- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- A sógorokhoz érkezik a kompakt Vivo X200 FE
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Itthon is kapható lesz a kerámia Xiaomi Band 10
- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
- Fotók, videók mobillal
- Honor 400 - és mégis mozog a kép
- Google Pixel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hko_DAVID
csendes tag
20 év múlva reménykedhetsz filmszerű grafikán az unreal engine 7 nél kb.
A ma elterjedt 3d-s eljárással nem lehet még fotóminőséget alkotni, csak ahhoz hasonlót és azt is nagyon állapothoz kötötten. Gondolok ilyenkor az előre kiszámolt árnyékokra fényekre stb...
Akkor lesz nagy ugrás grafika terén, amikor átállnak a ma még elképzelhetetlenül sok számítási igényt kívánó raytraceing eljárásra. Ha így növekszik a számtási kapacitás akkor ez legalább még 10 év!Egyátalán nem terveznek rosszul gépigény tekintetében, hiszen itt kellene valóban járni grafika terén 2 éven belül!
Ha ma épp elmegy egy csúcskártyán, akkor 2 év múlva egy középkategóráson el fog!
A konzolosok meg úgy finoman szólva nem érdekelnek.A nyomorult konzolok elterjedésével a játékok lebutultak, az elsődleges szempont az eladás, 7 évre terveznek egy konzolt és ezzel együtt -mivel a piacon nagy szerepük van- a játékok grafikájának szintjét is bekorlátozták.
Egy 9600gt vel tolom a crysis 2-t ! És egyátalán nem megy rosszul, AA is rajtavan... -
feka007
veterán
Anno az UT3-mal jól átb.szták a népet ezekkel a képekkel mint ami a cikkben van, hogy ilyen lesz, így fog kinézni, higyjuk el.. Meg is vettem sajnos, aztán meg 2 éve nyáron elcseréltem egy BF1942-re, mert az is sokkal többet ért már, mint az a lófos..
Gondolom ezzel is az lesz, hogy majd jönnek a 3dsmax-ban renderelt képeikkel, aztán meg majd reklámnak lesz jó a játék alá ez is, meg arra, hogy lehessen lecserélni a vga-t (mint anno az első UE3-as Rainbow Six Vegas-nál, alsó-közép grafikája volt, de a 150 ezres 8800GTX-en beszaggatott...)
-
hko_DAVID
csendes tag
Na ácsi!
A grafika onnantól indul meg a valóság felé, hogy el lehet kezdeni a raytracelt motorok használatát. Addig ne is álmodjatok fotorealisztikus kinézetről (manapság már mindenre ráírják, holott köze nincs hozzá). Ez leghamarabb 8-10 éven belül következik be.
A mai animációk szépek, de közel se élethűek! Ha valami fotón már 99%, az megmozdul és azonnal látod hogy ez nem film. A mai mozianimációkról is azonnal meg lehet mondani hogy az 'trükk'.A konzolos dologgal kapcsolatosan:
Éppen elegem van abból amit a konzolok okoznak a mai játékpiacon a 3d-s grafika terén.
Terveznek egy konzolt kb 7 évre, amikor megjelenik erős de 7 év után? Naneszopassmár 7 év alatt a számítási teljesítmény 10x-esére nő (pc hardver terén)!
Most van egy 9600gt-m (haver 8800 gts) és vígan játszok a crysis 2-vel, mivel a konzolok visszaszorítják a gépigényt. Rég létezik oylan kari ami 5x erősebb az enyémnél, de minek? 1-2 hónapja megjelent játékokat max grafón toltam végig, hogy van ez??
Nyilván örlülhetnék is, mert vettem egy használt vga-t 13e-ért és simán elég, de én inkább úgy fogom fel, hogy le vagyunk butítva nagyon erősen.Ez az új unreal motor egyátalán nincs eltúlozva, itt kellene pontosan járni 1-2 év múlva, a konzolosok meg játszanak a primitív játékaikkal a primitív grafikájukkal, nekik teljesen mind1 amúgy is.
Ja és optimalizálás != butítás .
-
Findzs
addikt
nekem a 3 is tökéletesen elég lenne ha a beigért előzetesekben bemutatott fizikai modelt viszontlátnám játékokban is
teljesen rombolható valóságos környezetet akarok már látni -
RoBorg
tag
válasz
superecneB #88 üzenetére
Azért ezzel a kijelentéssel vigyáznék a helyedben: pont az EPIC, aki mindig optimalizálja az engine-jeit. Össze lehet hasonlítani, hogy velük egyidőben kijött más játékok hogy futnak.
Ja, és más: Hanyagolhatnátok már ez a 2012-t...Már annyiszor leírták a világot, s eddig még egyszer sem jött be. Volt már: 1999, azt 2000, aztán 2001...stb. Még mindig itt vagyunk...S most ilyen baromságot olvashatok, ami teljesen OFF.
-
baliii
senior tag
Lehet, hogy ezek UE3-as képek, de mégis melyik UE3-as motorral szerelt játék tud ilyen részletességet felmutatni? mert a GOW1-2 biztosan nem, pedig ezek a képek akkortájt kezdtek szivárogni. Az említett 2 játék se tud az előzetes képeknek megfelelő grafikát...
Kicsit off, bocsi -
csaabz
őstag
Ennyit az optimalizációról...
-
Aprósólyom
addikt
válasz
LeslieG Jr. #84 üzenetére
Szerintem úgy, hogy van egy kis marketing szaga. Terjesszék a sok core os procikat és gerjesszék a vásárlási kedvet. Az UE 3 is elég lehet még 1-2 évig is. De 1-2 év múlva nagyjából még csak 8-12 magos procik jöhetnek majd ki, nem? Jól emlékszem, h AMD az év vége környékén szeretne 6 magos procikkal kijönni? De gondoljuk bele, hogy a teljesítménynek lehet valóság alapja. A sokkal életszerűbb és látványosabb megjelenéshez inkább hatvány szerűen növekvő teljesítmény kell. Persze ez csak az én teóriám.
-
Ryuu
tag
Kicsit hülyeségnek hangzik. Ennyire tudják mit csinálnak majd? Mármint, tényleg képesek majd olyan grafika megvalósítására hogy atomerőművel alig megy majd?
Hát kíváncsi leszek mit fognak alkotni. Remélem akkorra már a valóságnál fogunk tartani grafikai szinten. -
Ronin-
senior tag
válasz
LeslieG Jr. #84 üzenetére
mert szerinted ez az egész nincs előre lezsírozva ? mindegyiknek az az érdeke,hogy az emberek új cuccokat vegyenek, új konzolt új procit új vga -t stb.. tehát mindig ki kell valami látszólag újat találni, hogy a pénzt folyamatosan kapják.. erről szól az egész szerintem.. nem véletlen nem raktak pl a ps3- ba is 4db 4 magos procit..
-
Ronin-
senior tag
ja, fullosak, főleg hogy ezek ue 3.0 -ás képek és már minimum 1 évesek
amúgy nem éppen arra kéne törekedni,hogy minél királyabbul nézzen ki valami, annál kevesebb hardver kelljen neki ? vagy ez már nem menő? Most már az a menő,hogy csinálnak egy olyan engine -t, amit csak 200 magos gépen lehet futtatni? gratulálok.. ez is csak arról szól,hogy minél jobban lehúzzák az embereket.. kb mint a dx 10-11 meg hasonlók.. -
Angel1981
veterán
Azért egy engine-t illik a max. csúcskategóriás prockókhoz igazítani...
Arról nem is beszélve, hogy 5 év múlva jöhet egy kis "pauza" a chipfejlesztésben, mivel a hagyományos, szilicium alapú tranzisztortechnológia kezdi elérni a határait...
(Bár nem kétlem, hogy már most megvan az utódtechnológia)
-
chungee
addikt
válasz
Silentfrog #90 üzenetére
Hát de pedig az lesz a legfontosabb dolog 2012 világvége után a túlélőknek a magokat ültetni gyűjtőgetni mint az őskorba. Hogy élelemhez jussanak.
-
Silentfrog
veterán
Könnyü az évekkel dobálozni,tudatában annak hogy 2012 a világvége dátuma!
Aki meg tuléli az nem a magokkal fog foglalkozni,,, -
orbano
félisten
válasz
LeslieG Jr. #84 üzenetére
a köv. gen. konzolokhoz szánt hardvert már egy ideje fejlesztik, nekik felteszem van némi rálátásuk. ráadásul a köv. gen. grafika már elég nagy paradigmaváltás lesz, amihez muszáj _masszívan_ többmagos ált. célú processzor (pl. larrabee). ennél fejletlenebb, a 3.0-nál enginet nincs értelme már írni. arra elég azt csiszolgatni. túl drága manapság már enginet írni.
hogy ezt meg minek hozták fel most? kell a reklám.a többszálas progik pedig minél több a mag, annál jobban közelítik az 1 magos teljesítmény N-szeresét, ahol N a magok száma... gondoltam leírom, mert itt vki az ellenkezőjét állította...
-
superecneB
őstag
"még az is elképzelhető, hogy az XBOX720 és a PlayStation 4 sem fogja majd tudni maradéktalanul kiszolgálni az új motor igényeit." <- Mert nem fogjuk optimalizálni semmire se!
-
BalaNce87
addikt
Jó az unreal engine! Gyorsan fut és egészen szép. Felesleges fejleszteni ha még ma is szép játékokat tudnak belőle keríteni.
-
LeslieG Jr.
őstag
Elmondása szerint az XBOX360 és a PlayStation 3 is túl kevés különálló processzormaggal rendelkeznek az UE 4.0 futtatásához, de még az is elképzelhető, hogy az XBOX720 és a PlayStation 4 sem fogja majd tudni maradéktalanul kiszolgálni az új motor igényeit.
Már nem azért de ezt honnan tudják ilyen pontosan? Látnokok vannak az EPIC főhadiszálásán vagy mi? Nostredamus a fő engine író?
Hogyan lehet elörre megsaccolni bármit is ami még nem is létezik és nem futattak rajtuk egyetlen UnrealEngine 4.0-át?
Érdekes minden esetre.
-
atike
nagyúr
Elmondása szerint az XBOX360 és a PlayStation 3 is túl kevés különálló processzormaggal rendelkeznek az UE 4.0 futtatásához, de még az is elképzelhető, hogy az XBOX720 és a PlayStation 4 sem fogja majd tudni maradéktalanul kiszolgálni az új motor igényeit.
Hát... ez már beteg... Az egy dolog, hogy a mostani "csúcs" sem képes boldogulni vele, de hogy a következő generáció sem... Huh.
-
Silenzio
addikt
Jó, hát lehet, hogy ezzel az eszmefuttatással nem jutok egyről kettőre, de azért leírom:
1. A technológia létezik, csak beruházás kérdése a használata.
2. Első sorban konzolokról beszélünk ugye, PC-n vajmi keveset számít a grafikai megjelenítésben a rendszermagok száma. Általában.
3. A fentihez: az épp csak terjedőben lévő DX11 az első, ami több magon hajt végre utasításokat. Ez a DX10 2006-os debütálásához képest vérlázító.
4. 2007-ben az volt az ász, akinek 2 magosa volt, lehetőleg Intel. Ma az az ász, akinek Core i7-ese van (a 4 mag az "virtuálisan" lehet 8 is). 2010-et írunk, ez pont 3 év, de a technológiák debütálása közt max 2 év telt el.
5. A PC-s ipar tud érdekes statisztikai adatokat produkálni: 1999-es gép 200 ezerből: 300-400 Mhz. 2002-es átlag: 1.5-2 Ghz. P4, az igaz, relative alacsonyabb teljesítmény azonos órajelen, mint a P3-nál, de az üzemi frekvencia iszonyatosat ugrott.
6. Végül, de nem utolsó sorban: a fentiek impozáns adatok, de a ma elérhető szoftverek még mindig elég kis arányban profitálnak a 2 vagy több rendszermagból. Ciki.Summa summarum: nem jutottam el A-ból B-be, csak árnyalni akartam a kérdést. Én nem tartom kizártnak a 12-16 magot sem.
-
monsta007
tag
Milyen Ps4 meg XBOX 720? Eleve ki találta ki h a köv. xboxot 720nak foják hívni?
Az a baj hogy 5-6 év míg ez a konzol generáció kifut, az MS-nek ott a natal, a PS3 (6 mag nem elég) meg csak most kezd beindulni. A mostani konzoloknak meg bőven elég a UE 3.
Dinnye procit meg majd akkor veszek ha dinnye áron adják. -
DriderG
tag
Az ATi kissé elkapkodta az átállást DX11-re. Ugyan megfelel a szabványnak, de pár hónapon belül itt a Fermi architektúra és a Larrabee, amik szakítanak a DX11-hez kötött felépítéssel, és ugyan nem fogják rögtön megreformálni a játékipart (ott a konzolok hódítanak), de PC-s fronton rendesen bekeményítenek majd... Az UE3.0 pedig 2004/2005-ös fejlesztés, ami abban az időben (PS2/XBOX) meg sem moccant volna a konzolokon, annyi új eljárást használt.
-
T.Peter
őstag
Vistaboy: Az alcímben szerintem módosítsd a szöveget arra, hogy ,,Mark Rein, az Epic Games alelnöke szerint lehet, hogy még a következő generációs konzolok sem nyújtanának elegendő teljesítményt hozzá." Így írtad az utolsó bekezdésben is, hogy csak lehetséges, mivel a forrásoldalon lévő cikkben is így szerepel: ,,And, he said, the next generation of consoles may not qualify either."
1. Az UE4-et elsődlegesen konzolra fejlesztik, pc-re csak a konzolok után fogják.
2. Sweeney szoftveres renderelésre írja.
3. Régebben volt egy Sweeney-s hír, hogy a Larrabee mostani generációja nem fog megjelenni kereskedelmi forgalomban és hogy ezt mennyire sajnálja. Vagyis Mark Rein a masszívan többmagos processzorok alatt akár érthette a Larrabee-t is.
4. Sweeney valószínűleg egy pár dologról tud, ami a háttérben folyik, szóval jól meg tudja ítélni a helyzetet.
5. Ha a következő konzolokban nem olyan hardver lesz, mint amire ő elkezdte írni az engine-t, vagyis Larrabee elvű, akkor még jó, hogy nem fogják tudni teljes mértékben kihasználni a motort. -
először jót nevettem rajta, mint kb mindenki.. aztán. eszembe jutott a hétvégén amit olvastam pc guru-t, 2004-es, címlapon: GTA IV, megjelenés: 2004 ősz, aztán dragon age, megjelenesé 2004 ősz, meg volt még valami, ami szintén 2009ben jelent meg.. végülis ha azok a játékok alapból késtek 4-5évet, akkor ez a motor, amire alapból azt mondják hogy sokára jön....
-
De az elterjedéshez azt is vegyük bele, hogy a "kockákon" kívül(mint itt mi
), szerintem nagyon nem mondható elterjedtnek még a 4 mag sem. Majd ha a tecskós gépben is 4 mag lesz, na akkor el lesz terjedve
Azt, hogy 3 év mulva 12 magos proci lesz az átlagos, én nagyon kizártnak tartom(a jelenlegieket figyelembe véve), lehet, hogy lesz, de hogy átlagosnak mondhatóan, azt kétlem..
Mellesleg meg értelmét sem látom jelenleg. Vannak olyan programok, ami még a 2 maggal sem boldogul rendesen, nem a 4-el. Egy engine miatt xx magos procikat erőltetni(mert ugye jelenleg nemigen van mire használni a többet) meg hát.. Így kicsit számomra elbízottnak tűnik ez a dolog, hogy arra várnak, hogy a hardver utánamenjen az ő elképzeléseiknek. Na majd meglátjuk -
leviske
veterán
Én nem vagyok ebben annyira biztos. Meglepne, ha 8 magnál nem pihennének meg úgy, mint most a 4-nél.
Az viszont már tényleg előrejelezhető, hogy a 8 magos procik valószínűleg el lesznek annyira terjedve, mint ma a 4 magosok.
(#72) zuchy: Tudtommal az iD-vel együtt már szoftver renderre koncentrálnak és ez a hír is csak megerősíteni tud ebben.
-
zuchy
őstag
Akkor ez még raszterizálni fog, vagy már softver-render? Ha softver-render, akkor ne is álmodjuk, hogy hamarabb megjelenik, egyszerűen lesz hardver alá még jó darabig.
-
harry
veterán
Hogy szakadjanak meg mind, a hülye fejlesztők miatt kell mindig új gépet venni :-P
Nem kell komolyan venni -
WhiteWalker
nagyúr
engem nem érdekel mikor meg hogy,de egyet jelent az egész: új GEARS OF WAR-ra van kilátás
-
Nem akarok a konzolok védelmére kelni, de miért írják le őket előre? Szerintem még jó pár évig nem adják az új generációsokat.
PC-nél a fejlődés pedig gyors és folyamatos. Emlékszem mennyien szidták a Crysist ha jól emlékszem 2007-ben ma meg már vígan fut egy középkategóriás VGA-val és procival is.
-
Sicilian
addikt
Majd világvége után kettővel jönnek elő vele.
2012 után már mind1 lesz, addig kéne belőle pénzt csinálni -
The Bachelor
tag
Hát ez hihetetlen! Eddig MINDIG az volt, hogy a hardveres technológia túlszárnyalta a szoftverest. Most ezek szerint fordult a kocka.
-
Frigo
őstag
Ezek a képek a Gears of War high poly modeljeiről készültek és vannak vagy 5 évesek.
