- VoLTE/VoWiFi
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Ujjal lehet mutogatni a Huawei csúcsórájára
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Android szakmai topik
- Középkategóriában is menő lesz a mini?
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
Új hozzászólás Aktív témák
-
joey04
titán
Mondjuk ezt be is nézte a samu: Nem erre számított a samsung: egyre fiatalabbak az iPhone-osok
ami viszont igazán érdekes, az az, hogy a samsungosok többsége a 35-44 éves korosztályba tartozik, az Apple viszont egyre többeket csábít el telefonjaival a 18-24 és a 25-34 éves korcsoportból.
Plusz ahogy a korábbi vitánkban említettem, a reklám eleve nem lett sikeres: A márkát váltók között háromszor annyian tértek át a samsungról az Apple-re, mint fordítva.
na ez a gyomros...
-
drzsoo1
aktív tag
annyit még hozzátennék, hogy pont a Nokia 925 ár kategória használók heavy userek. Aki ilyen telefont vesz, az előtte megnézni teszteli kipróbálja stb. Az aki becsattog a T mobil boltba rábök a telefonra az a 10 e ft os szegmensben nézelődik, nem a 100 ezres-ben. Tehát pont a heavy userek, akik mi vagyunk, fogjuk eldönteni hogy mennyi Nokia 925 fogy. A reklám ott csal, hogy a Nokia fotó képességét emeli ki, ebből az következik hogy a low end Nokia is jó fotós, pedig tudjuk hogy mennyire nem az.
-
joey04
titán
Na akkor megpróbálom egyszerűbben: Egy bejáratott és elfogadott márka/rendszer megpróbálkozhat ilyesmivel. Jelenleg a Nokia név nem cseng túl jól, a WP meg az átlagnak ismeretlen. De még akkor sem tuti a siker, ha mondjuk Android/samsung párosról esik szó, egy korábbi Nielesen elemzés szerint az embereknek nem jött be a samu féle fikázós reklám sem.
-
Zolik
senior tag
Ott a pont.
A mezei userek 98%-nak fingja sincs arról, hogy mi az a 2 magos processzor vagy az AMOLED kijelző.
Az ilyen reklámok pont ezeknek az embereknek szólnak, akiket valamivel meg lehet fogni. Adott esetben a fényképezéssel.
Nem értem, hogy ez mitől gusztustalanabb, mint a "más mosóporoknál 50%-al jobb fehérítő képesség" típ. reklámok? Sokan úgy csinálnak itt mintha egy WP user a telefonjával verne agyon egy iP usert és a végén lefotózná vele a hulláját...A sírósoknak, hogy ez milyen gusztustalan reklám egy klasszikus Coca Cola vs Pepsi Cola: [link]
-
dreamdancer
őstag
"tanítani lehetne az itthoni marketingeseknek" - én sales-marketing vonalon dolgozom elég régóta és meglehetősen nagy léptékben, nem egy 3 fős kft-ben, és ilyen minőségben mondom: az ilyen típusú összehasonlítás, ebben a formában és kivitelben a legnagyobb mellényúlás.
Azzal, hogy egy konkrét telefont rak a sajátja mellé, már el is ismerte, hogy az az etalon, a mérce, amit ő megütni kíván - ilyet legfeljebb új, ismeretlen, a piaci bevezetés alatt álló márkákkal érdemes csinálni, egy Nokia-kaliberű cégnek ez inkább az égő kategória.
Ráadásul egy olyan telefont rak a sajátja mellé, amelynek a vásárlói pont olyan szempontokat tartanak fontosnak (kompakt, könnyű, vékony, dizájn, minőségi anyaghasználat stb.), aminek a 925 alapból nem felel meg - mintha az új Kiát azzal próbálnák eladni, hogy mennyivel nagyobb a csomagtartója, mint egy Porschénak és kevesebbet is fogyaszt - a Porsche-tulajok mindkettőre tesznek.
Ez az összehasonlítgatósdi már a 920 kapcsán se váltotta be a reményeket, a júzerek nem váltottak tömegével iPhone-ról Lumiára. Ezzel így legfeljebb csak kiröhögtetik magukat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 3000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Bomba Ár! Fujitsu LifeBook E752 - i5-3GEN I 4GB I 250GB I DVDRW I 15,6" HD I DP I W10 I Garancia!
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Motorola G72 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest