- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Mobil flották
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Telekom mobilszolgáltatások
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Fotók, videók mobillal
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A holnap határán: itt van minden új Galaxy promóképe
Új hozzászólás Aktív témák
-
hugo chávez
aktív tag
Na, ez jó hír. Bár arra kíváncsi leszek, hogy ha jön majd esetleg még olyan játék, amiben lesz PhysX-es folyadékszimuláció, akkor, ismerve az Nv-t, mennyire lesz mesterségesen korlátozva a cpu-s sebesség... Persze az újabb, SSE2 utáni utasításkészletek, vagy pláne az AVX támogatásáról meg jobb nem is álmodni, nehogy véletlenül túl gyors legyen és emiatt ne kelljen GeForce-t venni...
Na igen, olvastam is egy másik topikban az erről szóló eszmecseréteket és alapvetően egyetértek abban, hogy tényleg randácskák a jelenlegi real-time megoldások, de úgy vélem, hogy még a takonyszerűre szimulált folyadék is jobb, mint a semmilyen, vagy a scriptelt.
15-20 évvel ezelőtt a játékok grafikája, akarom mondani a pixelhalmazok is elég szarul néztek ki és nagyon távol voltak nemhogy a fotorealisztikustól, de még az esztétikustól is, de attól még jó volt, hogy voltak, lehetett élvezni a játékot és persze azóta rengeteget fejlődtek, szóval szerintem pusztán azért, mert jelenleg nem képesek tökéletesen megoldani (nyilván ahhoz jóval nagyobb teljesítmény kéne a most rendelkezésre állónál, hogy kellően részletes és ezáltal realisztikus lehessen), azért még nem kéne ennyire hanyagolni...
-
hugo chávez
aktív tag
"de a PhysX valójában a mai játékok egy igen csekély részében is csak a részecske- és folyadékszimulációra, illetve esetenként a szövetek fizikájára tartalmaz GPU-s gyorsítást."
PhysX-nél csak gpu-n mehet a folyadékszimuláció, vagy cpu-n is?
Egyébként nemrég olvasgattam kicsit a folyadékszimulációról a játékokban és nagyon lesújtó a kép...
Tehát, sem a Havokban, sem a Bulletben nincs egyáltalán, ami van, az az Nvidia PhysX-e (és újabban az Apex Turbulence), egy játékban, a Cryostasis-ben, aztán a Hydrophobia nevű játék saját fejlesztésű "HydroEngine" motorja tud még folyadékszimulációt, illetve a Liquid Dragon Splash motorja.
Ja, meg van még az Intel nyílt forrású Kaboom-ja [link], [link], amit kifejezetten többmagos/többszálas cpu-khoz csinált, de tudtommal egy játékban sem használták még. Aztán ennyivel ennyi...
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Game Pass Ultimate előfizetés azonnal, élettartam garanciával, problémamentesen! Immáron 8 éve!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Samsung Galaxy S25 Plus Navy 12/256 GB Újszerű, karcmentes állapotban!
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest