- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
mrhitoshi #19 üzenetére
Láttam már ezt a videót, de ott is leginkább a motion blur ki/be kapcsolásával tudtak mutogatni többet. Oké, elég izmos gépem van, de adott esetben nálam most ez az adott demo már DirectX-el is tökéletes (minusz motion blur, amit amúgy sem kedvelek). Ha a Guru3D előzetes tesztjét nézem, akkor a várható sebességnövekedés aligha lesz 15%-nál több.
Szó se róla, ez csak feltételezés. De a marketing bullshitbe sok minden belefér. Ha kijön a Nitrous-al egy komoly RTS, és tényleg látványos lesz a Mantle általi sebességfölény, akkor fejet hajtok előtte. De addig kissé szkeptikusan állok ehhez az egészhez...
Még egyszer: nem a Nitrous képességeit kérdőjelezem meg, hanem azt, hogy a Mantle olyan gigászi változást hoz, mint amit beigértek.
-
válasz
mrhitoshi #15 üzenetére
Megnézted a tesztet? Extreme beállításokkal nálam volt, hogy 10 alá is benézett az FPS, az átlag pedig 25 FPS volt (6 perces teszt futtatás alatt). Miután Custom-ban kikapcsoltam a Motion Blur-t, az FPS 30 feletti folyamatosan, az átlag FPS pedig 53, és ugyanúgy, vagyis sokezer hajó lövi egymást... Mindezt természetesen DirectX alatt.
A Guru3D-n most hoztak ki egy gyorstesztet, ezek alapján nem APU-k esetén a várható sebességnövekedés 10-15% körül van DirectX-hez képest BF4 alatt.
Persze tisztán csak akkor fogunk látni, ha a StarSwarm-on is tesztelni tudja bárki...
-
Nem a Motion blur van rosszul megcsinálva, eleve a motion blur problémát okoz a képernyőn lévő objectek számának növekedésével. Ez a probléma, mivel itt tele van a képernyő ilyesmivel, ezért kell sokkal többet dolgoznia a GPU-nak. A kérdés az, hogy a motion blur-on kívül máshol is hoz-e látható fejlődést a MAntle...
-
-
válasz
likeaRAINBOW #6 üzenetére
Rémlik, hogy hajdan ugyanez történt az S3-al és a HW T&L támogatással?
Az Savage 2000 lett volna az első HW T&L kártya a piacon, de késett a driver támogatása, amikor pedig végül az S3 kidobta a driverét, az bugos volt, kvázi élvezhetettlen textúravillogások, artifactok miatt anyáztak azok, akik emiatt vették meg a kártyát... A Savage széria el is bukott, az S3-at pedig felvásárolta a VIA (hát nem csinálták meg vele az év üzletét, az is fix.Mondom ezt úgy, hogy nekem is GCN-es videókártyám van, de ez a Mantle lassan vaporware szinten kezd mozogni...
@wednesday: Azért olyan nem sokszor volt, hogy előbb volt elérhető az adott technológiát kihasználó szoftver, mint maga a technológia...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i7 6700K / GTX 1660TI / 16GB DDR4 RAM / 500 GB SSD konfig eladó
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Megkímélt állapotú Xbox Series X 1TB eladó. Kitisztítva és újrapasztázva!
- Gamer PC - i5 13400F, GTX 1080ti és 16gb DDR5
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- A Panasonic Toughbook CF-54 i5-5300u i5-6300u TN, IPS touch Budapest, MPL Foxpost
- PlayStation Network Card (PSN) ajándékkártyák, egyenesen a Sony-tól!
- Csere-Beszámítás! AMD Ryzen 5 9600X Processzor!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest