Hirdetés
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Beats Powerbeats Pro 2 - az Apple termék, ami jobb Androiddal
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Android szakmai topik
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Prohardver app (nem hivatalos)
Új hozzászólás Aktív témák
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
tomgabor #10656 üzenetére
A magyarországi "jótállás" nem egyezik meg a külföldön kapott garanciával, a magyarországi forgalomba hozó dönt arról, mennyit vállal be. Sok terméknél van azonban lehetőség a gyártóval regisztráció után közvetlenül intézni a garanciát. Esetedben pl teljesen irreleváns, hogy az iPontól mennyi garanciát kapsz a Logitech termékekre, mivel ennek a gyártónak saját szervizhálózata van hazánkban, házhoz mennek a hibás termékért és vissza is szállítják a gyártó által megadott szabályok alapján.
-
knuckle
aktív tag
válasz
tomgabor #10628 üzenetére
Szia!
Alapértelmezetten pénteken kapnád a "rendelése megérkezett és félre van téve önnek...aktuális-e még" kérdést.
De ha adsz egy rendelésszámot, akkor sokkal könnyebb a dolog. Beírjuk megjegyzésbe, hogy ekkor meg ekkor viszed és kész. Ha mégis pick pack lenne később a megfelelő átvételi mód, akkor azt is meg tudjuk oldani. Jelzed mailben, és reccs. -
bul07
nagyúr
válasz
tomgabor #10628 üzenetére
PickPack pont esetén 5nap van az átvételre
Tehát reggel jön a sms hogy megérkezett a pontra akkor attól a naptól nézve 5 nyitvatartási nap
Pl ha ma jön a sms és vasárnap is nyitva az üzlet szerdán még át lehet venni
Vidékre kell +1nap mire a pontra ér
Tehát ha hétfőn délután megrendelnék valamit, kedden átadnák akkor leghamarabb csütörtök reggel jönne a sms hogy pontra ért a cucc -
válasz
tomgabor #10442 üzenetére
A bolt/RMA része átadja a beszállítónak és az intézi. Boltnak/RMA-nak nem sok köze van hozzá (max.leteszteli - termektől és hiba leírás/jelenségtől is függ)
Amúgy régi oldalon lehetett kérni külön (garanciális) cserét vagy javítást (most nincs ilyen opció). Nekem elsőre cserélték. Eddigi garanciális ügyintézéssel meg vagyok elégedve. Remélem mostani is gond nélkül lezajlik, csak hát az időtartam sem mind1, de arról a bolt nem igazán tehet. Az beszállítón/gyártón múlik legfőképp.MD
L -
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
tomgabor #10382 üzenetére
Rég voltam erre...
Egyrészt: fontos, hogy a Magyarországon kapott JÓTÁLLÁS nem egyezik meg a külföldön adott KORLÁTOZOTT GARANCIÁval, amit a gyártók a disztribútoraink felé is adnak egyébként, így ők eldöntik, hogy ebből mennyi jótállást vállalnak be.
Ha neked megfelel a korlátozott garancia, tehát többek között az, hogy a gyártótól kapott 3 (vagy több, ez esetleg regisztrációhoz kötött) év garancia nem indul újra csere esetén sem, és az, hogy saját költségeden kell külföldre szállíttatnod a terméket, akkor lehet, érdemes a gyártótól közvetlen rendelned.
Másrészt: Attól hogy a terméket tőlünk vetted, a gyártói garanciát - esetleg regisztráció után - ugyanúgy igénybe veheted, ha erre adnak módot (Sapphire tudtommal nem).
Harmadrészt: pont az EVGA cseszte el sajnos, a honlapon található garanciával kapcsolatos információk csak végfelhasználók felé érvényesek (és ezt csak hosszas levelezés után vallották be, ugyanis nem értik, hogy a boltnak is intéznie kell a garit). Egy ügyfél visszahozta 2 év x hónap után a 3 év EVGA garos kártyáját hozzánk - ehhez ugye joga van - a beszállítótól viszont már nem fogadták el, a fentiekre hivatkozva. Az ügyfél nem kötelezhető arra, hogy a gyártóhoz küldje a kártyát, a disztribútortól, és bolttól (hiába hivatalos partner) meg nem veszik át, a boltok felé csak 2 év van. Hát ez tényleg példás ügyintézés az EVGA-tól, végül megoldódott úgy, hogy OK most az egyszer átveszik. Megjegyzem ha cégesen regisztrálom be a kártyát, akkor is észreveszik és szólnak, hogy nem a fogyasztó van a regben, javítsuk ki... -
-Solt-
veterán
válasz
tomgabor #10382 üzenetére
Tudtommal mindig az elérhető legolcsóbb nagykert listázzák... a vevők többségénél az ár fontosabb mint a garancia.
Ettől függetlenül a minimum 2 év termékszavatosság mindenre jár! Annyi a különbség, hogy ilyen esetben az 1 év jótállás (garancia) letelte után a gyártóhoz kell fordulnod. Az EVGA esetében például mindegy, hogy hol veszed, a számlával tudsz regisztrálni az oldalukon és megkapod a 3 év garanciát. Ráadásul az ő garancia intézésük példás, tuti, hogy hamar megoldják a gondod.
Amennyiben nem szeretnél adott esetben külföldre postázni, xy gyártóval levelezni akkor mindenképpen olyan magyar kiskereskedőt keress aki annyi garanciával kínálja az adott terméket mint a gyártó. Ebben az esetben a garancia teljes időtartama alatt a kiskerhez kell fordulnod gond esetén.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Synology NAS
- PlayStation 5
- Gyúrósok ide!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- E-roller topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Beats Powerbeats Pro 2 - az Apple termék, ami jobb Androiddal
- Formula-1
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G4: i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- AKCIÓ! Sony PlayStation 5 Slim 1TB SSD lemezes konzol + fejhallgató garanciával hibátlan működés
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X395 - AMD Ryzen PRO 5 I 8GB I 512GB SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- iKing.Hu - Apple Macbook 14 M1 Pro - 2021 - Használt, újszerű
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest