Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz havasa #1021 üzenetére

    Ez teljesen normális. AFR mellett sem veszhet el információ, vagyis, ha az előző képkockáról szükség van a renderen az adatra, akkor azt a GPU-nak meg kell szerezni. Na most az adatok cseréje azt eredményezi, hogy a munkafolyamatot meg kell szakítani, amíg az egyik GPU memóriájából átmásolják az információt a másik GPU memóriájában. Majd azt persze még be is kell tölteni, szóval van sebességvesztés bőven.

    Az egész egyébként nagyon egyszerűen megoldható. A depth információkat az aktuálisan számolt jelentről kell kinyerni. Ennyi. Innentől kezdve mehet az AFR orrba-szájba. Kisebb nehézség lehet az MLAA, amit a processzor végez, de ez valószínűleg csak pár százalékos veszteséget okozhat. Esetleg azt ki lehet kapcsolni, mivel a Catalystnek is van saját MLAA algoritmusa, ami nem CPU-s, hanem GPU-s.

Új hozzászólás Aktív témák