Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dɨngodilɇ

    csendes tag

    Sziasztok!

    Olyan problémám lenne, hogy egyszerűen nem tudom PPPoE Passthrough módba rakni a Speedport W724V hgw-t, "csak modem" módban működik gond nélkül, de sajnos van VoIP így ez nem játszik. Amikor bejelölöm az "Enable PPPoE Passthrough"-nál a pipát és elmentem, látszólag el is menti, de ha újratöltöm az oldalt vagy másik fülre kattintok már nincs ott és a beállítást sem aktiválta.

    Jelenleg ez a felállás:
    - Speedport W724V, VDSL2-es internettel+ VoIP, fw: 09021602.00.650

    Már végigjátszottam a korábbi hozzászólásokban javasoltakat: Volt reset Speedport felületéről és a reset gombbal is, nem működik sem az alap 3play_cpe@telekom.hu-s cím+jelszó párossal, sem a saját hozzáférésünkkel. Reset után semmit nem állítgattam, dhcp be van kapcsolva, csak odanavigálok az Access data fülre, bekapcsolom és elmentem. Próbáltam azt is, hogy utána újraindítom, de akkor sem hajtotta végre a beállítást. A PPPoE tárcsázás openwrt-s routerről és PC-ről sem ment, megnéztem 4 különböző böngészővel hátha azzal van baja, de egyikkel sem aktiválta a PPPoE Passthrough módot. Igazából már teljesen kifogytam az ötletekből, gondoltam felhívom a Telekomot mit szólnak hozzá, erre azt kapom vissza, hogy Szuperszerviz, hát azzal tényleg kitörölhetem...

    Van valakinek ötlete mit lehet ezzel csinálni? Lehet valami beállítás szolgáltatói oldalon ami miatt nem megy vagy módosítottak (inkább elrontottak) valamit ebben a szoftververzióban?

Új hozzászólás Aktív témák