-
Silenzio
addikt
Konzolok esetén egy új architektúrát megírni nem kicsinység, nem is olcsó, de PC esetében 12 mag 3 év múlva átlagos lesz, arra mérget vehetsz. Csak épp ez nem jelent semmit, a célhardver tőkeerős mivolta miatt konzol lesz.
drachos: figyelj, az, hogy kereskedelmi forgalomban milyen desktop procik kaphatók, nem egyenlő azzal, milyenek léteznek. Hozzáférnek a tuti hardverhez, azt garantálom. Hollywoodban sem Core2-kkel dolgoznak.
-
BalaNce87
addikt
Minek dobjanak ki új motort, ha konzolba van a nagy zsé, nem érdemes fejleszteni a grafikát, ha konzolon van a legnagyobb részesedés. PC-re nem is értem minek csinálnak játékot 80%-a gagyi és egy rohadt nagy konzol port vagy hülye indokokat hoznak fel hogy ezért nem jön pc-re meg azért blablabla, a végén az lesz hogy pc-re játékot venni szívás, és ez csak rosszabb lesz szerintem. Ha fejlődéne a grafika akkor az lenne baj hogy a konzol nem képes futtatni maximális részletességgel, és kéne csinálni új generációs konzolokat, amiket még nem szeretnének, túl sok a pénz és ezt nem fogják feladni egy újabb konzollal.
-
Depression
veterán
Nekem ez valahogy ůgy tűnik, hogy már csak konzollal foglalkoznak, a PC-sek meg kapnak majd portolásokat (jó esetben)
-
leviske
veterán
10 év múlva még javában X720 lesz, ha végül ez lesz a következő neve.
(#22) iZed:
Az egyébként nem megoldható, hogy dinamikusan változzon, hogy hány magon számoltat? Mert nem törvényszerű, hogy egy 32magos processzor erősebb legyen, mint egy 8magos. Főképp, hogy arról felesleges is álmodoznia a Ubisoft-nak, hogy az elkövetkező pár évben jó esély lenne rá, hogy desktopon túllépünk a 12-16 magon, mikor a többi szoftver még a 8-at, 6-ot, sőt a 4-et sem indokolja...
MÁS: Amúgy az hatalmas bevételkiesés volna számukra, ha a következő konzolgeneráción sem volna futtatható. Ez egyenlő volna azzal, hogy az UE4 egyszerűen "kimarad a dobásból". Bár aztán ki tudja, lehetséges, hogy a 2020-as játékok már annyira bonyolultak lesznek, hogy már most kénytelenek a fejlesztők neki állni a munkálatoknak. Akkor még jól is kijöhet a dologból a Ubi.
-
zed1983
őstag
Erre kiváncsi leszek...ahoz képest az UT3 engine-re sem lett játékok tömkelege írva
-
Robi BALBOA
őstag
Na most meg nem örül senki, eddig az volt a baj, hogy nincsenek kihasználva a többmagos procik, hát tessék akkor itt van. Mindjuk nehogymár nem lenne elég neki egy 6magos i7 4ghz-en mert akkor besz.rok.(lehet arra a 100 magos procira tervezték, nem ugrik be mi a neve
)
-
Az a minimum, hogy 6 év múlva már filmszerű legyen a grafika...
-
rx7tomy
tag
Hát nekem ez egy picit, talán nem is picit korai olyan dologról beszélgetni, ami kb. 10 év műlva lesz mindenki számára elérhető.
A mostani konzolgeneráció még kb. 2-3 évig biztos itt lesz és az azutáni ciklusa is lesz vagy 6 év biztos.
Meg is kéne azt élni kartársak. -
sz.mich
tag
A 2. kép tutira nem az UE 4.0-ból van?
-
Gyula84
veterán
Azért terveznek ezek ennyire előre, hogy kelljen nekik a következő éveben dolgozni
Most jön a buli
-
Archer
őstag
Inkább csinálnának egy ütős Unreal 3-at valami tuningolt Unreal engine-nel, szerintem kajálná a nép.
Amúgy a hír nagyon sántít, ugyanis mire szerinte kijönne az új motor, a 3.0-ból addigra már rég kifogy a szufla és akkor jó ideig kimaradnak az engine bizniszből, esetleg az id, Crytek átveszi a helyüket annak meg gondolom nem örülnének. -
Janika!2
aktív tag
Hát ez LOL.
-
Morden24
nagyúr
válasz
bitblueduck #40 üzenetére
Morden24: Valószínűleg ők kicsit előbb kapnak infókat a next gen konzolokról, mint mi. Ha 2-4 éven belül jönnek ki, akkor már sok konkrét dolognak meg kell lennie.
Ha a 2-4 éven belül megjelenő konzolokon nem futna az engine-jük, akkor húzzák le a rolót, és irány utcát seperni.
Még ha egy 1-2 éven belül liadandó technikára is számítanak PC-n, az elterjedés semmiképpen nem lenne olyan gyors, hogy érdemi mennyiségű ember vegye a játékaikat, illetve licencelné a motorjukat.
-
bitblueduck
senior tag
ha ugyanazon az orajelen jarnak akkor legalabb pontosan ketszeres a szamitasi kulonbseg. egy mag egy feladatot 8 ora alatt, 8mag ugyanazt a feladatot 1 ora alatt.
Én úgy fogalmaznám legalább 1 óra kell 8 mag esetén, mert lehetnek szűk keresztmetszetek, szét kell osztani a feladatokat, szinkronizálni meg ilyenek.elenleg ezt 4 magra se nagyon osztjak fel, mert akkor micsinal az egymagos user? de ha mar altalanos lesz pl a 24mag akkor 16ot magot siman le lehet kotni ezekkel a feladatokkal
1 magon is lefut ami 4-en, csak lassabban. A többletmunkát meg le kell nyelni - igaz, hogy 1 magon pár százalékkal lassabban fut egy több szálon futó program, de már 2 magon szépen kijön, hogy megérte.vannak tobbmagos es egymagos gepek is es duplamelot kell vegezni ha tobbmagosra is optizni akarnak.
Elég 1x megírni, több magra.UE4-hez kapcsolódóan: lehet hogy már szoftver renderre készülnek. Raytracing, egyéb finomságok. Csak nem véletlenül jött a HW gyorsítás, hatalmas teljesítmény kell ide. Néhány spec. feladat nagyon gyorsan vs. tetszőleges algoritmus, de lassan.
Morden24: Valószínűleg ők kicsit előbb kapnak infókat a next gen konzolokról, mint mi. Ha 2-4 éven belül jönnek ki, akkor már sok konkrét dolognak meg kell lennie.
-
P00By
nagyúr
Jó előre terveznek!
-
boeing
őstag
Na nekem ezek a szörnyek nem tetszenek.
-
aram01
nagyúr
nagy marhák ezek,szerintem
-
válasz
BloodyEddie #26 üzenetére
azért,mert nem több magra írják őket.
-
Akos96
senior tag
10 év múlva mi lesz? Xbox1440?
-
Móci
addikt
Hány mag kellene neki? 20? 30? Következő generációs konzolok is le vannak ejtve? Azért az már nem semmi!
-
Bahama
aktív tag
A hír kicsit vicces.
Még az X év múlva kijövő cucc is kevés lesz...Manapság már majdnem mindenkinek (főleg aki játszik), van 1 erős 2-4 magos CPU-ja.
És általában nem a proci miatt nem megy 1 játék, hanem a VGA.OFF
Nekem az UT3 volt a legszimpatikusabb játék CPU szempontból.i7 920 @ 3,2
Minden szál egyformán terhelve 60%-n folyamatosan.
-
K21_overlord
tag
SZEMETEK! Azt monták, hogy csak belső felhasználásra kell nekik a fényképem
-
BloodyEddie
őstag
Eddig arról volt szó, hogy a programok nem képesek kihasználni a több magot
-
Kleroo
veterán
Az első kép UE3-ból van.
A 2,-al nem találkoztam,de a minősége félelmetes. Kb mintha a national geographic-Csernobil árnyékában epizódjának képkockája lenne.Nézzétek meg alaposan a képet. Nagyon durva a minőség.Szerintem az UE3-al kifujt a grafika a játékokban.Eléérte az optimális szintet.Engem legalábbis nem izgat hogy mééég jobb legyen.Amik pedig fejlettebbek,nem feltétlenül jobbak(rengeteg effekt,amitől inkább unreálisabb lesz).
Ahhoz hogy észrevehetően jobb(részletesebb) grafikát kapjunk,tényleg nagyságrendekkel több kakaó kell.
Manapság inkább az izgat(engem) hogy a hangok,játékélmény,karakterek tökéletesek legyenek,és ehhez meg legyen a szükséges grafikai szint.A procik magja sem lehet végtelen,van egy olyan szám ahonnan már felesleges több magot berakni(van erre szabály is...)Így 2010re épphogy a 4magot támogatják a jobb programok.
8magra már pláne nehéz lenne olyan progit írni,ami 1magon is ideális,de ez nem az én bajomMindenesetre nagyon nehéz,ezért lassú lesz a fejlődés.
-
Crytek
nagyúr
Unreal Engine 3 elég jól volt optimalizálva egy 7600GT-vel is elég jól fut/futott szinte az összes rá irt game.Van pár kivétel persze amik lassabban mentek.
Erre most meg benyögik hogy képtelek kb optimalizálni.
Remélem sikerül a Crytek multiplatform engine-je (Cryengine3)és viszik majd végre valahára ,mert első kettővel nem jártak sikerrel! -
iZed
aktív tag
elfuthatna, csak valoszinuleg nem ugy van megirva. vegyuk pl a fizikat egy leegyszerusitett peldan. mondjuk ugy lett megirva, hogy single core 3ghz kell neki minimum, hogy barmien elofordulo helyzettel megbirkozzon. mivel nem optimalizaltak multicore-ra, igy 3db 1GHz magon szaggatni fog, mert nem tudja kulonvalasztani a folyamatokat, vagy mindharom mag kapja ugyanazokat az adatokat (tehat ketto foloslegesen szamol), vagy ket mag nemis kap semmit, egy pedig szamol. de ha pl fejlesztesnel szetbontjak folyamatokra, mondjuk a kornyezet interakciokat az elso mag szamolja, a jarmuvek viselkedeset a masodik, a lovedekek roppalyajat es becsapodasat pedig a harmadik, akkor gyakorlatilag ugyanazt a fizikat hozna a 3 harmadolyan eros mag. csak optimalizaltsag kerdese, de igy ugye ket rendszert kellett fejleszteni, a program felismeri mid van es azt a rendszert hasznalja. jelenleg pont rossz idoben vagyunk mert vannak tobbmagos es egymagos gepek is es duplamelot kell vegezni ha tobbmagosra is optizni akarnak. 5-6ev mulva mar nemigen lesz 1magos gep es megeri majd mindent tobbszalasitani.
szerk: ezert profitalnak sokkal tobbet a konzol gamek a tobb magbol, a keszitok elore tudjak h hanyfele oszthatjak szet az adatokat, nemugy mint pc-n h 1-8 kozott barmennyi lehet a magok szama.
-
]Phobos[
senior tag
Srácok, a cél dátum 2012, addig meg az UE3-mat is ki lehet tolni, az UEnginekben mindig hatalmas potenciál és bővíthetőség volt, így nem kell kiadniuk egy félkész engine-t.Ha nem írják újra az alapjaitól a 3-mat, akkor viszont egy átmenet is elképzelhető. Ami meg a processzormagokat illeti, 1 elmegy az OS-re a többi meg bátran számolhat fizikát meg AI-t. Részrehajlás nélkül, eddig tapasztalataim szerint mindig az Unreal FPS-ekben volt a legjobb mesterséges intelligencia( korszakhoz képest persze ) - ez szigorúan egyéni vélemény!
Egyrészt örülök neki, hogy ennyire előremutató terveik vannak, másrészt jobban örülnék egy igazi Unreal2-nek, vagy egy igazi UT3-nak - személy szerint. -
leviske
veterán
Hm. Miért csak a magszám számít? Tegyük fel, a mai procikhoz mérten tized olyan erős magokkal rendelkező, 32magos procin elfutna? Vagy azért az adott magok teljesítménye is számít?
-
Devid_81
félisten
Ket ilyen csunya vackon kivul meg mit fog tudni?
-
vsgaborr11
tag
Lehet a fizikát a procival akarják számoltatni?Ennyire lehetetlenség előre tervezni. Ha Carmack az id tech 5-tel olyat alkotott,ami már messze túl mutat az UE3-on,akkor ez milyen lesz?
-
iZed
aktív tag
válasz
mickemoto #13 üzenetére
ha ugyanazon az orajelen jarnak akkor legalabb pontosan ketszeres a szamitasi kulonbseg. egy mag egy feladatot 8 ora alatt, 8mag ugyanazt a feladatot 1 ora alatt.
Persze az, hogy a program is ugy van-e megirva kerdeses, tobbnyire nem ugy. de gondolj csak bele egy nagyonsokmagos szamitogepbe. pl 4 mag csakis a fizikat szamolja. 8mag csak az AI-t, stbb... boven van helye a sok magnak, csak ezzel az a gond, hogy jelenleg ezt 4 magra se nagyon osztjak fel, mert akkor micsinal az egymagos user? de ha mar altalanos lesz pl a 24mag akkor 16ot magot siman le lehet kotni ezekkel a feladatokkal, mig a tovabbi magok ugyanugy mindent-szamolnak-kiveve-grafikat mint ma.
a legidealisabb pedig az lenne, ha minden egyes process kulon magot/magokat kapna. fut a winamp? dualcoret neki
utorrent? tessek nekedis ketto
photoshop? 8mag elkulonitve, indulas. es mire ide elerunk mar talan normalis graf gyorsito is lesz minden magban. meg kvantumszamitogep. meg teridokapu. utopia?
-
teeem
aktív tag
Igen.
most már drukkolhatunk a Cryengine ellen.
Egyébként nem hiszem, hogy annyira durva a cucc. Meg ezt a hardveres dolgot nem is biztos hogy úgy értették, hogy a mai technológia nem képes ezt elcipelni, csak gondolom úgy gondolkoznak, hogy nem mindenkinek van olyan gépe otthon mint nekik, mert nem hiszem hogy egy 2 magos 2giga ramos x2600 as konfigon rakták össze a cuccot. Na most ezzel meg lehet hülyeséget mondtam. nemgáz.
-
mickemoto
őstag
Egy 4 magos és egy 8 magos processzor között már nyilván nem 2x-es a számítási kapacitásbeli különbség hanem jóval kevesebb, de x-akárhány magon fölül van egyáltalán értelme menni?
-
afterburner_
őstag
na ja, ilyen motort bármikor, bámelyik neves cég tud alkotni hogy még a 2020-ban megjelenő gépeket is megfingassa
csak gondolom azzal nem számoltak hogy addigra lehet éhenhalnak a fejlesztők
bár az tény mostanában nem sok grafikai újítás történt, jó pár éve stagnál a piac... ideje lenne valamit alkotni
-
"Elmondása szerint az XBOX360 és a PlayStation 3 is túl kevés különálló processzormaggal rendelkeznek az UE 4.0 futtatásához, de még az is elképzelhető, hogy az XBOX720 és a PlayStation 4 sem fogja majd tudni maradéktalanul kiszolgálni az új motor igényeit."
MUHAHAHA<= sátáni kacaj.
-
drachos
tag
Marketing rizsa az egész...
Persze, megalkottak egy motort, amit csak 6 év múlva tudnak kiszolgálni a hardverek, és azt hogy?Előrendeltek egy csúcsPC-t 2016-ból?
Jó, tudom, nem teljesen ezt írja a cikk, de ez akkor is marketing duma, fen kell tartani az érdeklődést, meg hadd higgye a nép, hogy itt valami korszakalkotó készül (aztán lehet tényleg az lesz, nem is ezt vitatom én, na meg azért tényleg tudnak valamit) -
Mark_o
tag
Dinnye procikat a népnek rengeteg maggal
-
h-yle
addikt
Bullshit. a köv. generációval jönni fog az UE 4.0 (max 3.5re nevezik át). Az EPIC nem bírná ki, hogy ne az övé legyen a vezető engine a generációban (nem is beszélve a részvényesekről), egy toldozott foldozott 3 pedig nem állná meg a helyét.
Szóval ahogy lesz nextgen konzol, 1 éven belül lesz UE4 is.
-
iZed
aktív tag
de legalabb tudjuk h 6 ev mulva is csak ien grafikai szintre leszunk kepesek mint a kepen
biztam benne, hogy addigra mar filmszeru grafika lesz
-
Rebell
senior tag
És Ps3-ban pontosan mennyi proc mag van? 7 vagy 8?
Unreal engine 4.0+ 12mag, még 6év tuti., de a képek fullosak
-
hardverarc
csendes tag
mit alkottak!?
-
Hunter2
addikt
Ha ez igaz akkor ezek nem normálisak. Mennyi egy konzol kifutási ideje, 6-7 év?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- GAMER PC : RYZEN 5 4500 / 16GB DDR4 / ASUS RX 480 8GB / WiFi / Bluetooth / 512GB M.2 SSD / 500GB HDD
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS , I5-7300U CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11, ( olvasd végig )
- Acer PREDATOR HELIOS NEO 16 / i9-14900HX / RTX 4070 (140W) / 1 TB SSD / 240HZ
- Topping A70 Pro fejhallgató erősítő
- Topping D70 Pro Octo DAC
- 134 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX8H) - Intel Core i9-13900HX, RTX 4090
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Beszámítás! HP Z2 G4 Tower Workstation számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! Intel Core I5 14600K Processzor!
- SzoftverPremium.hu
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged