- Prohardver app (nem hivatalos)
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Milyen okostelefont vegyek?
- A HMD visszalép az USA piacáról
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Légies iPhone halvány színei
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- 8300 mAh, maradhat?
- Sony WF-C710N - átlátok rajta
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hugo chávez
aktív tag
Na, ez jó hír. Bár arra kíváncsi leszek, hogy ha jön majd esetleg még olyan játék, amiben lesz PhysX-es folyadékszimuláció, akkor, ismerve az Nv-t, mennyire lesz mesterségesen korlátozva a cpu-s sebesség... Persze az újabb, SSE2 utáni utasításkészletek, vagy pláne az AVX támogatásáról meg jobb nem is álmodni, nehogy véletlenül túl gyors legyen és emiatt ne kelljen GeForce-t venni...
Na igen, olvastam is egy másik topikban az erről szóló eszmecseréteket és alapvetően egyetértek abban, hogy tényleg randácskák a jelenlegi real-time megoldások, de úgy vélem, hogy még a takonyszerűre szimulált folyadék is jobb, mint a semmilyen, vagy a scriptelt.
15-20 évvel ezelőtt a játékok grafikája, akarom mondani a pixelhalmazok is elég szarul néztek ki és nagyon távol voltak nemhogy a fotorealisztikustól, de még az esztétikustól is, de attól még jó volt, hogy voltak, lehetett élvezni a játékot és persze azóta rengeteget fejlődtek, szóval szerintem pusztán azért, mert jelenleg nem képesek tökéletesen megoldani (nyilván ahhoz jóval nagyobb teljesítmény kéne a most rendelkezésre állónál, hogy kellően részletes és ezáltal realisztikus lehessen), azért még nem kéne ennyire hanyagolni...
-
hugo chávez
aktív tag
"de a PhysX valójában a mai játékok egy igen csekély részében is csak a részecske- és folyadékszimulációra, illetve esetenként a szövetek fizikájára tartalmaz GPU-s gyorsítást."
PhysX-nél csak gpu-n mehet a folyadékszimuláció, vagy cpu-n is?
Egyébként nemrég olvasgattam kicsit a folyadékszimulációról a játékokban és nagyon lesújtó a kép...
Tehát, sem a Havokban, sem a Bulletben nincs egyáltalán, ami van, az az Nvidia PhysX-e (és újabban az Apex Turbulence), egy játékban, a Cryostasis-ben, aztán a Hydrophobia nevű játék saját fejlesztésű "HydroEngine" motorja tud még folyadékszimulációt, illetve a Liquid Dragon Splash motorja.
Ja, meg van még az Intel nyílt forrású Kaboom-ja [link], [link], amit kifejezetten többmagos/többszálas cpu-khoz csinált, de tudtommal egy játékban sem használták még. Aztán ennyivel ennyi...
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- FortiNet FG-80C
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen routert?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bluetooth hangszórók
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Prohardver app (nem hivatalos)
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- LENOVO ThinkSystem NVIDIA Quadro RTX 6000 24GB PCIe Passive GPU
- QNAP TS-870U-RP 8 lemezes Rack NAS
- AKCIÓ! ASUS STRIX B650E-E R7 7700 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080 10GB Thermaltake Ceres 500 850W
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest