Keresés

Aktív témák

  • balco

    aktív tag

    válasz emitter #355 üzenetére

    A korábbi hszeid és a szervizessel folytatott beszélgetésed alapján egyből gondoltam!

  • balco

    aktív tag

    válasz Rufusz #347 üzenetére

    Egyszerű: Acces IBM button aztán nem volt ott semmi recovery választási lehetőség. Passz. Hogy szidjam megint az IBMet: nem hajlandóak felvenni a telefont és igéret ellenére nem hívnak ha kész a gép. Ma (XI. 15.) véletlen felvették és mondták hogy kész...
    Emitter: nem voltál ma 10 körül a szervízben, szerintem láttalak (persze nem is ismerlek, de szerintem te voltál) Azt akartam írni hogy van recovery, de meg se néztem, volt rajta egy szűz windows, ez nekem elég volt, vissza is adtam a gazdájának...

  • balco

    aktív tag

    R50 tapasztalat: a recovery partíció eltűnt, most hogy valamelyik irodista művelte (ami valószínűbb), vagy tényleg az IBM (Lenovo) hibája azt nem tudom, de a szervízben azt montdák, hogy pikk-pakk visszaállítják gyári állapotra. Ezenkívűl az USB is elromlott, hol működik, hol nem.
    És hogy a szervízre is panaszkodjak: megnéztem a garipapírt, de jó itt van közel egy a Budaörsi úton. Kimegyek, elhajtanak a francba, hogy miért vittem oda, mert ők a legkisebb szervíz és ők is csak beviszik a központba, hozzá sem nyúlnak... Akkor irány a Neumann János utca (ez egy külön história, mert 2005ös térképen sincs rajta az utca). Pénteken hívtak, hogy hétfőre-keddre kész lesz! Ma (csüt.) hívtam őket 4x, de még a telefont sem veszik fel. Szóval engem eddig nem győz meg a szuper IBM támogatás/szervíz!
    Bocs, hogy ennyit panaszkodok, de ma voltam a rikvestnél is és ott is nagyon felcseszték az agyam! De ez már nem ide tartozik
    Mindezek ellenére a szokásos flamebe beszállva: képről rettentő csúnya, de élőben minőségérzetet kelt, és talán nem is csúnya!

Aktív témák