Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dchard

    veterán

    válasz biomika #551 üzenetére

    Elég érdekes. Elég durva törés van az SNR marginban: majd a teljes spektrumban 15-20dB-s esés tapasztalható.

    Mivel ekkora zajbetörés nem fordulhat elő, így valószínűségi sorrendben a következő problémák lehetségesek:

    1. Modem probléma. Csekély rá az esély, de tudjátok: nincs olyan kiváló termék, amiből ne lehetne selejt. A legkönnyebb ezt lecserélni, illetve kipróbálni más modemmel (akár kölcsönkérttel is).
    2. Szűrő, és vagy kábelezési probléma. A lakásban/házban lévő telefonhálózatot megkerülve az átadási pontnál csak az ADSL modemet csatlakoztatva kiszűrhető ez a probléma.
    3. Valahol a telefonközpont és az átadási pont közötti vezetékszakaszban van a probléma: például beázás, hibás kötés, vezetéktörés, eloxidált kötés.
    4. A DSLAM port szarakodik.

    Szerintem koncentrálj az első kettőre, mert azokat Te magad is könnyen kizárhatod, és csak utána jelentsd be hibára.

    Amit még megpróbálhatnál, az egy 160%-os SNR margin beállítása, és nézd meg, hogy úgy szakad-e.

    Dchard

Új hozzászólás Aktív témák