- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Eltűnhet a Dinamikus Sziget
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
mikrofon #38031 üzenetére
Már csak maga a két szám is eléggé különbözik ugye.
Látatlanban úgy képzelném, hogy 180 Zone-os TV-re vetítek egy fekete hátteret, rajta egy fehér egérkurzorral, egyik széltől a másik szélre lassan mozgatva a kurzort szépen meg tudom számolni, hogy egy sorban mennyi LED villan fel mögötte.
Vagy apumnak arra biztos elég lenne, mikor pl a 4:3-as Columbo-t nézi, akkor oldalt a két fekete sáv szépen fekete marad.Tudom igen, hogy képernyőmérettől is függ sok esetben a Zóna érték, valamint ugye a jobb hangszórók is a nagyobb modellekbe tudnak beleférni.
mrmft: Nem tudtam pontosan, hogy C7K a C765-nek az idei megfelelője.
Azt sejtettem persze az előzőekből kiindulva, hogy a C6K nem lehet. -
válasz
Bogyi007 #38019 üzenetére
Egész felkeltené az érdeklődésemet, hogy ezt kezdjem nézegetni 55C765 helyett, csak a Local Dimming Zones értéke nem tetszik, ugyanis az 180, szemben a C765-nak a 720-as értékével.
Viszont új modell ugye, kb ugyanazon az áron és számomra szimpatikusabb talp kialakítással (nekem jobban tetszik az oldalt kettő kicsi, mintsem középen egy nagy).
-
Magam is úgy tekintenék egy “felbontott” vagy egy “újszerű” termékre, hogy valamennyire “Kinder meglepetés” érzésem lenne és egyből elkezdeném keresni a nyomokat, hátha találok valami arra utalót, ami alapján dönthettek a visszaküldés mellett.
Aztán nem minden embernek egyforma a használati szokása és igényessége, lehet szemem előtt lenne a hiba, csak nekem nem éri el az ingerküszöbömet és nem venném észre, vagy esetleg emlékszem voltak itt TV-zési gondok is pl a PR szolgáltatóval kapcsolatban, na az engem totál elkerülne, mert hagyományos TV nézésre nem lenne használva.
Azért lennék jobban bizakodó, mert nagy valószínűséggel “egyszeri” ember küldené vissza a TV-t, aki nem foglalkozna hiba megoldással, én meg itt a fórumnak köszönhetően mindenképp kipróbálnék új fw-t rátenni, hátha végülis egy tökéletes TV-t kapnék, ami korábban csak szoftveres issue miatt került visszaküldésre.
De most csak úgy ráérek írogatni, ami pont ide amúgy tökre felesleges is, mert itt egyértelműek mindenkinek a leírtak.
-
Tehát akkor a “Felbontott” variánsra is gondolom ugyanez vonatkozik, hogy csak az alap 2 év vonatkozhat rá.
Akkor így már kevésbé buli.Az “újszerű” nem igazán érdekel, egyébként is használtan szerzem be az életem nagyobb részét, műszaki termékek terén (valami tartósan elkattant nálam évekkel ezelőtt).
A 14 nap elállás biztosan vonatkozna erre is és ha ha úgy ítélem, hogy ez nem “újszerű”, hanem inkább “használt”, akkor visszaküldhetem.Szerk: De 81.200 Ft különbség nálam is inkább amúgy a “garantáltan új és + 3 év gari” felé billenti a mérleget.
-
Alzánál most van lehetőség “újszerű” példányt venni, amire azt írja csak 21 hónap gari lenne érvényes rá.
Erre szerintetek ugyanúgy meg lehet kötni a +3 év TCL promóciós garit vagy az csak vadiúj termék esetében lehetséges (lehet érdemesebb lenne közvetlenül Alzát kérdezni erről)?Mondjuk most, hogy beírom ide ezt az egészet, percekre rá már el fogja vinni valaki, de nem bánom azt se, ha így történik, akkor csak örültem, hogy felhívtam a figyelmet a lehetőségre.
-
válasz
bnorci71 #37983 üzenetére
Köszi, neked is ρσгτσ!
Ez végülis úgy hangzik, hogy ha van választás, akkor mégis érdemesebb lenne a TLC promóciós 5 év-et választani, valahogy közvetlenebbnek tűnő nekem az a féle mód.Most pont megint lehet kapni az Alzánál, szóval időnként újra-újra van készlet, csak most meg arra várnék, hogy hátha kapna valami akciót valamikor.
-
válasz
bnorci71 #37972 üzenetére
Igen, én is így tennék egyébként, hogy ha van mód, akkor a legközvetlenebb eléréssel intézném a garanciát, csak ugye Euronics esetében a fizetős +3 év garancia, az nem tudom milyen garanciát hosszabbítana, gondolok arra, hogy a rendes garancia időben lehet a szervizzel kontaktálni, de lehet abban a +3 évben már csakis az Euronics-on on keresztül lenne mód intézni.
De majd max írok az Euronics-nak, hogy hogyan van ez náluk kezelve.
-
Valakinek van tapasztalat Euronics garanciáztatással?
Pár napja volt végre Alzánál 55” C765, de lemaradtam róla, viszont Euronics-nál a +3 év gari opcióval végülis kb ugyanannyira jön ki az ár, mint ami az Alzás esetben volt és így is 5 év gari és úgy is 5 év gari.
-
Sziasztok!
Múltkor javasoltátok nekem páran C805 helyett a C765-öt és valóban ésszerűbb választás, köszönöm a javaslatokat!
Keresővel keresgéltem és nem találtam olyan bejegyzést, hogy valaki Telekomnál vagy One-nál tudta volna megvásárolni.
Alzánál látom az oldalukon, hogy valaha kapható volt a TV, de “pillanatnyilag nem elérhető” és gondolom már nem is lesz náluk készleten.Jelenleg az Euronicsnál lehet kapni legolcsóbban, még gondolkodom, hogy az extra gariért fizessek-e.
Ti is úgy látjátok ugye, hogy ez a modell (55”) már nem lesz kapható úgy, hogy érvényesíteni lehessen rá a TCL promóciós 5 év garit ugye?
-
válasz
rainman72 #37587 üzenetére
Igazatok van, bár azt épp nem forgalmazza az Alza, Telekom és One hármas, de persze figyelgetni kell.
Mondjuk nem hiszem, hogy kihasználnám az előnyeit, mert csak YouTube Premium és közepes Netflix csomag lenne rajta használva.
Mondjuk tényleg csak kicsit drágább, szóval pont nem érdekes. -
Pár hete napi rendszerességgel figyelem az 55C805 TV árának alakulását Árukeresőn és az tűnik fel, hogy fogyogatnak a boltok, ahol elérhető.
Mostanra konkréten két bolt kínálja csak elvileg, szerencsére a Telekom még köztük van.Szóval aki szemezik ilyen készülékkel, ajánlatos lehet csipkednie magát, én se csipkedem magam eléggé.
-
válasz
freeland0806 #36922 üzenetére
Igazából engem most az eddig érkezett visszajelzések alapján meggyőzött az, hogy kevésbé kell fosnom a szállításos küldéssel, legalábbis senki sem írt ezidáig olyan választ, hogy hátránya származott volna, hogy lépett a futár és csak később derült ki, hogy sérült volt alapból a TV.
Aztán ez most olyan lesz lehet, hogy mondjuk durván minden 100. TV érintett és pont én fogom megkapni a 100. TV-t, főleg ezekután. -
Köszi mindenkinek a reakciókat!
Akkor még mindig ott tartunk egyelőre, hogy van-e értelme videóznom a kibontást és hogy azt aztán elfogadnák-e, ha szükséges lenne.
Sajnos akkor úgy tűnik lutri, hogy mely futárok győződnének meg a sérülésmentes állapotról és melyek haladnak tovább gyorsan a dolgukra (illetve olvasom, hogy a “fizz futárosok” meggyőződnek, de nem biztos, hogy onnan lenne érdemes rendelni majd akkor éppen).Az sajnos nem sokat jelent, ha kívül sértetlen a doboz, mert ha olyan feszülés van gyárilag az adott TV kijelzőjében, hogy extra érzékeny, akkor elég, ha 10 centiről “ledobódik” a doboz és belül már is megtörténik a baj.
-
válasz
vargalex #36909 üzenetére
Nagyon szépen köszi, ez esetben a jelenlegi árakat nézve is mindenképp a Telekom jön ki előnyösebbnek!
Itt akkor mindenképp videózni is kell majd a felbontási folyamatot.Kicsit aggódtam, hogy előfizetéshez kötött a vásárlás (még sosem vásároltam szolgáltatóknál semmiféle készüléket), de úgy látom nincs köze hozzá és úgyis ugyanúgy meg lehet venni, hogy közben feltöltőkártyás a családban mindenki.
-
Sziasztok!
1. Egyre jobban nézegetem mostanában a C805-öt, elsősorban az ár/érték arány miatt és a “hagyományosabb” gombozatú távirányító miatt, szóval szülőknek lenne szánva.
Mindig is ódzkodtam attól, hogy szállítással rendeljek TV-t, mert tudtommal a futár nem kötelezhető arra, hogy megvárja, hogy kibontsam a TV-t és meggyőződjek a sérülésmentes állapotáról, pedig olvasom, hogy a kinézett modellt mindenképp szállítással érdemes a 14 nap miatt.
Ami biztos, hogy érintetlenül körbevideózom a dobozt, majd a felbontás folyamatát is, fókuszálva olyan szempontból is, hogy egyértelmű legyen, hogy az érintetlen csomagolást bontom meg és nem pedig visszacsomagolás után bontom meg újra.
Addig videózva természetesen, míg áram alá nem helyezem és villantódik rajta egy teljes képernyő kép.Valakinek volt már olyan ügye, hogy nagyon jól jött egy ilyen felvétel, mert tényleg sérült volt a TV?
Vagy esetleg olyan előfordulnak, hogy valami hülye, kitalált okból nem fogadnák el a videófelvételt és maradna nekem +200ezerért egy sérült TV?2. Ha már a +200ezer, Euronics-nál most a legolcsóbban elérhető (219ezer), gondolom mostanra már nem nagyon szokott előfordulni ennél nagyobb mértékű akció bárhol ugye?
Egy kerek 200ezer nem lenne rossz.
3. Ugyanitt Euronics-nál lehet venni +3 év kiterjesztett garit.
Gondolom ezt mindenképp érdemes rákölteni még.Plusz ~10ezerért a kiterjesztett gari balesetbiztosításos is lesz, ez gondolom eleve feloldja az 1-es pontban részletezett parámat és videóznom se kell a felbontás folyamatát.
De egyébként meg ha elfogadják gond esetén a videót, akkor meg annyira nem lenne lényeg nekünk szerintem a balesetbiztosítás, mert biztonságos helyen lenne tárolva a TV.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- nVidia GeForce GTX 970 / 980 (GM204)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mozilla Firefox
- LEGO klub
- Milyen autót vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EA Sports WRC '23
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy S21 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- DDR3 BAZÁR! 8GB 16GB 1333MHz 1600MHz 2400MHz DDR3 memória garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest