Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atainprison
senior tag
-
atainprison
senior tag
válasz
BOBAKILL #1260 üzenetére
Melyik Isshin-ig jutottál el? Az Owl mellé álltál vagy nem? Demon of Hatredhez úgy lehet eljutni, ha nem az Owl mellé állsz és az Owl legyőzted, utána az Old Graveben lévő újjáépített hídon visszamész a játék eleje környékére, ahol lesz egy idol, ami közvetlenül a bosshoz visz. -
atainprison
senior tag
válasz
Adam_Shepard #1161 üzenetére
Elég könnyen kiismerhető az a boss, próbáld megfigyelni miket csinál és onnantól easy lesz. Vidinyó.
-
atainprison
senior tag
válasz
#10186752 #1158 üzenetére
Itt az egyik korai kill. Azóta lett jobb is, de arról sajnos nem csináltam videót.
-
atainprison
senior tag
NG+6 is meglett, demon bell & Kuro charm nélkül csináltam végig, izzadtam rendesen, ez már jó nehéz volt.
Három bossról csináltam videót:
- pillangó
- krampusz titkárnője
- krampusz -
atainprison
senior tag
válasz
BOBAKILL #982 üzenetére
Először kell beszélned Isshinnel, aztán visszamész Kurohoz, ő már a könyvtárban lesz és ott lehet vele erről beszélni. Isshint nem annyira egyszerű megtalálni, ha kinyitod Kuro szobájának ablakát el kell fordulni jobbra, ott a két legmagasabb épület jobb oldali tornyában van.
-
atainprison
senior tag
Na kész NG+4 is, megvan az összes acsi, most pihenek egy kicsit mielőtt tovább megyek NG+7-ig. Azért most már elég keményen lehet érezni a nehezítést, egyre jobban rá van kényszerítve az ember a deflectre, mert 2-3 sima védés és már át is törik a posture.
-
atainprison
senior tag
Nincs rá mód. Nem egy az egyben függ Genichiro-tól, mert kell a sakura droplet is a pillangótól, amit nem feltétlenül ölsz le Genichiro előtt. Ha megvan a sakura droplet, kinyírod Genichirot és utána lehet beszélni Kuroval és meglesz a 3. élesztés. Azt azért ne felejtsd el, hogy hiába van 3 újraélesztésed, azt csak akkor tudod kihasználni, ha minden halál után csinálsz egy deathblow is, különben ki lesz húzva a megmaradt élesztésed.
-
atainprison
senior tag
válasz
Yodamest #948 üzenetére
Igen, a protézishez is kell, de a combat arthoz is (Mid-air Prosthetic és Mid-air Combat arts vagy valami ilyesmi a skillek neve). Ki fogom próbálni, de nekem nem lesz game changer, mert én eddig is nagyon keveset használtam combat artot. Nekem tökre élvezetes csak simán, combat art, protézis nélkül leverni a bossokat.
-
atainprison
senior tag
válasz
Yodamest #942 üzenetére
Itt egy no damage-es utolsó boss kill. Így lehet a leghatékonyabban legyőzni és a srác csak a spec támadásoknál dodge-ol, a többi mind deflect.
-
atainprison
senior tag
válasz
Yodamest #941 üzenetére
A no dodge more deflectet nem kell szó szerint érteni. Egyértelműen én is szoktam néha használni a dodgeot és az ugrást is. A probléma az, amikor az embernek a taktikája szinte csak ezekre épül és meg se próbál deflectelni. Egyébként ha jól csinálod nem verik szét a posture-d. Én mikor már nagyon magasan van, elugrok és védekezéssel visszatöltöm vagy használom az Ichimonji skillt. Az utolsó boss és a százlábú sem veri le a postured gyorsan, ha sokat deflectelsz, csak ha sokat simán kivédsz. Ami még nagyon fontos (ezt jó pár bossnál észrevettem), hogy ha a boss egy kombó ütéssorozatot tol, akkor a legfontosabb, hogy az utolsót deflecteld, mert azzal sokszor kibillented az egyensúlyából és sok posture sebzést is kap.
-
atainprison
senior tag
Harmadik végigjátszás után, ha nekem is össze kellene hasonlítanom a DS szériával (BB-vel nem tudom, mert azzal nem játszottam), akkor ezt mondanám:
- zene és a világ jobban tetszett a DS-ben (főleg DS3- ban)
- harcrendszer viszont egyértelműen sokkal jobban tetszik a Sekiro-ban és mivel a gameplay nagy részét a harc teszi ki, ezért nekem a Sekiro van a DS széria fölött (mondjuk nekem a DS2 az alapból a hulladék kategória, szóval inkább csak a DS1 és DS3, ami bejön). -
atainprison
senior tag
válasz
#10186752 #934 üzenetére
Köszi, a shurriken dobálásnak sokszor nem volt értelme, csak azért csináltam, mert látni akartam mikor tudom leverni vele a levegőből és mikor nem. Az eddigi végigjátszásoknál nem használtam.
BOBAKILL: "more deflect, no dodge!" Ez az, amire sok videókat látva nagyon sokan nem jönnek rá. Összevissza ugrálnak és dodgeolnak, ahelyett, hogy folyamat támadni és deflectelni próbálnának. Ezért nem mennek le a bossok sok embernek (főleg az utolsó) és ezért kell órákat próbálkozniuk mire esetleg sikerül. Nekem Genichiro-nál esett ez le és onnantól csak ezt gyakoroltam és azóta egy boss sem szívat meg túlságosan.
-
atainprison
senior tag
válasz
atainprison #918 üzenetére
NG+2 boss killek shura endinggel:
- lovas
- pillangó
- gyerekrabló
- albínó majom
- fejetlen
- korrupt pap
- gyengéd penge
- főkolompos -
atainprison
senior tag
válasz
Kvelstadt #925 üzenetére
Egyik támadása elöl sem kell rohangálni. Mindegyik speciális támadása kivédhető egy dodge vagy ugrással. Egyébként én nem úgy ismerem a Fromsoftware játékait, ahol élethű bossok/küzdelmek vannak, szóval, ha csak sima vívás lenne az utolsó bossnál, nekem elég kiábrándító lenne.
-
atainprison
senior tag
-
atainprison
senior tag
Na ma gyorsan végigszaladtam NG+2-n megcsinálva a Shura endinget. Hát nem mondom a "könnyebb" főboss se volt túl könnyű, kellett hozzá egy 5-6 próba mire lement, az utolsó tüzes fázisa az egy kicsit szívás. Az összes többi boss meglett elsőre, majd holnap töltök is fel pár videót.
BOBAKILL: még sosem használtam azt az itemet, de tippre csak azt a feléledést tölti vissza, amit killekkel lehet alapból, amihez restelni kell szerintem azt nem adja vissza.
-
atainprison
senior tag
válasz
Mr_no_Name #884 üzenetére
Nem írtad a Lady Butterflyról, hogy megölhetetlen? Javaslom olvasd vissza a 866. hsz-edet.
Az tény, hogy ezt már én tettem hozzá "Te is és az a sok ember is, aki videót csinálta róla, mind csaltak". Erről nem is állítottam, hogy te mondtad. Értelmezéssel vannak gondok...
Ebben a játékban is van igen keményen taktika, semmivel sincs kevesebb, mint a DS-ben, csak neked úgy tűnik ez még nem esett le. A DS-ben van egy csomó féle build ez tény, azonban egy végigjátszás során csak egy félére gyúrsz rá, hibába van egy rakás. Ebben a harcrendszer miatt nem lehet behozni több féle fegyvert, páncélt, statokat, itt nem ezen van a hangsúly. Szóval ezekre ne is várj, mert nem lesz. Az igaz, hogy a buildek hiánya miatt kevesebb az újrajátszási lehetőség, mint a DS-ekben, de ez csak azoknak gond, akik a DS-ben is 63 féle builddel végigjátszották. Személy szerint engem ez sosem vonzott, de tudom, hogy sokan vannak, akiknek ez bejön.
Én elhiszem, hogy ez a játék sok embernek túl nehéz és nincs türelme hozzá, több ilyen ismerősöm is van, akik emiatt kihagyják ezt a játékot, de ők férfiasan bevallják, hogy ez nem az ő világuk és nincs is ezzel semmi probléma. A szánalmas inkább az, amikor az emberek azért szarozzák a játékot, mert túl nehéz nekik és arra fogják, hogy nem működnek a gombok (ugye ez ismerős), bugos, stb. -
atainprison
senior tag
válasz
#10186752 #873 üzenetére
Ha ő azt mondta megölhetetlen, akkor az úgy van. Ne vitatkozz! Te is és az a sok ember is, aki videót csinálta róla, mind csaltak. Ennyi
.
Viccet félretéve, tényleg nem egy egyszerű boss, mert az emberek általában még a játék elején mennek neki, mikor még nem mennek az alap mechanikák. Első végigjátszásra én is szívtam ott egy 30-45 percet, de második végigjátszásra már elsőre meglett (pedig NG+-ban még nehezebb is), mert már kitanultam az alap dolgokat.
Ezeken meg még mindig jókat nevetek: "Pedig ennyiszer meg annyiszor végigtoltam így-úgy a DS összes részét, szóval übermegahardkór vagyok, ez mégsem megy, következésképp ez a játék szar." Arra sokan nem jönnek rá, hogy a harcrendszer köszönőviszonyban sincs a két sorozatban, szóval tökmindegy ki játszott a DS részekkel és ki nem. -
atainprison
senior tag
válasz
BOBAKILL #862 üzenetére
Tényleg lassú, de kb. ez az egyetlen combat art aminek van értelme, mert amellett, hogy megakasztja az ellenfél támadását még a saját posture-t is visszatölti elég rendesen. Általában én csak akkor használom mikor már magasan van a posture-öm és akkor ahelyett, hogy visszavonulnék a védekezéssel posture-t tölteni, inkább támadok az Ichimonjival. Mondjuk ezt használni csak most kezdtem el NG+2-ben.
-
atainprison
senior tag
válasz
Mr_no_Name #866 üzenetére
Ja, biztos a játék a szar, nem te vagy béna
. No offense.
-
atainprison
senior tag
Arról is van egy videóm
. Mondjuk nekem még mindig a Demon of Hatred volt a legnehezebb.
-
atainprison
senior tag
Van nehány boss, ami úgy van megtervezve, hogy nagyon nehéz előbb leütni a posture-t, mint az életét (pl: Demon of Hatred, Chained Ogre, Headless, Guardian Ape, stb.), de a többségnek jóval előbb le lehet ütni a posture-t, mint az életet és arra érdemes rámenni.
Ulthanito: spirit cuccot a shadowrush csak akkor használ, mikor szúrás után a magasba ugrik a karakter, szóval a shadowrush spirit cucc nélkül is lehet használni, csak akkor nem ugrasz az ellenfélre szúrás után.
-
atainprison
senior tag
válasz
cocobanana #844 üzenetére
Még mindig sokan nem értik azt, hogy nem a sebzés a lényeg, hanem, hogy minél előbb átüsd a posture-t. Egyszerűen gyakorolni kell a deflectet. Folyamat támadni és deflectelni. Én is csak akkor vonulok egy kicsit vissza, mikor lemegy a hp-m. Amint feltöltöttem már megyek is ütni tovább. Itt az NG+1-es killem, az összes fázisban még egy csomó élete van mikor áttöröm a posture-t. Egyáltalán nem olyan nehéz, mint ahogy sokan beállítják.
-
atainprison
senior tag
válasz
#10186752 #802 üzenetére
Mikor a tetőn találkozol Owl-lal (ahol Genichiro ellen küzdöttél Ashina Castleben), azt a választ add, hogy otthagyod Kuro-t, azaz az Owl mellé állsz. Azért szólok, mert ezzel a befejezéssel jópár miniboss kimarad plusz egy teljesen új terület (tehát jóval hamarabb véget ér a játék, mint a másik három befejezésnél). -
atainprison
senior tag
válasz
#10186752 #799 üzenetére
A 4 befejezésből 3-nak a brutál endboss a vége
.
BOBAKILL: a papírsárkányos cucc, csak az egyik befejezéshez kell. Nem nagyon van arra új terület. Szóval más irányban kellene keresgélni. A harangnál nem lehet továbbmenni, ott csak a harang van és ennyi. Mondjuk nem tudom, hogy azon a területen, hogy lehet elakadni, elég lineáris.
-
atainprison
senior tag
NG+1 is letudva. Másodjára már jóval egyszerűbb volt, csak 17 óra kellett hozzá.
Demon of Hatred is meglett negyedik próbára.
Szerintem az utolsó boss nagyon jól ki van találva. Rohadt izgalmas, nehéznek tényleg nehéz, de egyáltalán nem a lehetetlen kategória. Harmadikra meglett. -
atainprison
senior tag
-
atainprison
senior tag
-
atainprison
senior tag
válasz
atainprison #717 üzenetére
Amúgy összesen 40 db prayer van a játékban, tehát 10 nyakláncot lehet összerakni (20 lesz a max Vitality).
Redcaster: vannak titkos átjárók a játékban, de nem túl sok (kb. 4-5 db).
-
atainprison
senior tag
válasz
#10186752 #716 üzenetére
Van egy olyan trófea, hogy el kell érned a max. Vitality-t, szóval csak azok kellenek, amik prayer bead-et dobnak. Külön a minibossokra szerintem nincs trófea. Viszont van olyan boss, ami nem kötelező, de jár a leölésért trófea.
Yodamest: Nem csak miniboss dob prayert, szóval nem feltétlenül hagytál ki annyi minibosst.
-
atainprison
senior tag
válasz
Yodamest #709 üzenetére
Nekem a démon volt a legnagyobb szívás a játékban. Ha meg szeretnéd kicsit könnyíteni a harcot vele, akkor használd a fütyölős protézis Malcontent fejlesztett változatát, azzal be tudod párszor stunnolni, illetve a pajzsos fejfedő tűz elleni fejlesztése is igen hasznos.
-
atainprison
senior tag
válasz
Yodamest #683 üzenetére
Ha a játékok listája nincs leszűkítve a Fromsoftware játékokra, akkor nekem a Nioh igenis nehezebb volt (ráadásul úgy, hogy a legnehezebb fokozaton ki se próbáltam). Nem számoltam, de ezt kb. 30 próba után sikerült megütni.. Szerintem a Sekiro utolsó bossa a közelében sincs ennek nehézségben.
-
atainprison
senior tag
válasz
Yodamest #669 üzenetére
Persze, ez egyértelmű, hogy minden játéknál jobb élményt ad a magas fps szám, de igazán azoknál a játékoknál tudja nagyban befolyásolni a játékmenetet, ahol sok esetben kevés idő van a reagálásra (pl.: kompetitív fps, vagy jelen esetben a Sekiro). Egy "sima" kalandjátéknál pl.: Tomb Raidernél vagy egy körökre osztott stratégiai játéknál ez sokkal kevésbé számít.
-
atainprison
senior tag
OK, köszönöm a válaszokat, már mindent értek
.
-
atainprison
senior tag
Ez a traineres dolog, hogy működik? A gép játszik helyetted te meg csak nézed vagy mi? Régen én csak olyan trainer progikról hallottam, amik gombnyomásra pénzt, exp-t meg ilyesmit adtak.
Ha már előjött a PC téma a Digital Foundy PC-s változat elemzésében megemlíti a tesztelő, hogy a magas fps szám mellett sokkal könnyebnek tűnik deflectelni, meg úgy bármi hirtelen mozdulatra reagálni, mint konzolon. Nem tudom, hogy ez mennyire igaz, az tény, hogy modolva 100 fpssel elég élvezetes a játék
.
-
atainprison
senior tag
-
atainprison
senior tag
Egy kis lore érdekesség:
a Sculptorból lett a Demon of Hatred, most olvastam, nekem elkerülte a figyelmemet. Ha valakinek nem lenne elég nehéz a játék
, két módon lehet nehezíteni:
- megkongatod a harangot az első Headless melletti járatból kivezető úton (nagyobb sebzést kapsz vitality-re és posture-re, viszont nagyobb lesz a drop rate a tárgyakra)
- ng+-on az elején mikor találkozol Kuroval, visszaadhatod neki a Charm-ját és akkor a sima védekezésnél is kapsz egy kis sebzést minden találat után (ezt még nem volt bátorságon kipróbálni, na majd egy későbbi NG+-ban)
-
atainprison
senior tag
NG+ jóval könnyebb a rakás gyógyítós cuccal, skillel, protézisekkel stb. Pár óra alatt leöltem a lovast, a pillangós nyanyát és Genichirot rendes halál nélkül. Lehet az NG+ nem lesz 47 óra
.
