- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- One mobilszolgáltatások
Új hozzászólás Aktív témák
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
tomgabor #10656 üzenetére
A magyarországi "jótállás" nem egyezik meg a külföldön kapott garanciával, a magyarországi forgalomba hozó dönt arról, mennyit vállal be. Sok terméknél van azonban lehetőség a gyártóval regisztráció után közvetlenül intézni a garanciát. Esetedben pl teljesen irreleváns, hogy az iPontól mennyi garanciát kapsz a Logitech termékekre, mivel ennek a gyártónak saját szervizhálózata van hazánkban, házhoz mennek a hibás termékért és vissza is szállítják a gyártó által megadott szabályok alapján.
-
knuckle
aktív tag
válasz
tomgabor #10628 üzenetére
Szia!
Alapértelmezetten pénteken kapnád a "rendelése megérkezett és félre van téve önnek...aktuális-e még" kérdést.
De ha adsz egy rendelésszámot, akkor sokkal könnyebb a dolog. Beírjuk megjegyzésbe, hogy ekkor meg ekkor viszed és kész. Ha mégis pick pack lenne később a megfelelő átvételi mód, akkor azt is meg tudjuk oldani. Jelzed mailben, és reccs. -
bul07
nagyúr
válasz
tomgabor #10628 üzenetére
PickPack pont esetén 5nap van az átvételre
Tehát reggel jön a sms hogy megérkezett a pontra akkor attól a naptól nézve 5 nyitvatartási nap
Pl ha ma jön a sms és vasárnap is nyitva az üzlet szerdán még át lehet venni
Vidékre kell +1nap mire a pontra ér
Tehát ha hétfőn délután megrendelnék valamit, kedden átadnák akkor leghamarabb csütörtök reggel jönne a sms hogy pontra ért a cucc -
válasz
tomgabor #10442 üzenetére
A bolt/RMA része átadja a beszállítónak és az intézi. Boltnak/RMA-nak nem sok köze van hozzá (max.leteszteli - termektől és hiba leírás/jelenségtől is függ)
Amúgy régi oldalon lehetett kérni külön (garanciális) cserét vagy javítást (most nincs ilyen opció). Nekem elsőre cserélték. Eddigi garanciális ügyintézéssel meg vagyok elégedve. Remélem mostani is gond nélkül lezajlik, csak hát az időtartam sem mind1, de arról a bolt nem igazán tehet. Az beszállítón/gyártón múlik legfőképp.MD
L -
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
tomgabor #10382 üzenetére
Rég voltam erre...
Egyrészt: fontos, hogy a Magyarországon kapott JÓTÁLLÁS nem egyezik meg a külföldön adott KORLÁTOZOTT GARANCIÁval, amit a gyártók a disztribútoraink felé is adnak egyébként, így ők eldöntik, hogy ebből mennyi jótállást vállalnak be.
Ha neked megfelel a korlátozott garancia, tehát többek között az, hogy a gyártótól kapott 3 (vagy több, ez esetleg regisztrációhoz kötött) év garancia nem indul újra csere esetén sem, és az, hogy saját költségeden kell külföldre szállíttatnod a terméket, akkor lehet, érdemes a gyártótól közvetlen rendelned.
Másrészt: Attól hogy a terméket tőlünk vetted, a gyártói garanciát - esetleg regisztráció után - ugyanúgy igénybe veheted, ha erre adnak módot (Sapphire tudtommal nem).
Harmadrészt: pont az EVGA cseszte el sajnos, a honlapon található garanciával kapcsolatos információk csak végfelhasználók felé érvényesek (és ezt csak hosszas levelezés után vallották be, ugyanis nem értik, hogy a boltnak is intéznie kell a garit). Egy ügyfél visszahozta 2 év x hónap után a 3 év EVGA garos kártyáját hozzánk - ehhez ugye joga van - a beszállítótól viszont már nem fogadták el, a fentiekre hivatkozva. Az ügyfél nem kötelezhető arra, hogy a gyártóhoz küldje a kártyát, a disztribútortól, és bolttól (hiába hivatalos partner) meg nem veszik át, a boltok felé csak 2 év van. Hát ez tényleg példás ügyintézés az EVGA-tól, végül megoldódott úgy, hogy OK most az egyszer átveszik. Megjegyzem ha cégesen regisztrálom be a kártyát, akkor is észreveszik és szólnak, hogy nem a fogyasztó van a regben, javítsuk ki... -
-Solt-
veterán
válasz
tomgabor #10382 üzenetére
Tudtommal mindig az elérhető legolcsóbb nagykert listázzák... a vevők többségénél az ár fontosabb mint a garancia.
Ettől függetlenül a minimum 2 év termékszavatosság mindenre jár! Annyi a különbség, hogy ilyen esetben az 1 év jótállás (garancia) letelte után a gyártóhoz kell fordulnod. Az EVGA esetében például mindegy, hogy hol veszed, a számlával tudsz regisztrálni az oldalukon és megkapod a 3 év garanciát. Ráadásul az ő garancia intézésük példás, tuti, hogy hamar megoldják a gondod.
Amennyiben nem szeretnél adott esetben külföldre postázni, xy gyártóval levelezni akkor mindenképpen olyan magyar kiskereskedőt keress aki annyi garanciával kínálja az adott terméket mint a gyártó. Ebben az esetben a garancia teljes időtartama alatt a kiskerhez kell fordulnod gond esetén.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Nintendo Switch 2
- LEGO klub
- Summer Game Fest 2025 - Az összes bejelentés egy helyen
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Spórolós topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Huawei Matebook D15 R7 3700U / 8GB DDR4 / RX Vega 10 / 150GB SSD
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Iphone 15 Plus 128GB Pink Dobozos 12 Hónap Garancia
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged