Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hugo chávez

    aktív tag

    válasz Abu85 #14 üzenetére

    Na, ez jó hír. Bár arra kíváncsi leszek, hogy ha jön majd esetleg még olyan játék, amiben lesz PhysX-es folyadékszimuláció, akkor, ismerve az Nv-t, mennyire lesz mesterségesen korlátozva a cpu-s sebesség... Persze az újabb, SSE2 utáni utasításkészletek, vagy pláne az AVX támogatásáról meg jobb nem is álmodni, nehogy véletlenül túl gyors legyen és emiatt ne kelljen GeForce-t venni... :(

    Na igen, olvastam is egy másik topikban az erről szóló eszmecseréteket és alapvetően egyetértek abban, hogy tényleg randácskák a jelenlegi real-time megoldások, de úgy vélem, hogy még a takonyszerűre szimulált folyadék is jobb, mint a semmilyen, vagy a scriptelt. :) 15-20 évvel ezelőtt a játékok grafikája, akarom mondani a pixelhalmazok is elég szarul néztek ki és nagyon távol voltak nemhogy a fotorealisztikustól, de még az esztétikustól is, de attól még jó volt, hogy voltak, lehetett élvezni a játékot és persze azóta rengeteget fejlődtek, szóval szerintem pusztán azért, mert jelenleg nem képesek tökéletesen megoldani (nyilván ahhoz jóval nagyobb teljesítmény kéne a most rendelkezésre állónál, hogy kellően részletes és ezáltal realisztikus lehessen), azért még nem kéne ennyire hanyagolni...

  • huskydog17

    addikt

    válasz Abu85 #14 üzenetére

    "A Havok és a Bullett nem véletlenül nem foglalkozik ezzel a témával."

    Azt akarod mondani, hogy a PhysX két legnagyobb riválisánál nem fejlesztik a folyadékszimulációt és nem is foglalkoznak vele? Miért nem? Ezt nem értem. Mi az a "nem véletlenül"?

    Csak kíváncsiságból: Szerinted PC fronton melyik az a játék, ahol legjobban sikerült a folyadékszimuláció?

    Amúgy a Hydrophobia-t még egy tavalyi akció keretében 1 euróért lehetett megvásárolni, meg is vettem, ezek után mindenképp meg kell néznem, hogy mit tud az a HdyroEngine, videókon ugyan már láttam (lenyűgöző volt valóban), de élőben biztos jobb lesz.

Új hozzászólás Aktív témák