-
atainprison
senior tag
válasz
cocobanana #625 üzenetére
Nincs fixen megszabva hova mikor menjél, szóval arra mész amerre akarsz, szerintem ez a legjobb tanács
. A fő küldetésen kívül szerintem egyedül, ami fontos az az, hogy az egyes végkifejletekhez lehet extra dolgokat csinálni. Bocs, de azt nem írom le, mert elég hosszú. De itt egy link a különböző befejezésekhez, hogy melyikhez mit kell csinálni.
-
atainprison
senior tag
Most fedeztem fel egy igen könnyű technikát minden apparition típusú ellenféllel szemben (Headless, Shichimen Warrior, stb.). Ha megvan a fütyülős protézis fel kell fejleszteni a 3. verziójára (Malcontent) és minden olyan ellenfelet a leírás szerint kínozza. Konkrétan most próbáltam ki egy Headless ellen és folyamat le lehet vele stunnolni. Nagyon jó.
-
atainprison
senior tag
válasz
Yodamest #619 üzenetére
Dehát az általad leírt technikát használom
. Támadok aztán "blockdance" (nyomogatom a védekezést és elég sokszor összejön a deflect). Pont ezért szívtam rengeteget a Demon of Hatred-en, mert ott ez nem működik.
Nekem ez a játék még mindig sokkal könnyebb, mint a Nioh, bár az nem Fromsoftware. -
atainprison
senior tag
válasz
Yodamest #614 üzenetére
Az utolsó bossról annyit, hogy kb. 4-5 try kellett hozzá mindenféle körbefutkosás, cheeselés meg a tököm tudja mi nélkül. Ki kell ismerni a bosst, ennyi. Az első három tryom arra ment rá, hogy megfigyeltem miket csinál és azokra, hogy a legjobb reagálni. Nem mondom, én is leizzadtam a végére, alig maradt hp töltőm. Itt egy 0 hites videó, mindenféle "cheese" nélkül.
-
atainprison
senior tag
Elkezdtem a NG+-t, nagyon jó érzés volt szétszívatni az elején Genichirot
.
-
atainprison
senior tag
Nálam az oltárnál nem volt prayer, anélkül lett meg a 40. Nem értem a dolgot. Egyébként itt egy elég jó guide hozzájuk. Ha tényleg csak kettő prayer hiányzik, az akkor mindkettő a másik Hirataból hiányzik, az biztos. -
atainprison
senior tag
.Tutorial zombinál lehet venni egyet? Ez nekem nem rémlik. Ha nem voltál a másik múltban, akkor ott maradt ki a két prayer, mert két miniboss van ott: a részeges dagadt és egy ninja vagy mi. A Divine Dragon leölése előtt kell megcsinálni a dolgokat, szóval azt már buktad. Majd NG+-ban olvass utána miket kell csinálni, elég hosszú lenne leírni (össze-vissza hallgatózni kell emberek után már én sem tudom milyen sorrendben, a lényeg, hogy a Purification endingre keress rá) -
atainprison
senior tag
válasz
#10186752 #596 üzenetére
Ha a Shichimen Warrior-ra gondolsz, azt le lehet verni Divine Confetti nélkül is, az inkább a Headless-ekhez kell (de ha van itt is érdemes használni mert segít). A taktika hozzájuk tök egyszerű: ráfutsz, beleversz néhányat, az egyik támadásodat deflectelni fogja, ez jelzi, hogy mindjárt eltűnik, akkor elkezdesz rohangálni a pálya közepe környékén és folyamat nézed hol jelenik meg, amikor újra megjelent elkezdesz felé futni, de rád lő egy sugarat, amit deflectelni kell!, ha simán védekezel, akkor betalál, deflectelés után odarohansz, megint elkezded ütni és ezt kell ismételgetni míg ki nem fekszik.
A kék ninjutsu képességet az egyik puzzle bosstól kapod meg a Kongo területen (sztorihoz kötött azt hiszem, szóval nem fogod kihagyni). Egyébként az a képesség két helyen kell (az egyik a repülősárkányos) és mindkét esetben az egyik endinghez szükséges, tehát nem feltétlenül kell megcsinálni. -
atainprison
senior tag
Genichiro egy kis semmi azokhoz a bossokhoz képest, amik a játék vége felé lesznek szóval hajrá. Én még mindig azt mondom, hogy el kell felejteni az elugrálást, dodgeolást (kivéve piros jeles támadások) és megtanulni folyamat támadni/deflectelni. Úgy a legkönnyebb kinyírni a bossokat (egy kivételével:
.Demon of Hatrednél meghalsz, ha védekezéssel/deflecttel akarsz győzni, tök jó, hogy a játék beléd ver egy mechanikát és a végén egy boss ezt teljesen leignorálja) -
atainprison
senior tag
Sejtem, hogy hol maradt le neked. A végével függ össze a játéknak:
2 miniboss a Hirata Estate-en van, abban a múltban, amikor a pillangós nyanya helyett az Owl felturbózott változata a boss (ez kell a Purification endinghez). Az előző hozzászólásomban leírtam, hogy attól függetlenül meg lehet csinálni ezt a szálat, hogy nem ezt az endinget akarod megcsinálni. -
atainprison
senior tag
Na végére értem én is. Nem volt semmi, 47 óra volt Steam szerint az első végigjátszás. Nekem nagyon tetszett, főleg a harcrendszer. Egyetlenegy dolog tetszett jobban a DS3-ban az pedig a rohadt jó zene néhány boss küzdelem alatt. Egy boss szívatott meg sokszor
, ott kb. 10-szer neki kellett menni, a többi elég gyorsan lement. Meglett az összes hp növelő cucc (10 nyaklánc, vitality 20) és a gyógyító flaska is.(Demon of Hatred) Végével kapcsolatban (erősen spoileres):
Kb. a játék 3/4-nél nem bírtam ki és megnéztem hány fajta vége van és mit kell hozzájuk csinálni. Úgy döntöttem, hogy a Return véget csinálom meg és az az érdekes, hogy a többi vég dolgait is meg lehet csinálni (kivéve Shura, mert ott Owl bácsinál a tetőn véget ér a történet). Szóval annak ellenére, hogy a Return véget csináltam meg, elintéztem a Purification végéhez kellő dolgokat is, azaz visszamentem megint a múltban és a pillangós nyanya helyén levertem a "szteroidos" Owl-t. És a végén Kuronál 3 választás volt nem csak kettő: Divine tears, Divine tears & Everblossom, Divine Tears & Frozen Tears. Érdekes volt, mert erről még nem láttam leírást. -
atainprison
senior tag
-
atainprison
senior tag
válasz
Shadowguard #493 üzenetére
Én is bill+egér kombóval játszom. Az első 7-8 órában kontrollerrel játszottam, aztán kipróbáltam bill+egérrel és rájöttem, hogy nekem sokkal jobban kézre áll.
-
atainprison
senior tag
válasz
atainprison #489 üzenetére
"Dragonrot in Sekiro: Shadows Die Twice affects the NPCs by making them sick, which prevents progression of their Quests. In addition, the more Dragonrot you accumulate, the less Unseen Aid you will have. Each time you die and respawn at a Sculptor's Idol each NPC has a chance to gain Rot Essence. They all have their individual chance, with some being higher than others. The Sculptor will always be affected first. You only gain Dragonrot if you respawn at a Sculptor's Idol, so there is no point in not Resurrecting if you can, unless you wish to save your second Resurrection for later."
-
atainprison
senior tag
válasz
#10186752 #488 üzenetére
Nem, ez a mechinka nem úgy működik. Csak olyan újraéledésre vonatkozik mikor visszakerülsz az Idolhoz (azaz tényleges halálnál), akkor van lehetőséged megkapni az Unseen Aid-et is, ami szorosan kapcsolódik a Dragonrothoz. Ez biztos, hogy így van, kár vitatkozni
. Rengeteg sima újraéledést használtam (nem tényleges halál) és sosem kaptam Dragonrotot csak és kizárólag Idolnál való éledésnél.
-
atainprison
senior tag
válasz
#10186752 #482 üzenetére
Ahogy a kolléga is írja Dragonrot csak tényleges halálnál lehet. Tehát ha elhasználod a felélesztést konkrétan semmit nem vesztesz, csak nyerhetsz, ha esetleg azzal sikerül leölni a bosst (még akkor is, ha sok van még hátra).
Tegyük fel, hogy a bossnak még megvan mindkét élete (vagy három tökmindegy). Ha lever és használod a (restnél visszajövő) első felélesztésed, akkor nem használhatsz több felélesztést, mert egy fekete csík kitakarja a többi felélesztést. Azonban, ha sikerül leverned az egyik életét, megnyílik a második (vagy harmadik) felélesztés is. Csak a második/harmadik (levél mintájú) felélesztés elnyomását van értelme mérlegelni, mert azt nem kapod vissza rest-nél/halál után egyből. -
atainprison
senior tag
válasz
Imilenni #484 üzenetére
P2-ben az üvöltésére kell nagyon figyelni, mert terror alapú és minél többet kapsz belőle annál többet sebez, szóval, ha látod, hogy az következik azonnal ugrálj jó távolra. Mikor karddal hadonászik próbálj párat deflecttelni és akkor csinál egy olyan támadást, hogy jó magasra felemeli a kardot egy kicsit vár és utána jó nagyot csap vele. Na, ha azt deflecteled (nem nehéz) akkor összerogyik és bele tudsz ütni párat. Ezt ismételd és ennyi, nem annyira vészes.
-
atainprison
senior tag
válasz
#10186752 #472 üzenetére
Ez a bosstól függ. Ha el lehet előle menekülni és resetelni, akkor inkább resetelek és megpróbálom újra, ha esélytelennek látszik, azonban ha nem lehet elmenekülni, mint pl Genichironál, akkor ott mindhalálig megy a küzdelem
.
Azt szimplán nem hiszem el, hogy a játék előrehaladtával nem fejlődsz. Biztos, hogy ügyesebb vagy már benne, mint mikor kezdted. Én mondjuk, van, hogy ahelyett, hogy folytatnám a sztorit, elmegyek egy helyre, ahol komolyabb sima ellenfelek vannak és azokon gyakorlok egy kicsit (plusz azzal is jön egy kis exp és pénz). Tegnap este vertem le egy elég kemény bosst ( ) és másodikra lement, mert az első try kb. 15 percig tartott, végig azon voltam, hogy próbáljam kiismerni a mozdulatait, megtalálni a gyenge pontját. A lényeg szerintem ennél a játéknál is a türelem (ahogy a DSeknél is).Guardian Ape) -
atainprison
senior tag
válasz
Shadowguard #469 üzenetére
Na látod, megy ez, nem érdemes magad felhúzni pár halál után.
-
atainprison
senior tag
válasz
Shadowguard #467 üzenetére
Engedd el, ez a játék úgy tűnik nem neked való.
-
atainprison
senior tag
-
atainprison
senior tag
válasz
Yodamest #433 üzenetére
Jinsuke azért sebez meg sima védekezésnél, mert ő folyamat egy speckó támadást csinál, ami áttöri a posture-t. Nála ezért kell vagy dodge-ot vagy deflect-et használni. Genichiro-nak nincs ilyen támadása. Szóval pontosítok, eddig is úgy értettem, hogy a sima kard/íj/puska támadásokat ki lehet védeni hp vesztés nélkül, speciális támadás képességekre ez nem minden esetben vonatkozik.
-
atainprison
senior tag
válasz
#10186752 #422 üzenetére
Nekem még nem volt ilyen, hogy védekezésnél fogyna a hp-m (kivéve elementál sebzésnél, de azt már írtam). Én azt tudom elképzelni, hogy az ellenfél áttörte a posture-öd és utána 1-2 ütés erejéig védtelen maradhatsz. A folyamatos védekezésnek ugyanis ez a hátránya azokkal az ellenfelekkel szemben, akik nagyon sokat támadnak, hamar áttörik a posture-t, ezért is kell használni a deflect-et és a dodge-ot.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 14 5G 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G3 - i5-1245U I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I NBD Gari!
- AKCIÓ! Microsoft Surface 5 13,5 notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe IGP 27% áfa
- Samsung Galaxy A04s 32GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- LG 27UP850NP-W - 27" IPS LED - 3840x2160 4K - DisplayHDR 400 - USB Type-C - AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest