- Légies iPhone halvány színei
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Google Pixel topik
- Kis telefon hatalmas teleppel
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
Új hozzászólás Aktív témák
-
eladohardver
őstag
Ehhez én annyit hozzátennék, hogy a sok cheater wallhacker chams, anihil user-nek valóban mindent is kirajzol... És amikor upc-n adminkodtam voltak olyan userek akiknek magasabb volt a pingje és tudom, hogy nagyjából arról a környékről játszottak mint másik user. Kb olyan mintha nem csak a szerverhez kapcsolódna a hacker... hanem a te IPd-től veszi az adatot folyamatjában, vagy csak akkor amikor valamilyen x distance-ra van a cheatertől.
ETC szerver tele van velük... Ha saját ip-vel tolom akkor a lagometer amikor jön az egyik megőrül... gyönyörűszép piros csíkokat produkál, és fps drop(ez utóbbi akkor amikor benne van a pofámba a cheter, a nem cheaternél ilyen nix). KB le se lehet így őket szedni.... Ha felmegyek vpn-el játszhatóvá válik, és nem látom a piros dolgokat, és fps drop sincs. Ahol van élet szerver ott tele van velük, ne csodálkozzatok az fps-drop-on VPN-re fel bajtársak! -
inf3rno
nagyúr
Félreérted. A FreeBSD csak azért került szóba, mert meg akartam nézni, hogy oprendszer függő e, és Linux helyett azt szoktam használni szerveren. Ugyanez a jelenség van egy Win7-es gépen is, illetve másnál Win10 alatt is. A displayrefresh azért annyi, mert 144 Hz-es a monitorom. Igazából nagy jelentősége nincsen, mert adaptive sync-et használ, szóval ha ugrál az FPS, akkor annak megfelelően szabályozza a képfrissítést. Kipróbáltam már amúgy 125-el is, nincs különbség. Az r_primitives 2 azért van fent, mert AMD kártyám van az asztali gépen. Ezt a konfigot ahhoz használom.
-
inf3rno
nagyúr
Ja kipróbálhatod, nem egy nagy élmény, mármint eléggé le van butítva minden grafika vele:
set cg_draw2D "1"
set b_mapzoom "5.159"
set cg_mapzoom "5.159"
set b_tjg_ghostfx "2"
set b_logbanners "1"
set b_demo_pvshint "0"
set b_demorecord_statusline "470"
set b_speedunit "0"
set b_drawspectatoralpha "1.0"
set b_demo_playersprites "1"
set b_demo_teamonlymissilecam "0"
set b_tracers "0"
set cg_tracers "0"
set b_demo_nopitch "1"
set b_predefineddemokeys "1"
set b_speedinterval "100"
set b_drawspeed "0"
set b_tjl_stepsize "0.5"
set b_tjl_showmaxspeed "0"
set b_tjl_color "green"
set b_tjl_stoponnomove "1"
set b_cmdwarnings "1"
set b_tjl_draw "1"
set b_panzerhack "1"
set b_muzzleflash "0"
set cg_muzzleFlash "0"
set b_demo_rollspeed "140"
set b_demo_pitchturnspeed "140"
set b_demo_yawturnspeed "140"
set b_demo_followzDistance "20"
set b_demo_followyDistance "0"
set b_demo_followxDistance "50"
set b_demo_dynamitecounter "0"
set b_demo_nametags "0"
set b_shovesounds "1"
set b_chatsounds "0"
set b_hitsounds "1"
set cg_hitsounds "1"
set b_textcolorfilter ""
set b_goatsound "1"
set b_debugfakebmodel "0"
set ui_browserShowETPro "1"
set r_smp "0" unsafe
set r_mode "-1" unsafe
set r_depthbits "0" unsafe
set r_stencilbits "0" unsafe
set r_stereo "0" unsafe
set r_colorbits "0" unsafe
set r_texturebits "0" unsafe
set r_clampToEdge "1" unsafe
set r_ext_texture_env_add "1" unsafe
set r_nv_fogdist_mode "GL_EYE_RADIAL_NV" unsafe
set r_ext_NV_fog_dist "0" unsafe
set r_ext_texture_filter_anisotropic "0" unsafe
set r_ati_fsaa_samples "1" unsafe
set r_ati_truform_pointmode "GL_PN_TRIANGLES_POINT_MODE_LINEAR" unsafe
set r_ati_truform_normalmode "GL_PN_TRIANGLES_NORMAL_MODE_LINEAR" unsafe
set r_ati_truform_tess "0" unsafe
set r_ext_ATI_pntriangles "0" unsafe
set r_glIgnoreWicked3D "0" unsafe
set r_ext_compiled_vertex_array "1" unsafe
set r_ext_multitexture "1" unsafe
set r_ext_gamma_control "1" unsafe
set r_ext_compressed_textures "1" unsafe
set r_allowExtensions "1" unsafe
set r_glDriver "opengl32" unsafe
set com_hunkMegs "512"
set com_maxfps "125"
set logfile "1"
set timescale "51"
set com_watchdog "60"
set com_watchdog_cmd ""
set com_introplayed "1"
set com_recommendedSet "1"
set in_midi "0"
set in_midiport "1"
set in_midichannel "1"
set in_mididevice "0"
set in_mouse "-1"
set in_joystick "0"
set in_joyBallScale "0.02"
set joy_threshold "0.15"
set vm_cgame "0"
set vm_game "0"
set vm_ui "0"
set dmflags "0"
set scr_conspeed "999"
set con_debug "0"
set con_autoclear "1"
set cl_nodelta "0"
set cl_autoupdate "1"
set cl_timeNudge "0"
set cl_yawspeed "0"
set cl_pitchspeed "0"
set cl_maxpackets "125"
set cl_packetdup "5"
set cl_run "1"
set cl_mouseAccel "0"
set cl_freelook "1"
set cl_allowDownload "1"
set cl_wwwDownload "1"
set cg_autoswitch "0.0000"
set cg_wolfparticles "0.0000"
set r_inGameVideo "1"
set cg_recoilPitch "0"
set cl_doubletapdelay "0"
set m_pitch "0.016"
set m_yaw "0.022"
set m_forward "0.2500"
set m_side "0.2500"
set m_filter "0"
set cl_maxPing "999.00"
set cg_drawCompass "1"
set cg_drawNotifyText "1"
set cg_quickMessageAlt "1"
set cg_popupLimboMenu "0"
set cg_descriptiveText "1"
set cg_drawTeamOverlay "2"
set cg_drawGun "1"
set cg_cursorHints "4.0000"
set cg_voiceSpriteTime "6000"
set cg_drawCrosshair "5"
set cg_zoomDefaultSniper "55.000"
set cg_zoomstepsniper "10.0000"
set rate "25000"
set snaps "20"
set cl_anonymous "0"
set cl_punkbuster "1"
set cg_predictItems "0.0000"
set cg_autoactivate "1.0000"
set cg_viewsize "100.00"
set cg_autoReload "0"
set cl_language "0"
set r_uiFullScreen "0"
set r_picmip "2"
set r_roundImagesDown "5"
set r_rmse "0.0000"
set r_detailtextures "0"
set r_overBrightBits "0"
set r_ignorehwgamma "0"
set r_oldMode ""
set r_fullscreen "1"
set r_customwidth "2560"
set r_customheight "1440"
set r_customaspect "1"
set r_simpleMipMaps "1"
set r_subdivisions "12"
set r_ignoreFastPath "0"
set r_mapOverBrightBits "3"
set r_intensity "1.5"
set r_lodCurveError "250"
set r_lodbias "0"
set r_flares "0"
set r_znear "3"
set r_ignoreGLErrors "1"
set r_fastsky "1"
set r_drawSun "0"
set r_dynamiclight "0"
set r_dlightBacks "0"
set r_finish "1"
set r_textureMode "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST"
set r_swapInterval "0"
set r_gamma "1.7"
set r_facePlaneCull "1"
set r_railWidth "32"
set r_railCoreWidth "16"
set r_railSegmentLength "64"
set r_primitives "2"
set r_ambientScale "0.5"
set r_directedScale "1"
set r_nocurves "0"
set r_lodscale "5"
set r_nocull "0"
set r_showtris "0"
set r_trisColor "1.0 1.0 1.0 1.0"
set r_showsky "0"
set r_normallength "0.5"
set r_clear "0"
set cg_shadows "0"
set r_highQualityVideo "0"
set r_lastValidRenderer
set r_allowSoftwareGL "0"
set vid_xpos "0"
set vid_ypos "0"
set s_volume "1.0"
set s_musicvolume "0.000000"
set s_separation "0.5000"
set s_doppler "0.0000"
set s_khz "22"
set s_mixahead "0.2000"
set s_mixPreStep "0.0900"
set s_defaultsound "0.0000"
set s_wavonly "0.0000"
set s_initsound "1"
set com_soundMegs "256"
set ui_glCustom "4"
set ui_ffa_fraglimit "20"
set ui_ffa_timelimit "0"
set ui_team_fraglimit "0"
set ui_team_timelimit "20"
set ui_team_friendly "1"
set ui_ctf_capturelimit "8"
set ui_ctf_timelimit "30"
set ui_ctf_friendly "0"
set ui_teamArenaFirstRun "1"
set ui_master "0"
set cg_brassTime "0"
set cg_drawCrosshairNames "1001.0"
set cg_drawCrosshairPickups "0.0000"
set cg_marktime "0.0000"
set ui_dedicated "0"
set cg_selectedPlayer "1"
set cg_selectedPlayerName ""
set ui_netSource "1"
set ui_menuFiles "ui/menus.txt"
set ui_gametype "3"
set ui_joinGametype "0"
set ui_netGametype "3"
set ui_mapIndex "4"
set ui_currentMap "6"
set ui_currentNetMap "6"
set ui_browserMaster "0"
set ui_browserGameType "0"
set ui_browserSortKey "4"
set ui_browserShowEmptyOrFull "0"
set ui_browserShowPasswordProtected "0"
set ui_browserShowFriendlyFire "0"
set ui_browserShowMaxlives "1"
set ui_browserShowPunkBuster "0"
set ui_browserShowAntilag "0"
set ui_browserShowWeaponsRestricted "0"
set ui_browserShowTeamBalanced "0"
set ui_serverStatusTimeOut "7000"
set cg_drawBuddies "1"
set cg_drawRoundTimer "1"
set cg_showblood "1"
set cg_bloodFlash "0"
set cg_noAmmoAutoSwitch "1.0000"
set cg_useWeapsForZoom "1.0000"
set cg_complaintPopUp "0"
set cg_announcer "1.0000"
set cg_printObjectiveInfo "1.0000"
set cg_useScreenshotJPEG "1.0000"
set cg_drawReinforcementTime "1.0000"
set cg_crosshairPulse "0"
set cg_crosshairAlpha "0.9"
set cg_coronafardist "0.0000"
set ui_currentCampaign "0"
set ui_currentNetCampaign "0"
set ui_campaignIndex "0"
set ui_currentCampaignCompleted "0"
set cg_crosshairAlphaAlt "1.0"
set ui_r_mode ""
set ui_r_gamma ""
set ui_rate ""
set ui_handedness "0"
set ui_sensitivity ""
set ui_profile_mousePitch "0"
set ui_showtooltips "1"
set com_recommended "3"
set net_noudp "0"
set net_noipx "1"
set net_socksEnabled "0"
set net_socksServer ""
set net_socksPort "1080"
set net_socksUsername ""
set net_socksPassword ""
set cl_heronversion "2.01"
set cl_heron "0"
set ui_r_texturemode ""
set ui_r_detailtextures ""
set ui_r_dynamiclight ""
set ui_r_ext_compressed_textures ""
set ui_r_depthbits ""
set ui_r_texturebits ""
set ui_r_picmip "3"
set ui_r_subdivisions ""
set ui_r_lodbias ""
set ui_r_colorbits ""
set cg_fastSolids "1"
set cg_atmosphericEffects "0"
set demo_infoWindow "1"
set cg_specSwing "0"
set cg_specHelp "1"
set cg_bobyaw "0.000"
set cg_drawping "0"
set gl_polyblend "0"
set cg_autoshootcyclicrate "900"
set cg_cyclicrate "900"
set r_fullbright "3"
set r_coronas "0"
set run_roll "0"
set run_pitch "0"
set pb_system "0"
set pb_sleep "500"
set cg_smoothplayers "0"
set cg_marks "0"
set cg_drawsky "0"
set bob_up "0"
set bob_roll "0"
set bob_pitch "0"
set cg_textNotify "1"
set r_mippic "3"
set s_compression "1.0000"
set s_loadas8bit "1.0000"
set r_ext_compress_textures "1"
set cg_DrawDamage "0"
set cg_impactvibration "0"
set cg_damagekick "0"
set cg_fallkick "0"
set cg_drawfallkick "0"
set cg_drawdamagekick "0"
set cf_wstopshots "1.1000"
set mv_sensitivity "10.000"
set ch_font "0"
set cg_muzzleFlash "1"
set cg_drawWeaponIconFlash "1.0000"
set cg_autoAction "0"
set cf_wtopshots "0.9"
set cf_wstats "1.2000"
set cg_deferPlayers "1.0000"
set cm_playerCurveClip "1"
set cg_noTaunt "0.0000"
set cg_bloodTime "0.0000"
set cg_bloodDamageBlend "0"
set com_blood "1"
set cg_drawRewards "0.0000"
set cg_drawAttacker "0.0000"
set cg_drawAmmoWarning "1.0000"
set cg_drawIcons "1.0000"
set cg_draw3dIcons "0.0000"
set cg_drawSnapshot "0.0000"
set cg_drawFPS "1.0000"
set cg_drawTimer "0.0000"
set cg_drawStatus "1.0000"
set cg_drawFrags "1.0000"
set cg_drawSpreadScale "0.0000"
set cg_gibs "0.0000"
set cg_zoomStepFG "10.000"
set cg_zoomStepSnooper "5.0000"
set cg_zoomStepBinoc "3.0000"
set cg_zoomDefaultFG "55.000"
set cg_zoomDefaultSnooper "40.000"
set cg_zoomDefaultBinoc "45.000"
set cg_zoomfov "40.000"
set cg_fov "110"
set overlayMode_off "cg_drawTeamOverlay 0; set overlayMode vstr overlayMode_onShort"
set overlayMode_onShort "cg_drawTeamOverlay 1; set overlayMode vstr overlayMode_onLong"
set overlayMode_onLong "cg_drawTeamOverlay 2; set overlayMode vstr overlayMode_off"
set overlayMode "vstr overlayMode_off"
set cg_uselessNostalgia "0"
set r_lowMemTextureSize "2048"
set r_vertexLight "1"
set cg_railTrailTime "400"
set cg_drawAllWeaps "1.0000"
set cg_cycleAllWeaps "0.0000"
set cg_crosshairY "0.0000"
set cg_crosshairX "0.0000"
set cg_crosshairHealth "0.0000"
set cg_coronas "1.0000"
set cg_reticleBrightness "0.7000"
set cg_reticleType "1.0000"
set cg_simpleItems "1.0000"
set cg_hudAlpha "1.0000"
set cg_drawFPGun "1"
set cg_lagometer "1"
set r_picmip2 "3"
set capturelimit "8"
set sv_screenshake "0"
set ui_tourney_fraglimit "0"
set ui_tourney_timelimit "15"
set cg_stereoSeparation "0.4000"
set r_displayrefresh "144"
set r_displayrefreshrate "144"
set demo_avifpsF1 "0"
set demo_avifpsF2 "10"
set demo_avifpsF3 "15"
set demo_avifpsF4 "20"
set demo_avifpsF5 "24"
set demo_drawTimeScale "0.0000"
set cg_hudFiles "ui_mp/hud.txt"
set model "multi"
set head "default"
set color "4.0000"
set ui_smallFont "0.25"
set ui_bigFont "0.4"
set ui_actualNetGametype "5"
set ui_browserShowFull "1"
set ui_browserShowEmpty "1"
set ui_browserShowTourney "1"
set chfont "0"
set cg_bobroll "0.0000"
set cg_bobpitch "0.0000"
set cg_bobup "0.0000"
set cg_runroll "0.0000"
set cg_runpitch "0.0000"
set mv_sensivity "20"
set pmove_fixed "1"
set cg_cameraOrbitDelay "50.00"
set cg_blinktime "100.00"
set cg_weaponCycleDelay "0.0000"
set cg_teamChatsOnly "0"
set cg_noVoiceChats "0"
set cg_noVoiceText "0"
set cg_teamChatHeight "3.0000"
set cg_teamChatTime "9999"
set cg_emptyswitch "1.0000"
set sex "yes"
set handicap "100.00"
set cg_currentSelectedPlayerName ""
set cg_currentSelectedPlayer "0.0000"
set pb_sv_enable "1"
set r_ext_texenv_add "1"
set r_lightningSegmentLength "32"
set r_ext_swapinterval "0"
set snd "visor"
set cg_instanttapout "0"
set cg_drawFireteamOverlay "1"
set cg_drawSmallPopupIcons "0"
set b_popupTime "0"
set b_altHud "2"
set b_altHudFlags "0"
set b_chatFlags "1"
set b_chatAlpha "0.33"
set b_watermarkAlpha "1"
set b_lagometerAlpha "1.0"
set b_fireteamAlpha "1.0"
set b_drawclock "1"
set b_drawranks "1"
set b_votetextscale "0.8"
set b_numPopups "-1"
set b_descriptiveTextscale "0.8"
set b_hudYoffset "10.0"
set b_popupFadeTime "2500"
set b_popupStayTime "2000"
set com_zoneMegs "512"
set pb_security 0;
set cg_crosshairsize 43;
set cg_drawcrosshair 5;
set cg_crosshairalpha 0;
set cg_crosshairHealth "0"
set cg_crosshairAlphaAlt "1.0"
set cg_crosshairColorAlt "black"
set cg_crosshairAlpha "1.0"
set cg_crosshairColor "red"
set cg_crosshairPulse "0"
set b_optimizeprediction 0
set sensitivity 1.15Ja itthonról játszom. Én Hirntoton, Hirnloson szoktam tolni legtöbbször, azok német etpros szerverek. Egyedül a kés dobálás, ami hiányzik nekem az etpro-ból, az tök vicces más szervereken. Annak idején, viszont a hivatalos clanwarok ezzel a moddal voltak megcsinálva, aztán mindenki, aki kicsit is komolyan vette, az csak ezt használta, azért maradtam én is ennél. Az F|A szerverek vegyesek, hogy mit használnak, van jaymod, noquarter, nitmod, meg még franc tudja mi. Néha ha este támad kedvem játszani, akkor az amcsi szervereikre felmegyek, de ritka, mert nem egy nagy élmény. Nem szerver függő a dolog, kipróbáltam több szerveren, és mindegyiken ugyanolyan. Valamelyiken jobban valamelyiken kevésbé, gondolom attól függően, hogy a világon hol vannak. Eddig a francia volt a legrosszabb, az túltesz az amcsin is. Azért kíváncsi vagyok mennyire jön be neked a konfig.
-
inf3rno
nagyúr
Sikerült felraknom FreeBSD-t egy másik gépre meg működésre bírni végre NKRO billentyűzettel. Mindjárt kipróbálom, hogy ugyanez a jelenség van e rajta. Szerintem még az is sokat segítene, ha tudnék adni neki egy dedikált magot, és nem az OS-el meg minden szeméttel egy magon futna.
-
inf3rno
nagyúr
Na én közben rájöttem, vagy hát nem jöttem rá. A nocull nem állítható, most néztem. Viszont nekem 100% CPU használat van 1 magon szerveren függetlenül attól, hogy mennyi FPS-t, milyen felbontást, mennyi maxpackets-et állítok rajta és hogy milyen szerverre megyek fel. 10 FPS-el HD felbontáson is ugyanúgy 100%-ot használ. Nem találtam semmilyen beállítást, ami hatással lenne a CPU használatra. Megnézem egy másik gépen mindjárt Unix alapon. Hátha az OS vagy a gép a rossz, de az az érzésem, hogy a gond a játékkal van. Nem normális ez a 100%-os CPU használat. Egy i5-4670k van a gépben, 3.8GHz-es processzor, a minimum meg 0.6GHz a játéknak. Gondolom olyan 1GHz körüli lehet az ajánlott. Simán vinnie kéne mondjuk 25% CPU terheléssel egy magon, és mégis... A legfurább az, hogy független az FPS-től.
-
inf3rno
nagyúr
15 éve még kb. mindenhol volt köd. Sokkal jobb volt vele szerintem, én szerettem úgy radart. Sajna nincs 4k gaming monitorom, a mostani is erősen odavert a tárcának.
Amúgy még mindig nem stimmel valami a játékkal, de már dolgozom rajta. Kaptam pár tippet más fórumokon, amiket végigpróbálok.
-
inf3rno
nagyúr
Már nincsen köd a játékban, baromi messzire el lehet látni minden pályán, és sokan be is találnak onnan is. A nagy felbontás baromi sokat számít, az előzőhöz képeset rohadt sokat látok messzire. A stabil 125 FPS is sokat számít, játszottam instabillal, tearinggel baromi sokat, tudom mi a különbség. Igazából nekem annak idején ilyen 51-55% acc volt az átlagos public szerveren ilyen oasis, goldrush, braundorf, stb. pályákon, kivéve ha távolra is kellett lőni pl radaron vagy fueldumpon, akkor ilyen 45-49%-ra visszaesett. Mindez 76 FPS-el ISDN-el, 1280x1024-el. Efterlysten inkább az 51%-hoz közelített, mert ott tudnak mozogni az emberek, Hirntoton inkább 55% vagy nagy ritkán zártabb pályákon több közelharccal elment egészen 65%-ig mediccel. Garanddal valamivel kevesebb volt, de közepes távolságra is megvolt a 45% vele, ami azért kemény, mert sokkal nagyobbat sebez. Pisztollyal meg osztottam elég sokszor a 3hs-t. Olyan 2008-2010 óta ennek nyoma sincsen, azóta érzem ezt a lagot és képtelen vagyok 45% fölé kerülni. Nagyjából derékba törte az ET-s karrierem, előtte Európa legjobbjai közt voltam, utána meg valahol a kezdő - közepes kategória.
-
inf3rno
nagyúr
Nekem is win7 van. Közben kiderült, hogy bár Windows-ban az energiagazdálkodást mindenhol teljesítményre raktam, ugyanez UEFI-ben nem történt meg. EIST, C-State, EPU, ilyesmiket kapcsoltam ki, meg ahol lehetett ott auto helyett a maximumra raktam a CPU-t. Húzás nélkül is megvan stabilan a 125FPS így. Előtte cg_lagometer 2-vel látszott a periodikus FPS drop, utána semmi, szóval ez fogta vissza a processzort. Megnéztem, és így is 1 mag 100%-on megy az ET-től, ami azért meglepő egy ilyen régi játéknál. 3.6GHz-en van i5 4670k. Nem tudom, hogy ez normális e. WQHD-n tolom 125FPS-el 144Hz-el. Tearing gyakorlatilag nincsen, FPS drop sincs, némi input lag szerűség viszont van továbbra is. Mintha párszáz msec-el később jelennének meg az emberek a pályán ha pl benézek egy szobába, vagy egy sarkon hirtelen befordulok. Nem igazán tudom, hogy még mit lehetne tenni. Talán rákötöm direktbe a modemet a gépre, vagy váltok Linux-ra, aztán megpróbálom azzal. Érzésre sem az igazi, mintha mouseaccel lenne fent, legalábbis nem tudok úgy célozni, mint régen, de azért van amikor elkap a gépszíj, aztán szórom a fejeseket ezerrel. Elfogadható, sőt azt mondom, hogy az elmúlt 10 évben még most a legjobb az egész. Talán ha gyakorolnék egy hónapot és beállítanám a sensit is rendesen eljutnék 45% accig, ami már egy jó közepes.
-
inf3rno
nagyúr
Az r_picmip-et érdemes feltenni magasabbra, az butítja a grafikát, meg valamit dob az FPS-en is talán. Érdemes még a monitoron feltenni a kontrasztot és a brightness is jó ha magas, akkor könnyebben meglátod, hogy hol az enemy. A muzzleflash-t is ki kell kapcsolni, ami cg_muzzleflash vagy b_muzzleflash, meg kell cg_crosshairtype 5 azt hiszem, az az, hogy egy pötty van a célkereszt helyén, és a cg_crosshairsize is jó ha 40 alatt van, különben messzire kitakarja a pötty az ember fejénél nagyobb részt és nem látod mire célzol. Ezen kívül még van olyan, hogy nő a célkereszt mérete a pontatlansággal, ami már fogalmam sincs melyik beállítás, de mindenképp érdemes kikapcsolni, mert nem tudsz célozni miatta, és pl ugrásból nem tudsz fejest lőni. Aztán én még a cg_fov-ot is 110-re teszem az alap 90 helyett, hogy többet lássak perifériából. Nagyjából ezek, amiket beszoktam állítani. Van még valami timescale, amit érdemes mondjuk 51-re tenni. Az az, hogy másodpercenként hányszor próbál belépni a szerverre. Igaz, hogy a folyamatos pingeléssel szopatod egy kicsit az ott lévőket, de hamarabb bejutsz vele, mint azok, akiknél 1 másodpercre van állítva, ha tele a szerver. Van még egy csomó dolog, pl strafe jumppal kapcsolatban is csináltak valami fixet, amit nem érdemes használni, aztán a timenudge is jó ha nullán van, mert kiszór a szerver meg Isten tudja még mik voltak. Már 10+ éve volt, hogy utoljára ET-s configgal foglalkoztam. Igazából én Csupo konfigjával játszom, azt módosítottam saját szájíz szerint. Ő még első körben jött át RTCW-ből, aztán volt magyar válogatott, tanítgatott minket. Mi már a második generáció voltunk Csafival, Nonix-al meg a többiekkel, aztán jött Adze, talán Karrde és a többiek, aztán már nem követtem, meg megszűnt a clanbase is, ami a nations cupokat szervezte, úgyhogy gondolom bedőlt az egész. Nagyon lebutított a konfig grafika szempontjából, de pont a jobb reakció idő és célzás miatt ilyennek kell lennie. Ha túl sok a részlet, és alacsony a kontraszt, akkor nehezebb kiszűrni, hogy hol az enemy és hol a feje... Igazából egy szint felett már nem számít ez sem olyan sokat, mert mg-vel aláz az ember, ha célozni már nem tud.
Sokkal többet számít a helyezkedés, meg hogy ismerd a pályát, és tudd másodpercre pontosan a spawn time alapján, hogy hol fognak jönni, mennyi idő alatt hova érnek el, stb.
-
inf3rno
nagyúr
Lehet nem jól jött le, hogy mit takarnak ezek a beállítások, de szerintem arról van szó, hogy mennyi memóriát foglaljon le a játéknak, és alapból elég spórolósra vannak állítva. Én mindegyiket maxra szoktam tenni. Állítólag simábban fut úgy a játék. Igazából már annyira régen állítottam be ilyenre, hogy nem tudom megmondani van e különbség.
Legacy-val milyen szerverek mennek? Egyáltalán van valami különbség érzetre a 2.60b meg eközött?
-
1gb már igen jónak számított.
minimum gépigénye 128mb ram.
Én még AthlonXP-vel játszottam 384mb rammal (256+128 SD ram, Acorp alaplap, mai napig használja valaki a retró topikban)
Aztán amikor megjelent a cod akkor áttértem rá, kezdetben hatalmas visszalépés volt de a társaság miatt maradtam codozni. -
inf3rno
nagyúr
Tudom mi az ET Legacy, csak nem tudom érdemes e egyáltalán feltenni, ha nincs normális pub szerver hozzá, mert mindenki 2.60b-vel tolja, aki etpro-t használ. Ja, az r_primitives, amire gondoltam, ha 1 akkor nvidia-ra, ha 2 akkor amd-re optimalizált. Valamit számít a memória, com_soundmegs, com_hunkmegs, com_zonemegs, ilyesmiket kell maxra tenni. A /meminfo, amivel meg tudod nézni, hogy éppen mennyit használ. Az energiagazdálkodás jó ötlet.
-
inf3rno
nagyúr
Nekem még ezzel a konfiggal: Intel i5-4670k, Gigabyte GTX 750Ti, 16g G.Skill Ares 2133, Crucial MX200 500g sincs meg sokszor a 125 fps hirntoton. Fogalmam sincs, hogy mi a gond, de ez már a harmadik gép, amivel nem működik normálisan. Battlefield 4-el simán megvan a 200. Érdekel, ha találsz valami jó beállítást 2.60b-re modernebb gépekhez is. Van még valami olyan beállítás, aminél lehet nvidia és amd között váltani, az talán hasznos lehet, de már nem emlékszem pontosan mi volt, azt hiszem valamelyik "r_" -es változó. Az is érdekel, hogy ET Legacy-val mire jutsz, én nem raktam fel, mert etpro-val toltam világ életemben, és nem nagyon jöttek be soha más modok, de ha hasonló, akkor talán megér egy próbát.
-
vezérlőpultnál az energiagazdálkodást terljesitménycentrikusra kell állítani, videókártyánál driverbe ha van akkor ott is mindent teljesítményre rakni.
Illetve ha értessz hozzá akkor a bios-ban minden energiagazdálkodást ki kell kapcsolni.
Az a gond hogy egy mai gépnek ez a játék annyira kicsi terhelés hogy egyszerűen visszaveszi a teljesítményt.
Játékban pedig konzolba vagy konfigba:
set r_smp "1"
ez egy ős parancs még a quake3 motoros játékokhoz, eredetileg kétprocesszoros gépekhez két procit használ ki, ma viszont elég lehet arra hogy két magot kihasználjon valamennyire. Én codban használtam, de szerintem menni fog WolfET-ben is.
Illetve ez a játék még a klasszikus felépítésű videókártyákhoz készült, nem a mai ezernyi feldolgozósokhoz. Ennek megfelelően nem fut rajtuk jól.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S23/Samsung Galaxy S23+/Samsung Galaxy S23 Ultra
- LG 32UN880P - 32" IPS ERGO / 4K UHD / 60Hz 5ms / DisplayHDR 400 / USB Type-C / AMD FreeSync
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Samsung Galaxy S22 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest