- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Bővebb Google-támogatást kap sok Garmin óra
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Légies iPhone halvány színei
- Milyen okostelefont vegyek?
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
Új hozzászólás Aktív témák
-
sb
veterán
Szerintem épp ez a gond - legalábbis az én logikám szerint.
Eléggé változó, hogy hány ütközés után jutsz el valahova ha van pár objektum mondjuk a szoba közepén. Ha meg nem számolod végig az utat akkor kuka az egész. Szóval ütközésszámra nem hiszem, hogy lehet jó limitet megadni, mert a 80%-a mondjuk direktben megy a fényforrásba, a maradék meg lehet, hogy 1 nagyságrenddel több ütközés után. Hosszra viszont elég jól behatárolható az adott scene-hez: zárt vagy nyitott tér. Ill. pl. diffúz anyagoknál is gyanítom, hogy el lehet dobni másodlagos sugarakat adott távolság vagy adott ütközésszám felett.@arn: Objektumokat ill. azok boxát fel szokták fűzni vmi térbeli fa struktúrába, vagyis kapnak pl nagyobb bounding boxot. Itt esetleg lehet vele spórolni, mert egyből ki lehet dobni egy nagyobb objektum-struktúrát. De szvsz itt is 90%-ban az irány határozza meg mi kerül ki az ütközésdetekcióból.
-
sb
veterán
-
Strezi
őstag
Árnyékképzésre használt sugár miért verődne vissza többször?
Szó sincs egyelőre többszörös visszaverődésről. Egy-egy sugarakat lőnek ki az első ütküzésig. Így csak a sugár (belőle vizsgált szakasz) hossza számít a sebességbe.
Amellett persze, hogy a 3d render környezet milyen egyszerüsített részét adják át az RTX magnak számolásra.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Temu
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- LEGO klub
- Chrome OS / Chromium OS / Chromebook
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vezetékes FEJhallgatók
- Futás, futópályák
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest