- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Magisk
- iPhone topik
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Nokia N900 - egy kategória újraértelmezése
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Auratech
őstag
A mobil GPU-k sokkal rugalmasabb piacot jelentenek, mint a leívelő desktop megoldások. Nem véletlenül a Maxwell is mobil architektúrára alapul. A látott kép minőségibb textúrúzással, adaptált gamma-kotraszt beállításokkal elég ütős lehet egy mobilos gpu-tól. És ez csak a kezdet.
A meglévő megjelenítési technológiák pont a sugárkövetéssel renderelhető képi végeredményt próbálják mindenféle shaderek segítségével valós időben megközelíteni. A dedikált sugárkövetés hardvere bőven skálázható desktop energiaszintre is. Akkor olyanok leszenek a játékok, mint most az átvezető animok. Ez egy-két év.. -
dezz
nagyúr
válasz
DeltaPower #14 üzenetére
Ez beállítás kérdése. Túlzottan feltolták a tükröződési indexet, hogy a vak is lássa, miről van szó. Az árnyékok kontrasztja is beállítások kérdése. Ez csak egy demókép, amit valószínűleg egy kóder generált.
(#17) freeapro: Erm, ha hamarabb elolvasom a tiédet, meg sem írom a sajátom.
-
zoltanz
nagyúr
Várós, bár sugárkövetéssel készült anyagok között láttam már szebbet is.
Reméljük a többi gyártó is rákap és készít hasonló GPU-t, valamit több appot/játékot látunk majd rá. -
freeapro
senior tag
válasz
micafighter #16 üzenetére
Így van, profi fotós feltesz egy polár szűrőt és kiszűri ezeket a káros csillogásokat.
Ettől függetlenül a képen a csillogó motorháztető nyilvánvalóan a demóra tultolt visszaverődés paraméter hatása. Szóval ettől még lehet jó a RT, csak nem hiszem, hogy a kisrészletességű grafika és bika vissazverődés lenne a jó irány ultramobil eszközökön. -
micafighter
nagyúr
válasz
DeltaPower #14 üzenetére
Nyilván nem nagyon fogsz olyan képet találni, ahol tükrözödik a motorháztető, olyat ugyanis nem csinál a fotós, ha azt akarja, hogy rendesen látható legyen a kocsi.. Ráadásul a legtöbb képen amit a linkedben látni, elég sok a post-processing is, aminek megint csak az a lényege, hogy minél szebben pompázzon az autó. Ennek az effektnek a játékban meg pont az élethűség a célja. A photoshop és a szokásos post-processing pedig távolabb nem is lehetne az élethűségtől. Szumma szummárum, ha kimész az utcára hasonló fényviszonyok között, ez a ray tracinges kép közelebb lesz a valóság visszaadásához, mint az általad linkelt képek nagy része.
-
Miert is mobilra akarja az Imagination elhozni a sugarkovetest? Ez jelenleg profsszionalis piacon aktualis, joval kesobb johet desktop, hardcore jatekokhoz. Mobilra, ahol az energiahatekonysag a legfontosabb, orultsegnek hangzik ilyesmit fejleszteni.
-
DeltaPower
addikt
[link] Egyetlen olyan képet nem látok, amin az erős tükröződés miatt a világos (fehér) csík alig lenne megkülönböztethető a sötét(kék)től. A színes felület ráadásul csak igen erős fényben tükröz úgy, hogy a tükrözött kép nem veszi fel az alapfelület színárnyalatát, itt viszont a kék alapon tisztán látszik a fa zöldje vagy az épület téglavöröse. Fehér felületen pedig elég nehéz akármilyen tükröződést előhozni.
Abban igazad van, hogy egy csomó plusz árnyék megjelenik, de ezek az árnyékok túl gyengék, észre nem lehet venni ha nem keresed vagy nem hívják fel rá a figyelmed. Ugyanakkor egy csomó árnyék eltűnik. A fának nincs árnyéka önmagán, az eresz alsó része mintha direktbe lenne világítva.
-
Yany
addikt
válasz
DeltaPower #9 üzenetére
pontosan, szóról szóra ugyanezt gondolom, le sem írom...
az az asztal olyan, mintha utólag photoshopban ráretusálták volna... semmi kontakt a környezetével. Se ambient occlusion, se környezetre vetülő fény, se semmi optikai interakció -
mzso
veterán
Én valami GI gyorsítást reméltem a jelenglegi konzol generációhoz, de gyakorlatilag csak annyit fejlődtek amennyit az összevont címtér jelent, meg egy keveset nyers teljesítményben ami ennyi év alatt elvárható volt.
Remélhetőleg a következőben már lesz valami. Mondjuk raytracing gyorsítás ami a legtöbb GI módszer egyik alapköve. Lehetne vele gyorsítani voxel/nem-voxel cone/beam tracingtől kezdve photon mapping-en át path tracing-ig sok mindent. -
mzso
veterán
válasz
DeltaPower #9 üzenetére
Ehh... Valamit nagyon rosszul néztek. A valóságban is elnyomja a tükröződés a a festék színét. Ráadásul megjelenik egy csomó árnyék ami a másikon nincs.
-
Strezi
őstag
Abszolult egyetértek
Nem tudom eldönteni, hogy a második képen bug vagy feature-e az RT
-
DeltaPower
addikt
Nem írtam el. Az RT-s képen elvesznek a részletek, összefolyik az egész. Az árnyékok gyakorlatilag szinte egy tónusúak a megvilágított részekkel, mintha valami brutál ambient light vagy skylight lenne a jelenetben. Az autó textúrájából kb semmi se látszik a túlzott tükröződéstől. A raszteresnek megvan a szokásos, túlszaturált hangulata, de még mindig élvezhetőbb mint az RT-s kép sivársága.
-
Meteorhead
aktív tag
Ez nagy királyság lenne, ha képes lenne nem csak dedikált hardveren futni, hanem lenne OpenCL back-endje, és lenne CL-GL-RL interop.
-
apatyas
Korrektor
válasz
DeltaPower #5 üzenetére
Csak elírtad, vagy tényleg összekeverted a két képet? Amelyiken tükröződik a motorháztető az a ray-tracinges. Tény, lehetne mattabb is a motorháztető mert tényleg tükör, de látszik rajta a festés is.
-
lexandro
tag
Elso verzionak egeszen jo eredmeny, foleg ha a megcelzott piacot nezi az ember. 1-2 generacio mulva mar mindenki oket fogja masolni.
-
DeltaPower
addikt
Borzasztó gyenge az RT-s kép, még rosszabb mint a raszteres. Egyedül a transparency terén látok benne előrelépést, bár a raszteres képen az autó viszont gyakorlatilag tükörré vált, szóval van még mit fejleszteni.
-
Ezek szerint ez egy célhardver, ami be van építve a GPU-ba.
Mennyire korlátozott így a működés?
Van külön API-ja, amivel kihasználhatóak a fix egységek? -
pusszycat
nagyúr
Nem igazán látszik a fa a 2 képpen.
-
freeapro
senior tag
Hát a kép egy furcsa kombinációja az alacsony részletességű modellnek és a szuper élethű árnyékoknak és reflexiónak.
Szerintem ez nem a legjobb irány. -
zsolt501
nagyúr
Nem rossz, látványosan élőbbnek tűnik a környezet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Elektromos autók - motorok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Microsoft Outlook topic
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Magisk
- Megjött a Razer DeathAdder egerek legfrissebb nemzedéke
- Revolut
- További aktív témák...
- GAINWARD RTX 4070 Ghost OC 12GB - ÚJ! 3 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE Pulse OC RX 9060 XT 16GB GDDR6 videokártya 27% áfa 3 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE NITRO+ RX 7900 XTX 24GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- PNY EPIC-X RGB RTX 5060Ti 16GB / Gigabyte EAGLE OC RTX 5070 12GB videokárty 3 év garancia 27% áfa
- HP OMEN 3080Ti 12GB
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő (bolti áruk 100.000Ft)
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- LG 27GS95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1000 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest