Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #24737024

    törölt tag

    válasz Narxis #14 üzenetére

    A marketing, sőt a jó marketing egy ilyen kiélezett piacon elkerülhetetlen.

    Igen, ez így van. Azonban egy technikai jellegű vitában nem a marketingesek által puffogtatott frázisokkal kéne érvelni, hacsak nem akar valaki a totális agymosott szerepében tetszelegni. Milyen érv az, hogy "a Chrome biztos jó, mert 7% a piaci részesedése". Az IE-nek meg 60%, attól még nem 10%-kal jobb. Mint ahogy az Opera sem 3-szor gyengébb csak azért mert kevesebb a pőnzük marketingre, és nem tudtak annyira betörni a piacra. Sajnos manapság nagyon sokan így szemlélik a dolgokat, és ez az a pont, ahol az érvek a falra hányt borsó szintjére degradálódnak egy ilyen vitában.

  • #27441408

    törölt tag

    válasz Narxis #14 üzenetére

    Ráadásul nem is mindenféle hatóságnál sírják ki hogy a böngészőjüket az ember képébe tolják 1 böngésző választó képernyőn, hátha így nem 2%-os lesz a részesedés.... mindannyían tudjuk melyik cégről van szó.

    És ahogy írod a reklám elkerülhetetlen. De ha annyíra vacak lenne a reklámmal se sokra mennének. (szerintem)

    Mihez képest? Ha a lomha Firefox-szal hasonljtod, akkor talán igen, de az Opera vagy Safari mellett nem szembetűnő a különbség.

    Ez viszont igaz még hideg indításnál sincs a Chrome meg az Opera között nagy különbség nálam, valamivel hamarabb röffen nálam az opera de minimális a különbség . (1-2mp)

Új hozzászólás Aktív témák