- Mindent vitt az iPhone az ünnepi időszakban
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Tavaszi szél Slimet áraszt
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Google Pixel topik
- CES 2025: Kezünkben a Mudita Kompakt, az E-ink kijelzős anti-telefon
- Android szakmai topik
- Honor Magic V2 - origami
Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
nagyúr
Nekem ezzel három bajom van:
- kb lehetetlen úgy tokot tenni rá, hogy tényleg védve legyen
- iszonyatosan sérülékeny kijelző "csukott" állapotban is, nem védi semmi szegényt, extra üveget rakni rá meg lehetetlen
- még a sima foldable telefonoknál is szívás van a belső kijelzőn a fóliával, ezen meddig bírná még a mostani legjobb tech is? Három hónap, maximum?Szóval tetszik, nagyon tetszik, de nem lep meg, hogy egyelőre csak koncepció szinten létezik.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
veterán
-
opr
nagyúr
Abszolut megertem a nezopontod, sot, meg egyet is ertek vele. Plane azzal a resszel, hogy erosen betas ez meg.
Majd az elso olyan hajtogathato telefonnal, aminel az az altalanos tapasztalat, hogy 4-5 evesen is hibatlanul mukodik, illetve ennyi idosen is zero gyurodes/valyu/arok/akarmi van, lehet azt mondani, hogy tenyleg megerett a termek. Addig meg betazas van rohadt dragan.Van az a felhasznalas, ahol igy is megeri, illetve ha valaki amugy is cserel ~2 evente es nem zavarjak a jelenlegi limitaciok es meg penze is van, akkor jo otlet. Amugy meg (egyelore) nem.
(Mondom mindezt Fold5 tulajkent - ami most picit tobb, mint 1 eves es eddig zsenialisan bevalt... Eddig. Aztan meglatjuk hany evet bir, cserelni biztos nem fogom, amig nem lesz muszaj.)
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
nagyúr