Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bencsikgab

    tag

    válasz havri1 #13836 üzenetére

    Más jellegű hiba, de sajnos én is csak abszolút negatívan tudok nyilatkozni a Spemall garanciális ügyintézésével kapcsolatban.

    "Gyors töltés nem megy" és "foltos kijelző (nem sárgulás)" címszavakkal küldtem el a magyar partnernek a telefonom, a diagnózis a következő lett: beázott a kijelző, ezért nem garanciális - valószínűleg ebből ered a töltés hiba is, ami nála amúgy nem jelentkezett - alaplaphiba lett megállapítva. Kiküldhettük volna Kínába (mellesleg azt az információt kaptam korábban, hogy az EU garancia első évében kell csak kiküldeni alaplap/kijező hibás készüléket, utána itthon javítják.) a saját költségemen. Állítólag ez 15-20e Ft, így nem vállaltam be - ráadásul ha a kínaiak is azt állapítják meg, hogy beázott, akkor nem javítják meg.

    Megírtam a spemallnak a bánatom, első reakció kb 12 órán belül: küldjek a telefon belsejéről képet: valószínűleg a beázást jelző címkékre lettek volna kíváncsiak. Ilyen azonban nincs a telefonban gyárilag - ennek megfeleően az a válasz jött, hogy eltávolítottam a címkéket és ez így nem garanciális. Kértem őket, hogy küldjenek egy olyan referenciaképet, ahol látszanak a ,,hiányzó" matricák - természetesen erre a mai napig nem kaptam választ, többszöri megkeresésre se.

    A kijelző foltosodás csak fehér háttéren zavaró, így ezzel nem foglalkozom. Azóta rendeltem egy új akkut és az alaplap - USB közötti flex kábelt - egyáltalán nem lepne meg ha ez megoldaná a gyors töltéssel kapcsolatos problémát.

    Szóval ennyit ér a sok ezer forintért pluszba kötött 2 éves EU garancia... Ezen tapasztalatok alapján nem éri meg pár ezer forinttal olcsóbban megvenni a telefont a spemalltól..

    (A telefon egész biztosan nem ázott be, nem volt kitéve hirtelen nagy hőmérséklet változásnak,stb.. )

Új hozzászólás Aktív témák