Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- One mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Sony Xperia 1 VI - egyből hat
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
Új hozzászólás Aktív témák
-
tatabike
őstag
válasz
Ablakos #29930 üzenetére
A harmadik elvileg az, hogy te döntheted el, hogy a pótkocsi bogija (emelhető/leengedhető) fent vagy lent legyen. A valóságban is működik ez, de csak bizonyos súlyhatár alatt, ha a rakomány ezt túllépi, akkor a pót leteszi a bogit és nem engedi felhúzni. Ha könnyű a pót, akkor meg azért előnyös kézzel vezérelni, mert pl. lerakott bogival könnyebb tolatni, mintha a 3-ból csak 2 tengely lenne a talajon. Legalábbis a valóságban így működik.
A pótkocsifék meg lassításra szolgál, az újabb szerelvényeken nem igazán van ilyen. Ugye az az előnyös, ha a traktor fékezéskor húzott, és nem tolt, ezt úgy lehet elérni, hogy a pót előbb és/vagy jobban fékez, így stabilabb a szerelvény. Ellenkező esetben, ha a traktor fékez előbb/jobban, akkor be tud csuklani a szerelvény. Ez főleg tandemnél és forgózsámolyos pótnál fontos, de a nyergesnél is számít. Szóval a pótkocsifékkel úgy lehet lassítani, hogy a traktor maga nem fékez, hanem a "póton lóg..." Mai gépek ezt automatikusan tudják.
Új hozzászólás Aktív témák
lo Az Scs Sofware végre befejezte az Euro Truck Simulator nevű játék fejlesztését! A játék már arany lemezen van és ha...
- Független Xiaomi 14 512 GB fehér telefon még 25 hónap garanciával
- X1 Carbon 9th 27% 14" FHD+ IPS i5-1135G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 5 3600-5600X + RTX 3060 Ti / 3070 / 3080 + Új 16-32GB DDR4! GAR/SZÁMLA!
- HP 15s-eq1036nh - 15,6"FullHD IPS - Ryzen 5 4500U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Roborock S8 White, 2 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest