- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- One mobilszolgáltatások
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Marky18
aktív tag
válasz
Abel-0101 #148738 üzenetére
Tudatos usernek kell lenni es nem hagyni lepattintani magadat. A telefonnal csak egy kis ticketes ember ul, akinek ki kell pipalnia az osszes bejovo kerest, lehetoleg minel hamarabb, annal jobb.
Azonnal felfele kell eszkalaltatni az ugyet, pontos hibaleirast adni es megemliteni a jogszabalyi kotelezettsegeiket.
Ez minden cegnel alapszabaly. -
wallace 234
őstag
válasz
Abel-0101 #148738 üzenetére
Ők is csak a munkájuk végzik, rögzítik a hívásokat. De én akárhányszor jelentettem, hogy gondom volt segítettek
Garanciába. Q7 nél volt egy alig látszó vízszintes csík, jeleztem feléjük, hogy gondom van! Át adták a szerviznek és gond nélkül, jöttek és cserélték a panelt. Szerelő annyit mondott, hogy bele lehetne kötni, de ő nem teszi ezt. De aki megjárta velük érhető a negatív kritika! Samsung tehetne többet, de nem tesz. Jut eszembe volt távsegitség és a hölgy nagyon rendes volt és segítőkész volt. -
Celtis
veterán
válasz
Abel-0101 #148733 üzenetére
Az ügyfélszolgálat elsőre készségesnek mutatja magát, amíg arról van szó, hogy vissza kell állítania gyári beállításokat meg "ez az LCD technológia sajátossága". Aztán amikor eszkalálódik a probléma, esetleg a magasabb szintre kerül akkor kiderül mekkora görények. Mivel most már látom, hogy ugyanazokat a módszereket alkalmazzák, az a meggyőződésem, hogy egy meghatározott protokol szerint járnak el, aminek része a fogyasztó szívatása, a névtelen ügykezelés, a színlelés, hogy nem értik a problémát és a csekély fogyasztóvédelmi jogorvoslati lehetőségek kijátszása.
Magyarul fizess paraszt, vedd meg a csilivili sok K-s Qrva jó tv-t, aztán magadra vess, ha rájöttél, hogy átb@sztunk.
-
wallace 234
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Eldőlt, hogy lesz-e céges internetadó az EU-ban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 3
- World of Tanks - MMO
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Gitáros topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
- Nexigo PJ40 okosprojektor / Számla + Garancia /
- iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3045, 96% Akkumulátor
- Lenovo ThinkPad X13 Yoga i5-10310U 16GB RAM 512GB SSD 13.3 FHD Touch 2in1
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / GTX 1660Ti / 16GB DDR4 / 500GB SSD
- Apple iPhone 14Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest