- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Google Pixel topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Magisk
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
Új hozzászólás Aktív témák
-
sb
veterán
Szerintem épp ez a gond - legalábbis az én logikám szerint.
Eléggé változó, hogy hány ütközés után jutsz el valahova ha van pár objektum mondjuk a szoba közepén. Ha meg nem számolod végig az utat akkor kuka az egész. Szóval ütközésszámra nem hiszem, hogy lehet jó limitet megadni, mert a 80%-a mondjuk direktben megy a fényforrásba, a maradék meg lehet, hogy 1 nagyságrenddel több ütközés után. Hosszra viszont elég jól behatárolható az adott scene-hez: zárt vagy nyitott tér. Ill. pl. diffúz anyagoknál is gyanítom, hogy el lehet dobni másodlagos sugarakat adott távolság vagy adott ütközésszám felett.@arn: Objektumokat ill. azok boxát fel szokták fűzni vmi térbeli fa struktúrába, vagyis kapnak pl nagyobb bounding boxot. Itt esetleg lehet vele spórolni, mert egyből ki lehet dobni egy nagyobb objektum-struktúrát. De szvsz itt is 90%-ban az irány határozza meg mi kerül ki az ütközésdetekcióból.
-
sb
veterán
-
sb
veterán
Egyetértek.
Sok helyen elvérzik még jelenleg.- Eleve ott jön az első nagy bukta, hogy ez "kiegészítő effekt". Nyilván nem lenne erő full RT renderingre, de emiatt meg ott marad a normál raszterizálás a háttérben ami eleve elviszi az erőforrások nagy részét. Ezt sokan nem is tudják, de az RT ugye kicsit több annál mint egy effekt, a teljes leképzést megoldja és kukázható lenne a normál raszterizálás. Legalábbis innen indult anno régen a sztori...
Leegyszerűsítve ugye a raszterizálás a trükk, az RT pedig a valós képalkotás maga.
Ebben a formában viszont ez az előnye teljesen elveszik.
- A másik gond az említett minőségi faktor: hány sugár milyen messze...
- A harmadik pedig szvsz maga az ütközések modellezése. Ez is felmerült már pár topicban, de nem nagyon volt hangsúlyozva. Sok sugárral, csillió ütközéssel is lehet szart gyártani ha nem jók a felület modellek... és ebben azért még mindig van valami. Sokszor egy offline renderelt RT kép sem tűnik valódinak, nagyon sokszor egy sima raszteres+trükközött AO-s cucc is élethűbb lehet.Szóval ez így ebben a formában kicsit (félrehordó) ágyúval verébre esete.
@dabadab: A hosszukkal lehet a legegyszerűbben korlátozni, hogy hányszor ütközzenek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Csere-Beszámítás! MSI Suprim X RTX 3080 10GB Videokártya!
- GIGABYTE AORUS RTX 4070 Ti ELITE 12GB - 20 hónap garancia
- GIGABYTE GeForce RTX 4070 WINDFORCE OC V2 12GB GDDR6X 192bit
- GAINWARD RTX 4070 Ti SUPER Phoenix 16GB GDDR6X - 3 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! HP Elitedesk 800 G1 USDT mini asztali számítógép - i7 4770S 16GB RAM 128GB SSD Intel HD
- Honor Pad X8a 64GB Wifi,1 év Garancia
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
- Macbook White 13" unibody
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest