- Nem állnak jól az Apple Watch számai
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Csak 15 ezret kérnek ezért az autós fejegységért - hát olyan is
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Jobb hajlítható kijelzőt gyárt a Samsung
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz
Hieronymus #73 üzenetére
Arra nem gondoltam hogy lesz olyan belpiacos kinai gyártó aki komolyan gondolja az exportot Europába. Korábban gyakran még a jóval megengedőbb kinai szabályozást is inkább megkerülték, vagy egyszerűen nem is foglalkoztak vele, csak aztán a kinai kormánynak elege lett a sok kiégett e-autóból és lerobban buszokból.
Azért a 30.000 Euros ár a BYD Dolphin-ért továbbra nagyon drága az árérzékenyebb közép, kelet és déleuropai piacoktól, főleg hogy zéró a márka ismertsége, elismertsége, presztizse és várható minősége.
Az biztos hogy valódi 30-40%-os árcsökkenés nélkül csak a gazdagabb nyugati országok piacán érhetnek el értelmes eladásokat és lényegtelen hogy az autó drága vagy az emberek keresnek erre túl keveset, mert a végeredmény ugyanaz.
-
Noukoum
veterán
válasz
Hieronymus #73 üzenetére
Az európai árak lenyomásához előbb autót is kéne eladni.
-
Sanya
nagyúr
válasz
Hieronymus #73 üzenetére
De ne is legyen egyik sem.
5 éve egy 7-es golf közepes felszereltséggel, DSG-vel 6 millió forint volt áfásan, adóval, átiratással, mindennel.
Az akkor olyan 18.500 euró volt.
Mennyi most egy 8-as golf? ugyanilyen felszereltséggel 12 millió, avagy 37.000 euró. Tényleg ekkora baromnak néznek, hogy dupla áron megveszem? A kasztni más egy kicsit, de minden elektronika ugyanaz benne. Most az elektronika ára, meg minden lefelé megy, mert a kutyának nem kell.
Túl van árazva, mert mindenki megvette. Most nem kell senkinek. Emiatt árat kell majd csökkentenie, ha nem raktárra akar termelni.
De a tesla ugyanez, csak a piaci szereplőknek öntött jókora mennyiségű pénz máshol kevesebb volt, kisebb volt az infláció is.
De 26 milliót egy tesla sem ér. Olcsóbb tankolni, talán zöldebb lehetsz, de 10 éves korában ki kell cseréljed az elektronika felét, meg az akku pakkot. Nagyjából egy új kocsi ára. Jó az elektromos autó, de még kicsit átgondolatlan. És a piaci szereplőket semmi nem mozgatja meg, hogy fejlesszenek, hiszen a ZŐD kormányok úgyis adnak támogatást, meg kedvezményeket (ami gátolja a fejlődést), és úgyis megveszik a parasztok.
A 10 éves benzinest még nem biztos, hogy kidobod. -
azbest
félisten
válasz
Hieronymus #73 üzenetére
nem a csúcs és közép modellek leárazásáról van szó, hanem a mexikói és indonéz gyárban eleve egy olcsóbban gyártható, kisebb autóval fognak kezdeni.
Amúgy ja, meglátjuk, a byd kisautó még akár népszerű is lehet. De lássuk előbb az árát, mert most úgy tűnik, mintha a kínai árat mondanák a hírek, pedig más gyártóknál is 2-3x annyiba kerlnek nyugaton a kínai kisautók, mint kínában, mert kicsit nagyobb akkut, jobb baleseti védelmi eszközöket tesznek bele a szigorúbb előírások miatt. A dacia spring is mennyivel drágább, mint a három másik nevű kínai változata.
Új hozzászólás Aktív témák
ph Nem szeretnék megismételni a Felicity Ace-incidenst, így egyes vevők az új Teslájukat kevesebb, mint 50 százalékos töltöttséggel kapják majd meg. A Ford szerint pedig az EV-k gyártási költségei csak 2030 után csökkenhetnek olyan szintekre, mint a belsőégésű motorral szerelt modelleknél.
- Samsung Galaxy A04 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer / irodai szék noblechairs ICON TX
- Bomba ár! Dell Latitude 5400 - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Kingmax 2x2GB DDR3 1333 RAM eladó
- AKCIÓ! Intel Core i5 4690K 4 mag 4 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest