Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz remington2 #2422 üzenetére

    na a nem létező épületek: konkrétan az E3 alfánál tele volt az egész pálya ilyenekkel. ugye ott volt kb egy 5percnyi bejárható terület, a maradék swamp meg félkész állapotban volt, pedig a térkép mutatott mindent. valszeg yantarnál kezdett nagyon égető lenni az idő hiánya... tippre az volt az utolsó előtti pálya, amit még gyorsan befejeztek. a CNPPs valamit inkább nem kommentálnám, mint vészmegoldás (teljes pálya gyakorlatilag megvolt, Strelok mozgatóalgoritmusa pedig 1.5.0.7ig bugzott)... és valszeg a kórház is az első demoban felhasznállt anyag szinte 1-1es átvételéből állt, (hasonlítsátok össze az E3mas swampot a final swamppal... majd a jóval korábbi kórház demot a final kórházzal).

    a megmaradt épületek valszeg a játék felépülési fázisai miatt maradta meg, tehát elsőre valószínűleg megcsinálták az artot, mi hol vant, egy 2ds mapot a pályakészítőknek , ennek jöhetett a helyileg pontos leképezése , ami alapján már lehetett egyszerűen tudni, hogy mit hova akarunk rakni, és végül jöhetett a 3ds modellezése a dolgoknak.

    sima SoCben is ki lehetett menni yantarból a semmibe. nem volt annyira súlyos a dolog, mint Rostocknál, de volt.

    a majd a következőbe belerakjákba meg nem sok reményt fűznék... ugye ígértek anno sokmindent a CS kapcsán is, Bar meg a megjelenés előtt 2 hónappal még bőven a program része is volt:).

    viszont a Priboi 2.0 érdekes lesz, ha elkészül ilyen szempontból.

  • Hun'reeth

    őstag

    válasz remington2 #2422 üzenetére

    Hát érdekes. :) Sajna azt a kevés oroszt amit kötelező volt már rég elfelejtettem. ;] 4 év nem sok idő.

    Azt nem tudja valaki, hogy merre van vérzéscsökkentő arti? :U Mondjuk a 60%-os ;) ;]

  • zeoos

    tag

    válasz remington2 #2422 üzenetére

    Majd a következő részben, amikor ugyan ezek a helyszínek lesznek csak kibővítve (csak a történet fog változni), majd akkor és ott jó alapul fognak szolgálni a félkész pályarészek.
    Amúgy pont ezen a részen a SHoC-ban, kis erőltetéssel átlehetett ugrani azon a kapun, ami a CS-ban már nyitva van és a vöröserdőbe átjutást szolgálja. Na szóval, ha visszaemlékszel az előző részben csak hallod egy helikopter hangját, de ha áterőlteted magad a kerítés túloldalára, akkor az épület mögött csak úgy ott parkol egy helikopter járó rotorral. Sajnos képpel én most még nem tudom dokumentálni, de most megint belekezdtem az előző részbe és ha ott tartok, majd pótolni fogom ezt a hiányosságot.

Új hozzászólás Aktív témák