge meg heroic módokkal mert az közel sem olyan egyszerű mint ahogy állítjátok mivel a csapat, idő és gear hármasnak egyszerre kell meglennie és hát gearben a játék egyáltalán nem partner (talán pár hónap múlva ha baromi szerencsés vagyok akkor lesz már olyan felszerelésem amikor már nem 1 lövés vagyok a 34-es elit LMB-s shotisnak, 50 méterről...)
@Snip3r_HUN: Hát sajnos az UG is eléggé felemás lett, challenge/heroic-on pl. 99,9999% eséllyel LMB lesz ami ugye nettó kicseszés a hozzám hasonlókkal akik küzdenek egy használható felszerelés beszerzésével mert azért egy 34-es elit LMB az nagyságrendileg erősebb mint egy hasonló riker/rioter/cleaner ráadásul ezért szinte semmi értelme a challenge módnak amikor heroicon 35-ösök vannak amik annyival már nem erősebbek, cserébe nagyobb eséllyel szerezhet 268-as set itemet az ember.
-
válasz
Ventur@ #20966 üzenetére
Underground-ban is vannak ilyen felvehető dolgok (valami kép, meg ilyen fejhallgatós valami. Nem tudom a pontos nevüket most
). Ezek a random map-ok miatt teljesen össze-vissza felvehetők, vagy van erre is valami térkép, vagy akármi, hogy merre találom ezeket? Képet még egyet sem találtam, csak a fülesből 5-öt.
Nemes egyszerűséggel intel a nevük. És mivel te is írod, hogy random így a kérdésed magában hozza a választ: nincs mivel random (illetve csak néhány 100 variáció lehet a küldetés típusától/fázisok számától függően) viszont ha megnyitod a térképet a játékban akkor az mindig mutatja a felvehető cuccok helyét (lőszer/crafting alapanyag/loot láda) az adott szobában. Intelből meg mindig max 1 van (legalábbis 1 fázisosnál biztosan) és az is random, hogy mit kapsz belőle (urbex photo vagy audio log), de igazából tök mindegy mert mindegyik 1 intelt jelent amit a módosítókhoz fellehet használni. -
Azok a rogue-ok is azért elég érdekesek voltak és nem lettem volna meglepve ha valami expliotot használtak volna mert kissé érdekes volt, hogy az egyik srácon 2-300-akat sebzett a 229-es G36C-m közelről majd amikor felmásztak a tetőre akkor meg a robbanólövedék is kevesebb mint 1500-at sebzett rajtuk és ez ugye bőven 90% fölötti dmg/exotic dmg resistance-t jelentene.
-
válasz
szallasi007 #20321 üzenetére
Ez attól függ, hogy mi kell jobban: pénz vagy alapanyag. Egyébként a 268-as cuccokért csak marginálisan kapsz többet mint a 240-esekért.
Viszont eléggé felemás érzéseim vannak az 1.3-ról. A fasza striker/sentry nerf miatt a játék szerint eltűnt a dps-em 20%-a (valójában az augomon most max harmadakkorák a critek mint előtte) bár ezt annyira nem érezni mert mintha dz6 231+-ban is egész jó tempóban haltak volna a mobok, mondjuk az más kérdés, hogy az LMB-s shotis 1 lövéssel leterített 20 méterről vagy a sima katona 1 csapással leütött 282k toughness mellett.
Mondjuk úgy tűnt, hogy a játék most alaposan megszívat: legalább 4x kaptam deltát amíg Nortiékra probáltam csatlakozni, a droprate katasztrófa volt (~1,5 óra DZ és egy gyors Underground intro küldetés alatt kaptam összesen 2 új 1.3-as itemet: 1 viszonylag használhatatlan G36-ot meg egy hulladék 268-as firecrest maszkot). DZ6-ban meg performance modokat, fegyver módosítókat meg hulladék fegyvereket (pl. pisztolyokat) dobáltak a bossok, de még lila sealed cache-eket is alig dobtak a mobok. -
-
válasz
johndoo1000 #19615 üzenetére
Ezt úgy hívják, hogy rng. Attól, hogy haverodnak tömegével esik abból nem következik egyenesen, hogy neked is esni fog. Ha ennyire szeretnél set itemeket akkor kénytelen leszel Falcon lostot vagy Clear skyt csinálni mert az az egyetlen hely ahol garantáltan kapni fogsz máshol csak _eshet_ és a hangsúly itt a feltételes módon van. Nekem is volt olyan napom, hogy vagy 6 zöld sealed cachet vittem ki 1 órán belül máskor 2 óra alatt még arany se nagyon esett.
@19620: Már le lett írva párszor/pár tucatszor a topicban, hogy a high end/set item dropokra (azaz az itemekre amit a bossok dobhatnak) semmi hatással nincs a scavenging.
-
válasz
johndoo1000 #19605 üzenetére
Semmi.
-
...No respawn / no checkpoints...
Igen, ezt imádtuk/imádja a nép is a Falcon Lostban, végre megint viszontláthatjuk ezt az ötletes megoldást ami növeli a kihívás faktort a játékban.Waste not Want not - Enemies don´t drop ammo, when you reload a half magazine, you will lose the remaining bullets
Öööö... eddig is kb. a 0 felé konvergált a mobok által dobott lőszer hasznossága. -
Az LMB-s shotisokat is nerfelni akarták az se jött össze igazán. A Midas meg effektíve használhatatlan, egy középszerű 163-mas vector vagy aug köröket ver rá mert a tűzsebessége nevetséges a damage dropoffjáról és a pontatlanságáról már nem is beszélve.
Egyébként meg M4/ACR > AK -
válasz
marilllyo #18902 üzenetére
Nem kell felvenni, azonnal megkapod. De mindössze 120 creditet (ha a DZ-ben csinálod akkor is normál creditet kapsz és nem DZ creditet) kapsz egy ilyen mutatványért szóval teljesen felesleges foglalkozni vele mert egy sima zölt de még 1 fehér item eladása is a többszörösét hozza a konyhára.
-
válasz
Raulblanco07 #18816 üzenetére
Elméletileg igen
-
válasz
Brownage #18799 üzenetére
Akkor ezek szerint csak nekem van ilyen sasszemem...
Itt egy példa: FL-t toltam PUG-al hardon, mindössze hárman voltunk bent mert a negyedik túl későn joinolt. Aztán egyszer csak feltűnt, hogy mintha gyorsabban halnának a mobok mint általában (persze ugye ilyet már mindannyian láttunk, hogy alkalmanként mintha jobban beadná a lövéseket míg máskor meg alig akarnak meghalni), csak éppen feltűnt, hogy a 3. srác alig lövöldözget és akkoriban az én dps-em se volt éppen acélos (nem mintha most is olyan óriási lenne), de még akkor is amikor csak a group leader lövi őket aztán elkezdtem figyelni a srácot, nem rángatózott (hanyagul beállított aimbot jele ugye), nem lőtte le falon és egyéb tárgyakon keresztül az npc-ket és azok sem estek össze azonnal amint rájuk nézett, csak kicsit gyorsabban haltak, sőt még össze is esett amikor berohant egy közéjük azaz nem volt halhatatlan, csak egyvalami volt nyilvánvaló amikor elkezdtem odafigyelni rá: egy árva golyót nem lőtt mellé, minden egyes lövése talált és mintha rpm-je is kicsit magas lett volna (a tracerek mennyisége mintha kicsit több lett volna az elvárhatónál, de nem brutálisan magas) ami ~20 méterről egy smg-vel már egy picit gyanús ha tunkolsz.
Szóval ilyen egy okosan beállított cheat, amit nem igazán fogsz látni a többségüktől mert ész és türelem kell a beállításához és hát a cheaterek többségére nem jellemző ez a 2.
-
válasz
Anonymus23 #18777 üzenetére
Nem feltétlen inkorrekt mivel az ártatlanság vélelme bukik azzal, hogy sokat játszol vele és akkor azért még az óvatosabban beállított cheat is nyilvánvaló kell, hogy legyen (pl sose lő mellé és kimagasló dps-e van) te pedig ugye meg nem jelented (hiszen a "barátaira" amúgy is kevésbé gyanakodik az ember és sokkal kisebb eséllyel jelenti őket mint egy randomot).
-
válasz
Anonymus23 #18763 üzenetére
Pedig úgy emlékszem, hogy valamelyik korábbi state of the game adásban említették, hogy téged is elkezdenek figyelni ha a barátlistádon cheaterek vannak és ha sokat játszotok együtt akkor téged is bannolhatnak.
-
válasz
Kopasz112 #18757 üzenetére
Ahogy Raul írta, esélyesebb, hogy csalóval játszottál együtt, pontosabban a barátlistádon van csaló (valahol említették, hogy az utóbbi esetben téged is kitilthatnak azaz bűnrészesnek tekintenek). Arról viszont ne is álmodj, hogy ennél pontosabb infót kapsz, hogy mi is a pontos oka a kitiltásodnak, ha szerencséd van akkor leveszik a bant és annyit mondanak, hogy tévedtek.
Egyébként az nem jelent semmit, hogy most tiltottak, egyszerűen most ért el hozzád a külsős cég akiknek átadták az ilyen jellegű dolgok kezelését szóval itt nem csak az elmúlt napok hanem hetek is játszhatnak. -
válasz
Raulblanco07 #18749 üzenetére
Már nem azért Raul, de néha kicsit figyelmesebben is olvashatnál... Tegnap is amikor írtam arnikusznak, hogy ne aggódjon, hogy a GS még nem minden akkor jöttél és elmagyaráztad nekem, hogy a GS nem minden
Szvsz bunfi nem azért említette az alapanyagigény változást mert megint változtattak volna, hanem mint példa a nagy horderejű változásra ami szerepelt a patch notes-ban addig a crit chance cap nerf/fix nem és bármennyire is zavar titeket, a felháborodása (meg másoké is) jogos. -
-
válasz
Raulblanco07 #18281 üzenetére
A destructive-hoz írtam, hogy pve-hez jó szóval ne keverd a pvp-hez pls... másrészt a destructive sokkal jobb mint csak egy sima x% elit elleni sebzés mivel egyrészt univerzálisabb mivel a veterán mobok ellen is jó másrészt eleve 2x%-ot bónuszt ad míg ugyan annyi elit elleni sebzéshez minimum 2 de inkább 3 felszerelésre kellene +elit dmg bónusz hogy kihozz ugyanannyi bónusz sebzést és egy hard küldetésnél/incursion-nél meg már el is buktad a bónuszt.
A deadly meg különösen hasznos ha van self preserved is van a fegyveren. -
válasz
Raulblanco07 #18254 üzenetére
Ami továbbra sem fog semmit érni a megfelelő talentek nélkül...
-
Mivel a kalibrálni csak 1 módosítót tudsz így értelemszerűen akkor áll az ember neki kalibrálni amikor az adott cucc mindössze 1 módosítónyira van az elfogadhatótól/tökéletestől.
Az Augod alacsony sebzését részben a vacak talentek magyarázzák mivel ezekkel a módosítókkal se pvp-re se pve-re nem alkalmas. Az alábbi talentek a legkívánatosabbak egy SMG-re pl.: deadly, brutal, destructive (ez pve-re rendkívül hasznos), self preserved. Másrészt meg 204-es fegyverhez képest a crit chance is az alacsonyabb oldalon van (25% körül lenne az elfogadható/optimális) továbbá a felszerelésed adhat további crit chance/dmg bónuszt ami tovább növeli a DPS-ed így nem ártana megnézni a karakterinfónál, hogy mennyi a crit dmg bónuszod.
-
válasz
hitvanyalak #17890 üzenetére
Na most akkor pontosítsunk: bejelöltétek egymást a Uplayen de egyikőtök sem látja a másik friend requestjét? Az, hogy a safehouse-ban összeakadjatok annak azért elég csekély esélye van és ha összeakadtok akkor is csak a Uplay-en keresztül vennétek fel egymást tehát ha nem megy át amúgy se a friend request akkor így se fog. Működik egyébként a barát listátok azaz tudtok felvenni más embereket, csak mert ha az sem működik akkor lehet valami akadályozza (szolgáltató/tűzfal/router)?
Próbáljátok meg esetleg a weboldalon keresztül.
-
válasz
hitvanyalak #17864 üzenetére
Barát listáról való eltávolítás és hozzáadás újra (mindkettőtök részéről)?
-
-
Tegnap nálunk is bepróbálkozott egy amatőr 201+-ban. Épp raktam volna fel és engem kilőtt (2-3 lövéssel leterített a robbanólövedékes m1-ből), Nortit is majdnem kinyírta de mivel balfék volt és nem nézett körül rendesen így tudhatta volna, hogy 4-en vagyunk ott
Mondjuk mázlija volt mert később lelőtte a 4. srácot a csapatból de volt igazából esélye nem volt mivel volt más is még ott rajtunk kívül aki elkezdte rögtön lőni és a checkpoint se volt messze így 100m-re nem jutott amikor lelőttem
-
Szvsz itt nem a net sebességével van gond hiszen a játék néhány KB/s-el beéri ami egy tele instance esetén sem jelent horribilis terhelést sávszélességügyileg, hanem részben a rosszul megvalósított netcode miatt. A BF3/4 is képes erre már elég régóta csak nem max 24 playerrel hanem 64-el (mondjuk főleg az utóbbinál kellett némi idő mire helyrekalapálták
).
-
Ez simán lehet a szar netcode+lagos instance mivel ugye tudjuk, hogy simán átrak a játék egy olyan instance-ba ami a világ másik felén van, hogy ha a környéken mindegyik tele van. BF4-ben is sokáig küzdöttünk hasonló jelenséggel a gyalázatos netcode miatt (itt meg a massive-os amatőrök TCP-t használnak ami ugye extra késleltetést jelent), hogy látszólag 1 golyótól haltunk olyan fegyvertől amivel ez nem lett volna lehetséges vagy éppenséggel nem sebződött az ellenfél miközben beletunkoltunk 1 tárat közvetlen közelről.
Én is sokszor belefutottam már ilyen sebezhetetlen ólomkatonákba akik egyáltalán nem sebződnek vagy hiába írja ki a sebzést meg se moccan a health barjuk én meg egy szempillantás alatt összeesek ~80k HP és 60% armor mellett és még csak exotic damage se kell hozzá, csak veled ellentétben nekem nem az elmúlt pár nap szólt erről hanem minimum az elmúlt 1 hónap.Szóval egyre erősebb az az érzés bennem, hogy itt a játékkal van gond mert kissé gyanús, hogy túl sok ilyen eset van és nem azért mert szinte minden jött-ment csal.
-
válasz
RECSKA #16040 üzenetére
Nm. Ha már ilyen lelkes vagy megcsinálhatnád nekem a Falcon Lostot challengen de ne csak aim botot hanem rpm hacket hozz, a bázisom tudod hol van, a lootot pakold be a ládába a bejárattal szemben
Amúgy komolyra fordítva, lassan ideje lenne egy FL challenge-nek nálam is mert a hardot már letoljuk 3 effektív emberrel is wipe és nehézség nélkül. -
válasz
Brownage #16018 üzenetére
Hogy miért kerülik az emberek a rogue-okat, erre van pár egyszerű válaszom:
-A rogue-ok jelentős része még most is cheaterekből tevődik össze
-A nem cheater rogue-ok nagy része pedig messze jobb gearrel rendelkezik mint a játékosok nagy része tehát ha próbálkozol akkor le leszel lőve a fenébe (az 1.1 óta szinte csak olyan rogue-okkal futottam/futottunk össze akik 210+ vagy 220+ GS-al rohangáltak miközben én a 200-at is csak alulról karcolgatom.
-Beveszik magukat olyan helyre ahonnan szinte lehetetlen kilőni őket még 2-3x túlerővel is.A számokkal egy picit tévedésben vagy, a killekért %-osan kapod az XP-t (1 killért/szintért kapsz 7%-ot a maximum az 20%) és a DZ credit jutalom sem közel sem olyan magas mint ahogy állítod, 5x szinten kevesebb mint 3000 DZ credit járt a level 1 rogue státusz túlélésért.
-
Hát bízom benne, hogy rájönnek (lehetőleg hamarabb mint arra, hogy eléggé idióta húzás volt mindenkit 161 gs felett összerakni), hogy 200 felett is kéne még legalább 1 vagy 2 bracket mert akikkel tegnap is kergetőztünk 210-220+ gs-el rohangáltak szinte lelőhetetlenek voltak amikor aktív volt a survival linkjük (legalábbis én szinte meg se tudtam karcolni őket miközben ők meg röhögve lelőttek).
-
válasz
Anonymus23 #15752 üzenetére
Nortiékkal szerintem az elmúlt ~1 hétben reportoltunk legalább 4 embert. Ebből 3 egy négy fős csapatból volt akik először látszólag nem tűntek csalóknak csak aztán amikor másodjára összetalálkoztunk velük akkor hirtelen elkezdtünk rekordsebességgel meghalni majd szőrén szálán felszívódtak miközben rajtuk volt egy minimum 3 perces rogue timer majd kicsivel később a semmiből tűntek elő az egyik kimenekítési pontnál. A negyedik meg egy szóló srác volt aki provokált minket pisztollyal és amikor elegük lett a srácoknak rárohantak és elkezdték lőni és amikor már majdnem összeesett akkor meg elteleportált...
-
válasz
velizare #15645 üzenetére
Szerintem te valami elnéztél a postomban. Egy szóval sem vontam kétségbe, hogy a lista elemei nem véletlenszerűek, a bajom azzal van, hogy egyáltalán van egy ilyen lista, és mint minden ilyen lista a tartalmuk véges ezért összességében véve hosszabb távon sokkal -emberi- erőforrás igényesebb a karbantartása.
Igen abban igazad van, hogy ellátja a feladatát, pontosabban ellátná ha normálisan lenne megcsinálva de sajnos ez már a második napi küldetéseket érintő probléma 1 hónapon belül ami arra vezethető vissza, hogy valaki elkefélte a listát.
Igazából, hogy várod el, hogy a komolyabb problémákat kijavítsák, ha egy ilyen egyszerűt sem tudnak normálisan megcsinálni (tipikus "patching a bullet wound with a bandaid" szituáció)? -
válasz
vegitossj7 #15627 üzenetére
PC-n engem nem nagyon érint (meg nem is nagyon érdekel), hogy a Sonyval vagy a MS-tal validáltatniuk kell a konzolos patchet főleg mivel PC-n egy ilyen bug órákon belül fixálható lenne. A DE-nek is sikerül Warframe-nél pillanatokon belül kiadnia egy frissítést PC-n ha problémák vannak a legutóbbival.
Amúgy én is ettől félek, hogy marad a gányolt lista és a gyorsabb javítás legfeljebb azt fogja jelenteni, hogy 1 hét helyett csak 3 nap lesz mire észreveszik, megírják a javítást és kiküldik a szerverekre amennyiben nincs egy hétvége is benne.@#15630: Nem, mivel a megoldásaik iszonyat amatőrök különösen, hogy egy AAA címről beszélünk amin $60/60€-s árcímke volt. Ez kicsit olyan mint egy határidőnapló program amibe kézzel kell felvinni, hogy mely napok lesznek hétköznapok és melyek hétvégék. De igazából már nem vagyok mérges (annyira) csak szánom ezeket az idiótákat és röhögök minden egy újabb baromságon ami kiderül róluk meg a termékükről menet közben.
-
válasz
vegitossj7 #15613 üzenetére
- Szerveroldaliak lesznek a napik.
Mármint szerveroldali ahol a szerver naponta random generálja a listát? Vagy ez nem volt említve? Csak mert ha szerver oldalra rakják a kézzel gányolt listájukat akkor azt a hajunkra kenhetjük. -
válasz
kiezTe90 #14410 üzenetére
Akkor te a szerencsések közé tartozol, nekem a 1.0.2 és 1.1 között volt irtózatosan bugos (volt, hogy 4x estem be a térkép alá zsinórban a lincolnon) az 1.0.2 előtt meg rendszeresen összeomlott. Az 1.1 óta sokat javult, bár tegnap 2x is összeomlott (az első alkalommal 15 percig se bírta).
Vagy nálad a "direkt keresed" kategóriába esik az is, hogy rendeltetésszerűen használnák a játékot? -
válasz
velizare #13769 üzenetére
Ez még mindig nem olyan mennyiségű információ ami problémát okozhat 4-24 embernél. Továbbá a játék nem igazán a twitch shooter kategória szóval 100-150ms válaszidő is röhögve beleférne mert nem fogod észrevenni. Egyszerűen a buffok számolása sem jelent olyan terhelést aminél azt kell mondanod, hogy hát ezt bizony nem éri meg szerveroldalon ellenőrizni mert túl nagy késleltetést okozna másrészt én szerveroldali ellenőrzésről beszélek nem pedig teljes szerveroldali számolásról mert az fölösleges (aka overkill vagy a DRM része mint a D3-nál). Azaz te nem csak annyi információt küldesz, hogy megnyomtam a tűzgombot és kilőttem x db lövedéket és a szerver számol mindent és elküldi a klienseknek az eredményt amit megjelenítenek hanem elküldöd a szervernek, hogy kilőttél x golyót abból y crit z crit dmg szorzóval és ennyit sebeznek stb. a szerver meg csak ellenőrzi, hogy az befér-e a megszabott határok közé azaz ha nem lehetséges 100% crit chance 50000% crit dmg-el akkor dobja el és ne álljon neki lövedékenként critet meg státusz effekteket számolni.
-
válasz
velizare #13760 üzenetére
Mivel masszívan instance-olt a játék amelyek ráadásul kicsik is (gondolj bele, hogy egy DZ-ben max 24-en lehettek) ezért szvsz nem hinném hogy ez komoly problémát jelentene. Gondolj csak a BF 3/4-re, ott 64 játékos lehetett egyszerre 1 szerveren és minden lövedéket le kellett modellezni mivel mindnek egyedi sebessége, pályája volt (igen előfordult, hogy elvesztek lövések, főleg a BF4 első időszakában volt prominens) itt meg simán hitscan fegyverek vannak amik nagyban egyszerűsítik a szimulációt/ellenőrzést.
-
válasz
ForRedGlory #13659 üzenetére
Szerintem egy picit fogalmi zavarban vagy, ugyanis semmiféle számonkérés nem volt a posztomban (tudod ilyen, "hogy mered", "hogy gondolod" ). Egyszerűen az újonnan feltárt bugok fényében egyszerűen az ilyen hurrá optimizmus több mint zavaró (leginkább mert a tények részleges/totális figyelmen kívül hagyásáról tanúskodik).
Szóval mielőtt nekem beszólnál legközelebb a "fikázásom" miatt, gondolkodj el azon, hogy az amit fikázok milyen hatással van a játékosokra azaz mint pl itt, hogy egyesek korlátlan erőforrásokhoz jutottak a szabályosan játszókkal szemben.
-
A gond az, hogy a ma felsorolt hibákat nem lehet elintézni ennyivel mert olyan triviálisak és egyszerűek, hogy nem lehet időhiányra fogni mert mindössze pár sor kóddal ellehetne intézni pl., hogy ne lehessen cheat nélkül stackelni a bónuszokat.
A szerveroldali ellenőrzések kihagyását (ami miatt lehet ugye a végtelen reward claim) csak a következő okokkal lehetne magyarázni:
1. Kizárólag konzollal játszottak (és csak az aranylemezre írás előtti héten derült ki, hogy PC-re is portolni kell)
2. Soha nem hallottak cheatelésről
3. Csillagszemű hippik akik azt hiszik minden ember a megtestesült jóindulat és őszinteség
4. Mert valami matekzseni kihozta, hogy a szerveroldali ellenőrzésekkel megspórolnak .5% erőforrást (azaz úgy 2-5 szervert világszinten) és javítják a válaszidőt 1ms-mal.
5. Fenti pontok mindegyike -
160-as gear-rel lehet csinálni a daily challenginget, különösen ha az nem warrengate/russian consulate. A 160 körüli gear score az gyakorlatilag az egy relatíve friss 30-as azaz már vannak HE cuccai de esetleg akad nála specialized. Te teljes ilvl 31-32-es felszerelésben kezdted el a challenging küldetéseket? Csak mert teljes ilvl 30 HE felszerelés is az mindössze 163 gs...
Csak, hogy mondjak ellenpéldát: kb 2 napja játszottam olyanokkal, hogy majdnem én voltam a legalacsonyabb a 168-as gear score-ommal, de ha a mellettem lévő egyik 180-190 körülit nem kellett minimum fél-tucatszor felszednem egy _lincolnon_ meg a csapat többi tagját még minimum ugyan ennyiszer akkor 1x sem mert folyton estek keltek, én mindössze 1x kerültem a földre és az is csak azért mert próbáltam felszedni az egyik csapattársat és kilőtt a boss mert nem volt fedezék a közelben. Ezek meg hárman is kevesek voltak ahhoz, hogy megakadályozzák azt, hogy bejussanak Ramoshoz a kapun miközben én fentről aprítottam.@RazoR8402: Nem lehet bizalmat szavazni nekik mert olyan alapvető elveket nem tartottak be amelyek jóformán alaptételnek számítanak szinte évtizedek óta a hálózatos multiplayer játékok fejlesztésében azaz a kliens adatokban nem bízunk. Olyan alapvető szerver/kliensoldali ellenőrzéseket hagytak ki amik lehetővé tették a jutalmak végtelen beszerzését a reward vendortól vagy stackelhetőek a fegyver bónuszok mindenféle cheat használata nélkül is. Ezekre a hibákra egyszerűen nincs elfogadható logikus magyarázat. Speciel ha SW fejlesztő céget vezetnék akkor most készítenék egy listát az összes Massive alkalmazottról és megbizonyosodnék, hogy nálam soha ne kaphassanak munkát mert ez irtózatosan amatőr munka súlyosbítva pocsék kommunikációval.
Annyira tudtam, hogy ha le merem írni a helyenként esetlegesen optimista véleményem páran nekem fognak esni..
Ehhez a véleményhez nem optimistának, hanem vaknak és süketnek kell lenned. Ezért támadjuk meg a véleményed. -
Épp akartam írni, hogy csak brutális lag, de amikor most megpróbáltam egy logout/logint hátha javul, de helyette kaptam egy deltát amikor beakartam lépni újra és most már a karakterválasztó képernyő sem jön be. Annyira nem akar bejönni, hogy most már csak Connecting:... van még az SHD logó sem jön be a start game opcióval.
Egyszerűen ez a játék egyre nevetségesebb.
-
válasz
vendingo #13441 üzenetére
Nem csak a játékbeli frissítések miatt kellhet DT hanem olyan karbantartási feladatokra amelyek a stabilitást biztosítják, ilyen lehet pl egy sima szerver restart (ami arra simán jó, hogy memóriát teljesen kiürítsék így elejét véve az esetleges memória szivárgás jelentette problémáknak) vagy egy offline db reorg (csak mert nem akarják normál üzemidőben megkockáztatni, meg így amúgy is gyorsabb)amit pl. nem egyszerre hajtanak végre hanem hullámokban és ez idő. Lehet erre sem kell feltétlenül 3 óra de az elején jónak látták, ha lefoglalnak minden héten egy ilyen időszakot. Vannak/voltak játékok ahol ennél sokkal több volt a heti maintenance pl. az Eve-Online-nál _napi_ 1 óra volt a DT amihez képest heti 1x3óra semmiség, mondjuk az más kérdés, hogy évek alatt eljutottak odáig, hogy a napi DT belefér egy 30 perces intervallumba amiben a szervereiket indítják újra és a céljuk az, hogy teljesen eltűnjön ez.
-
Lehet ez nem volt olyan régen, mintha a Max Payne 3 multijával kapcsolatban hallottam volna hasonlót. De tény és való sokkal több szintet kellene kialakítani mert a jelenlegi rendszer az ilyen baltával faragott és egy hangyányival sem jobb mint a régi. Tegnap is összeakadtunk rogue-okkal Recskáékkal. Ő 200 feletti gear score-t látott legalább az egyiken (én nem figyeltem már annyira). Nem csaltak, de egyszerűen én a vacak 171 gs-os felszerelésemmel meg sem tudtam karcolni azt aki kilőtt (dz95-ös volt és neki lehetett 200 feletti gear score-ja bőven) amikor fent volt a survival linkjük (sőt talán még akkor sem amikor lejárt bár a káoszban nem figyeltem annyira, hogy lássam, hogy eltoltak-e már egy újabbat) én meg max annyi jelentettem nekik, hogy 1 mp-el bírtam max tovább.
-
válasz
Raulblanco07 #13380 üzenetére
Ennyi erővel megemlíthetted volna akár trade-et is, mert azzal effektíve továbbra is kijátszható még ha mérsékeltebben is...
Azzal, hogy mindössze heti 1x szerezhetsz 240-es itemet nyilvánvaló, hogy az volt a céljuk, hogy lassítsák a játékosok fejlődését, csak hát a megvalósítás a startvonalnál elbukott azaz eleve account szintűnek kellett volna lennie a limitnek és eleve nem lett volna szabad a trade-et engedélyezni ezeknél az itemeknél. A gond az, hogy a fejlesztők lépten-nyomon arról tesznek tanúbizonyságot, hogy az új feature-ök/módosítások bevezetése ilyen bekiabálóverseny jelleggel zajlanak azaz ész nélkül raknak be dolgokat anélkül, hogy rendesen átgondolnák a potenciális hatást. Ilyen volt pl. osszuk a DZ-t két részre (161 gear score alattiak meg felettiek), csak éppen elfelejtették, hogy a régi rendszerben a teljesen alap ilvl 30 felszerelés az már 163 gs azaz simán összerak olyanokkal akik hülyére farmolták a Falcon Lostot és dugig vannak 214-es és 240-es felszereléssel és jó eséllyel ezek előtt már a DZ-t is hülyére farmolták így már előtte is tele voltak ilvl 31-32-es cuccokkal és ezek között szinte ég és föld a különbség.
Egyébként az, hogy 4 karakterrel szerzett 8 itemet vagy mindössze eggyel az nagyon is szűrhető mert elfelejtkezel arról az apró tényről, hogy minden karakter egyedi a rendszer szemszögéből így megfelelő logolással könnyen elkülöníthető az aki több karaktert használt 1 accounton szabályosa, attól aki 1 karakterrel trükközött. Ne feledd, hogy a jelenlegi rendszerben nem csak azt figyeli a rendszer, hogy mit vettél fel, hanem, hogy éppen ki volt ott, mivel ugye ez kell a tradeléshez is azaz gyakorlatilag perceken (adatbázis méretétől és a rendszerük gyorsaságától függően) belül szétlehetne válogatni azokat akik kijátszották a rendszert azoktól akik szabályosan játszottak. -
válasz
Raulblanco #13331 üzenetére
Az a gond, hogy az, hogy mindenki megkapja a heti rewardot csak mert a group leader még nem csinálta meg az hiba. Azt gondolom te sem hiszed el, hogy sokan pusztán a véletlen miatt szereztek így extra itemeket mert véletlenül egy ilyen csapattal játszottak
Szóval aki így szerezte, akár glitch-csel csinálta meg egy ilyen csapattal akár a szabályos módon az jogosulatlanul szerzett meg olyat amire várnia kellett volna.
A robbanólövedékes sebzés is bug volt ugyanis csak akkor tudtad vele sebezni ha bizonyos pontokon a földet lőtted _alatta_, ha az APC-t lőtted akkor nem sebzett. De igazából az egész arra vezethető vissza, hogy retardált módon volt leprogramozva és a jelek szerint a QA-n is nem kevés pénzt spóroltak meg (különben hogy kerülhetett be egy olyan bug ami lehetővé tette, hogy effektíve a fal másik oldaláról lődd az APC-t miközben téged meg nem tudtak sebezni. -
válasz
warcat #13314 üzenetére
Ha már a realitások talaján maradásról beszélsz. Az említett szankciók _nagy része_ (pl. akik x darabnál több 240-es set itemmel rohangálnak mint ami lehetséges lenne) gyakorlatilag pár SQL query-vel megoldhatóak és ez teljesen független a platformtól.
Ha kellőképpen értelmes logolás van a rendszerben akkor az is simán kideríthető lenne, hogy pl. kik lőtték ki sticky-vel az APC-t és kik csinálták a szabályos módon. -
válasz
ForRedGlory #12997 üzenetére
A legutóbbi nagy patch-csel jött a /report.
-
válasz
Garsza #12782 üzenetére
Ne aggódj, ezzel nem vagy egyedül. Tegnap is 3x próbáltam, az első azzal indított, hogy ismerem a glitch-et, mondom nem->kick, második pug: várok arra, hogy induljunk aztán egyszer csak kick, 3. pug: látom, hogy a leadernek 142 a gear score-ja, na mondom ez érdekes lesz. A srác már az ablakon se jutott ki és miközben mi lent a gödörben próbáljuk túlélni kérdezgeti, hogy feltudjuk-e szedni
3. vagy 4. wave-ig bírtuk aztán a shotisok legyűrtek minket.
-
A 3. aktiválható skill amit akkor szerezhetsz meg amikor teljesen kifejlesztetted a hozzátartozó szárnyat. T-vel tudod aktiválni és a 2 alap skill között jelenik meg a HUD-on. Lényegesen hosszabb cooldown-ja van de van olyan talent ami kill esetén csökkenti.
Ez a 3 létezik:
Tactical link (növeli a sebzést és a crit chance-t)
Recovery link (heal/overheal és feléleszti azokat akik épp a földrekerültek)
Survival link (damage resistance és movement speed) -
válasz
velizare #11585 üzenetére
Rossz oldaláról nézed szvsz., mert fél százalék esélyed akkor lenne, ha abból a 4800 játékosból mindössze 1 lenne rogue a valós helyzet (meg az eddigi tapasztalataim alapján) inkább 1-4 rogue van per instance különösen, hogy ezek szeretnek csapatban mászkálni és a statisztikát tovább borítaná az, hogy azok is célponttá válhatnának akik egy ilyen rendszerben akik ugyan épp nem gyilkolásztak neutralokat de a múltban megtették több alkalommal is.
Szóval ilyen szemszögből elég jó esélyed lenne összefutni vérdíjas emberkékkel. -
Van néhány jó meglátásod, de azért 1-2 eléggé barokkos túlzás: pl. level 11-es soha nem fog összekerülni level 30-assal mert eleve a rendszer külön bracketbe sorolja őket.
Másrészt az általad pure pvp-nek nevezett dolognak semmi köze a pvp-hez, igazából csak arról szól, hogy ki a nagyobb g*ci pont (tipikusan soha nem számol azzal egyik fejlesztő sem, ha mód van rá akkor előbújik az állat az emberből). Ezzel pont az a gond még véletlenül sem segíti a pvp-t és ezzel együtt a játékot mert így inkább elkerülik a játékosok a DZ-t és majd azután a megrögzött rogue-ok sírnak majd, hogy de hát nincs préda.
@cain69: miért ne működnének? Semmi olyan nincs benne amit limitálna az, hogy csak 24 játékos van egy instance-ban. Effektíve ugyan azt a lekérdezést a rendszert használná amit akkor használsz amikor megnézel egy játékost valamelyik safe house-ban.
-
válasz
velizare #11543 üzenetére
Van egy lényeges különbség azért, ott a PVP-nek (pontosabban kalózkodásnak/grieferkedének) hosszútávú következményei vannak/lehetnek (lehet watch listed és a negatív standing eltakarítása nem annyiból áll, hogy podolnak 1x és kész), itt legfeljebb addig tart amíg 1x meghalsz. Pont a fent leírt esetnél volt olyan, hogy mivel látta egy másik bagázs, hogy nem élik túl a manhuntot szépen kinyírták egymást és utána rögtön tisztalappal kezdtek.
Meg azért az NBSI kicsit más mint ez, mert ott tudod, hogy rád fognak lőni itt meg max abban lehetsz biztos, hogy talán rád fog lőni _amint_ hátat fordítasz. Szóval szeretnék látni egy olyan rendszert amiben hosszan tartó következményei vannak annak, hogy ha valaki rendszeresen rogue lesz azaz legyen megjelölve (pl. amikor látótávolságba kerül és ránézek akkor jelölje meg mint dangerous/extremely dangerous/stb) az aki szeret gyilkolászni és ne adj isten büntetlenül lelehessen kaszálni az ilyen játékosokat anélkül, hogy rogue-á kellene válnom csak mert épp nem ölt meg senkit vagy letelt a timere. Ezt persze meglehetne még fejelni vérdíjjal is ha már eve-ről beszélünk.Szóval a lényeg az, hogy sok-sok olyan apróságot lehetne beletenni a játékba ami illeszkedik a sztoriba és tompítani lehetne a jelenlegi ambush pvp élét.
-
válasz
velizare #11529 üzenetére
Pont tegnap beszélgettem erről valakivel küldetés után. Az a gond, hogy a pvp ami itt van az sima ambush pvp nem rendes pvp.
Szükség lenne egy standing rendszerre (olyasmire mint ami Pl. eve-online-ban is van) mert egyszerűen a jelenlegi rendszerben csak akkor ismered meg egy játékos szándékát amikor az hátbalőtt, tehát effektíve nem tudsz ellene védekezni mert mindig lépéshátrányban leszel. Csak egy példá a most hétvégéről: Recskáékkal mentünk a DZ-ben de mivel nem volt sehol semmi szokás szerint ezért eldöntöttük, hogy lövöldözünk kicsit rogue-okra (volt egy szerverváltás közben, pedig pont levadásztunk volna egy manhunton lévő csapatot pár másik játékossal karöltve). Szóval szokás szerint a rouge csapat campelt a tetőn amit normálisan nem lehet lerohanni. Végül megérkezett egy másik csapat játékos akik a másik oldalról támadtak így végül kinyírtuk őket. Fentvagyunk a tetőn éppen mondom nekik, hogy szép volt erre alámvágja a sticky-t és mielőtt még felfoghatnám, hogy mi történik és figyelmeztethetném a többieket felrobbantja, kb. 2 mp múlva mindannyian feküdtünk a parasztja meg ott röhög a chaten.
És ezen a jövő heti update csak rontani fog, mert a hasonló parasztok maguk alá csinálnak majd örömükben mert pikk-pakk lelövöldözhetnek egy rakás embert úgy, hogy nem is kell végigszaladniuk a DZ-n. -
válasz
Maxtreme #11460 üzenetére
Egyszerű: bug. Előfordul sajnos (én csak 1x találkoztam vele eddig de volt már rá itt panasz párszor, a jellemző nálam a pálya be nem töltése volt) nagyjából ugyan olyan rossz amikor nem sokkal a kapu utáni területen nem tölti be a pályát és beesel a map alá.
@Edem05: remélem jelentettétek.
-
Ó, egy szóval sem akartam mondani, hogy nincsenek ügyes controlleres játékosok mivel magam is játszottam 1-2-vel Dust514-ben (én egérrel toltam mert ugye az unreal engine-nek van natív támogatása) és rendszeresen több killt szedtek össze mint én, de ugye ott olyan volt egérrel játszani mintha a kezemre kötöttek volna minimum 5-10 kiló ólmot.
De, hogy ha PC-n kellene egy jó controlleresnek meg egy jó bill+egeret használónak megküzdeni akkor szvsz. a controlleres csúnyán alulmaradna de valószínűleg még egy kevésbé jó játékos is elverne egy jó controllerest. -
válasz
szallasi007 #11156 üzenetére
Ez a nehézség váltásos "okosság" sose működik mivel nem tölti újra. Minimum lépj ki (log out) esetleg indítsd újra a játékot.
@flash-: mit gondolsz mi történne ha összeengednéd a controllert használókat azokkal akik billentyűzet+egér kombót használnak?
-
válasz
D.Orion #10893 üzenetére
Persze lehet játszani 30FPS-el is a cinematic élmény miatt csak nem érdemes (persze ez is függ a játéktól mert lehet egy HOMM-ban nem zavar, de egy FPS-ben annál inkább), de mindenesetre az élvezhető játékhoz ami ugye stabil FPS-t jelent (nálam ez 60) és bizony az általad említett meglehetősen homályos konfiguráció leírás csak kevesebb -de inkább egyre- több kompromisszummal képes ahogy haladunk előre az időben amit ugye meg elfelejtettél megemlíteni. A nézőpont amit képviselsz meglehetősen szűk ráadásul vastagon általánosítottál és az utóbbival volt nekem problémám.
Nem azt mondom, hogy mindenki vegyen minimum félmilliós gépet mert erre a többség nem képes, azonban egy olyan általános kijelentést elereszteni mint amit te is tettél az minimum khm... butaság és szűklátókörűség mert vannak mások akiknek minimum kicsit más a nézőpontja a tiédhez képest mert szerintem a játékosok 1%-nál kicsit többen vannak azok akik szeretnének legalább egy stabil 60 FPS-t a lehető legkevesebb kompromisszummal.
-
válasz
velizare #10852 üzenetére
Valaki rakott be korábban egy PS4-es videót ahol hasonló grafikai buggal tűnt el a rogue agent szőrén-szálán.
@Maxtreme: az egyik SMG a másik meg egy Assault Rifle, szóval 2 külön kategória. Az egyik csak közelharcra jó a másik meg középtávra. Szóval inkább mind a kettő nem csak az egyik vagy a másik.
-
-
válasz
ßrainiac #10820 üzenetére
Pontosan azért, hogy rácáfoljak az ilyen nagyívű általános kijelentésre mivel ugye azokkal az a baj, hogy egy egységsugarú felhasználót könnyűszerrel megtéveszt és nem mellesleg alkalmasint nettó marhaság. Egyébként meg lehetne sorolni még rengeteg játékot amely további ellenpéldákat szolgáltatnának (pl. BF4 a Mantle-t használva játszhatatlan egy 2GB VRAM-mal szerelt VGA-val).
Valóban elég a 8 GB RAM meg egy _normálisabb_ 2 GB-os VGA, de kompromisszumokkal. A normálisabbat is azért emelném ki mert ugye a gyártók kedvenc marketingfogása, hogy alsó kategóriás VGA-kat pakolnak meg sok és nem mellesleg lassú VRAM-mal ezért egy 2GB-os VGA jelenthet mondjuk egy 6570-et meg egy 7870XT-t is.
-
válasz
D.Orion #10807 üzenetére
RAM: Akinek nem elég 8GB egy 2GB-os vga mellett az takarítsa le a windows-t, mert tele van neki szeméttel és férgekkel*.
*amennyiben nem szeretnél a legújabb játékokkal és/vagy maximális beállítások mellett játszani
There, I've fixed it for you.
Csak a minecraftomnak adok 6GB RAM-ot mivel elég sok mod van egy FTB Infinity packban ami önmagában megkövetel 1,5-2GB-ot csak, hogy elinduljon (hosszabb játék után meg ott tartok, hogy ~12-13GB RAM van használatban). Jah és a GTA V -fullHD-nál kicsit alacsonyabb felbontáson (1680*1050)- maximális beállítások mellett megkövetel majd 4GB VRAM-ot csak, hogy mondjak egy példát a VRAM-ra is.
Szóval talán nem kellene ilyen általános "okosságokat" hangoztatni.
*Update: Megnéztem a kedvedért a divisiont is: potom 3,6GB VRAM-ot és 3,5GB RAM-ot eszik max beállítások mellett.
-
Oda van írva, kevés a memória azaz a RAM (pontosabban a szabad). A windows elkezd visítani amikor már a ~3/4-ét felhasználtad a RAM-nak ami problémát azonnal még nem feltétlen fog okozni hiszen amikor szól még van szabad, de ha betelik akkor elkezd veszettül lapozni (amennyiben van virtuális) és minimum pokolian belassul a rendszer.
Ahogy írták, vegyél még mondjuk 8-at a gépbe. Viszont a virtuális memória nem egyenértékű a memóriával (RAM). Beállíthatsz akár egy 1 TB-ot is neki de ha nincs annyi RAM-od amennyi a programok normális futtatásához szükséges akkor sütheted.
-
válasz
pendre54 #10541 üzenetére
Majd ha találsz/veszel/gyártasz vagy esetleg újrakalibrálsz egy itemet amin lesz mod slot akkor oda betudod rakni, addig értelemszerűen -mod slot hiányában- nem tudod.
Egyébként kültéren (azaz nem a bázison/safe room/house-ban vagy bármi olyan helyen ahol nem lehet skilleket aktiválni és fegyvert használni) vagy amikor aktiválni akarod? Egyébként alt+1 és alt+2 a default kombináció a lőszerek aktiválásához. Ha aktiválod akkor újratáraz és megjelenik egy kis ikon is a HUD-on. Alapesetben minden lőszer csak 10mp-ig tart, de fejlesztésekkel ezt megduplázhatod (ha jól emlékszem).
-
válasz
Maxtreme #10242 üzenetére
Csak az ott összeszedett cuccaidat bukod (a DZ loot a biohazard jellel ellátott tartóba kerül, innen tudod, hogy pl. van-e valakinél DZ loot vagy sem mert csak akkor jelenik meg a karakteren ha felszedsz valamit), illetve egy részét mert lehet csak egy része lesz publikus amit bárki elvihet a másik meg privát. Ezen felül buksz DZ xp-t, pénzt meg kulcsot.
-
válasz
modflow #10143 üzenetére
Nem kell aggódnod, ahogy írták majd idővel kapsz olyan felszerelést. Sokat számítanak a modok is mert pl. a könnyebben hozzáférhető superior (lila) modokkal könnyedén duplázható egy fegyver sebzése (ez persze részben múlik azon, hogy mennyi mod slot van a fegyveren). Illetve számít, hogy a fegyvernek milyen talentjei vannak (specialized -kék-, superior, high-end -arany-) fegyvereknek mind van 1, 2 illetve 3 talentje amelyek tovább növelhetik az adott fegyver DPS-ét.
-
válasz
storm3 #10114 üzenetére
Passz piros. Igazából a kihívás miatt mentünk elsősorban. Mondjuk Hornet dobott nekem 2 HE-t, igaz abból az egyik egy totál használhatatlan mod volt
az AK-t még tesztelnem kell mert per bullet többet sebez mint az ACR-em de a játék szerint 10k DPS-el kevesebbet tud és kicsivel nehezebb is kezelni meg mondjuk kéne még vagy 1000 electronics az egyik talentjéhez.
-
Hát hajnalban Recskával minket alaposan megszívatott a játék. 2-2,5? óra alatt végigszenvedtük 3 randommal (mivel az egyik lelépett) a ruszki konzulátust erre a végén bebugolt a boss és nem lehetett megvizsgálni a hulláját
-
Úgy, hogy a mellékküldetések teljesítése után 1-1 districtben kapsz blueprinteket amiből tudsz magadnak craftolni, úgy. És mivel -ha jól rémlik- nem tudsz kereskedni így csak saját használatra gyárthatsz és az ilyen jutalmak néha köröket vernek a különféle ellenfelek által dobott lootra ezért értelemszerűen megéri craftolni magadnak még level 30 előtt mivel könnyebbé teheti az életed addig is. Így azt hiszem eléggé releváns volt a válaszom arra a kérdésre, hogy érdemes-e már alacsony szinten craftolni vagy sem.
p.s.: Ha jól rémlik a DZ-ről meg nem írtam semmit, csak a craftolásról.
Javaslom ezt megtekintésre: [link]
-
válasz
yodamester10 #9281 üzenetére
Azt ugye vágod, hogy ez _3_ darab 4K TV ami 11520x2160 pixel effektív felbontást jelent, de még 1 ilyen 4K TV is a általad használt felbontás mintegy háromszorosát jelenti pixel számban ami egy igazán apró különbség.
-
válasz
Htibimor #8812 üzenetére
Én csak egy hajszállal vagyok magasabb szintű mint te (18 perpill) amikor először -és egyedül- bementem a DZ-be tegnap. Ahogy eddig missionökből és a DZ-ből észrevettem: a turret aranyat ér mivel elvonja a fókuszt rólad és nem mellesleg gyengíti az ellenfeleket mielőtt kitudnák lőni vagy éppenséggel elérnének hozzád. Ami segített még nekem, hogy vettem egy SMG-t ami a jelenlegi skilljeimmel és modjaimmal tud kb 10k DPS-t amivel elég gyorsan letudom kapni a hozzám hasonló szinten álló ellenfeleket.
Ahogy írták már előttem is a fedezék fontos, de egy kiegészítést írnék hozzá: az is fontos, hogy hogyan helyezkedsz mert hiába vagy fedezékben az nem ér sokat ha csak 1 oldalról véd miközben 2-3 csapat NPC támad több irányból. -
válasz
don gatto #8442 üzenetére
Amennyiben nem itthonról vetted akkor sehogy és látván az ide berakott képeken, hogy milyen retardált módon lett lefordítva akkor pláne nem járnál jobban egy magyar verzióval.
@spooner81: Kétlépcsős, először nyomva kell tartanod az aim-re beállított gombot (jobb egér by default) majd megnyomod a melee/zoom-ra beállított gombot (a tab a default)
@modflow: karbantartás van, a kiírás szerint 3 óra kb és 9-től kezdődött.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
TOPIKSZABÁLYZAT
TILOS a flame, flood, személyeskedés, vulgáris beszéd, szélsőséges megnyilvánulás!
A topikba a játék beállításaival, grafikai beállításokkal, gépigénnyel, beszerzései hellyel, játékmechanikával, patchekkel, kiegészítők érkezésével és tartalmával, a PTS szerverekkel, taktikákkal, Gear Set-ekkel, fegyverekkel, a játék fő és mellékküldetéseivel, PVE és PVP területen szerzett tapasztalatokkal kapcsolatos érdemi hozzászólások és kérdések kerülhetnek!
Minden egyébre ott van az OFF topik!
Kép feltöltésénél megkérek mindenkit, hogy használja az oldál által nyújtott lehetőséget!
Ha bármi okból kifolyólag személyes ellentét, vita, nézeteltérés alakul ki azt kérlek privátban intézzétek, ne itt az oldalon! Az ilyen jellegű hsz-ek egyből törlésre kerülnek! Akik a fentieket nem tartják be figyelmeztetésben, visszaesők moderátori elbírálásban, akár kitiltásban részesülhetnek!
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Milyen autót vegyek?
- ROG Strix G16:Tökéletes harmónia
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Linux kezdőknek
- Kerékpársportok
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Büszke apukák és anyukák topikja
- További aktív témák...
- Kezdő Gamer PC MSI RTX 2060 OC / i3-10100F / 16GB DDR4 / Új MSI ház
- Precision 5690 16" FHD+ IPS Ultra 7 165H RTX 1000 Ada 32GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Bomba ár! HP Omen - i7-7700HQ I 16GB I 512SSD I 15,6" 4K I Nvidia GTX1050Ti 4GB I Cam I W11 I Gar!
- LG UltraWide UltraGear 38GL950G-B IPS Monitor! 3840x1600 / 175Hz / 1ms / G-Sync! BeszámítOK
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T580 - i5-8G I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I W11 I Cam I Garancia!
- Targus Universal USB 3.0 DV1K-2K Compact docking station (DisplayLink)
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U758 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I W11 I Garancia!
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Kingmax 1x2GB DDR3-1333 RAM
- Bomba ár! HP EliteBook 845 G9 - Ryzen 5 6650U I 16GB I 512SSD I 14,1" Touch I Cam I W11 I NBD Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest