Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Frawly

    veterán

    válasz Buky87 #77 üzenetére

    Nem kötözködésből, de a videóid engem erősítenek meg. Valóban használja mind a 16 szálat, de a BF1-ben több szál is ilyen 7%, 31% környékén mozog, inkább csak az 1-4. szálak terhelődnek komolyabban. A Dying Light meg igaz, hogy egyenletesebben terheli a szálakat, de szinte mindet ilyen 40-60% között. Magyarán a 6-8 szálas, egyenként nagyobb szálterheléshez képest nem nagyon nyersz semmit. Encoderek közül is volt ilyen, azt hiszem valamelyik PH-s tesztben lévő x264-es, használatban volt az összes mag, de a legtöbb ilyen 10-20%-on.

    (#78) jattila48: jajj, ne kezdd már te is megint ezt az OS-ezést. Olvass vissza. Már leírtam, hogy ha megnézed feladatkezelőben a terhelést (nem csak Windowson, de Linuxon vagy Mac OS-en), a legtöbb processz 0%-ot eszik, ami ennél többet, az is csak néha kacsintgat be ilyen 5-10%-ra. Átlag user max 2-3, de inkább csak 1-2 prociigényes programot futtat egyszerre (vírusirtó mellett böngészés, vagy játék), általában erre a 4 magos, 8 szálas proci is durván overkill, nem hogy a 12/24-es. Átlag felhasználással (játékon kívül) az i5-i7-es procit sem használják ki az emberek.

    (#74) VirsLee: értem, hogy nem átlag felhasználónak készülnek, de most mégis a bejelentése óta mindenki az i9-ről meg a Ryzenről beszél, hogy micsoda világmegváltás ez a sok mag. Majd térjünk vissza erre, ha majd minden fingóapp, akár a pasziánsz is skálázódik akárhány magra (még ha nincs is rá szükség), ahhoz viszont sokat kell fejlődjenek a fejlesztőknek is. Szép, hogy az AMD kijött a Ryzennel, és lejjebb mennek az árak, meg végre az Intel is komolyabb fejlesztésre kényszerül, van végre verseny, de ezt a túl sok magot hajhászást zsákutcának látom, gyúrjanak az egy magra eső erőre, a cache-re, a csíkszélességre, annak sokkal több értelme van. Ez kb. akkora mellélövés lesz lassan, mint a Netburst-architektúránál a hosszú futószalag és a magas frekik, attól várták a megváltást.

Új hozzászólás Aktív témák