Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • moli.hu

    őstag

    @Abu85: """Utóbbi kategóriánál amúgy is mindig a kamerakezelés az egyik legnehezebb feladat, hiszen pontosan be kell állítani a megfelelő látómezőt ahhoz, hogy a játékos sose érezze úgy, hogy a kamera nem segíti a továbbhaladását. Az Oculus Rift használata ezt a problémát tulajdonképpen szinte teljesen eliminálja, így a nézelődés gyakorlatilag szabaddá válik."""

    ha megnezed a videot, a riftes mozgas nem szabad, a kameramozgast tovabbra is elore le kell programozni, magyarul nem oldja meg a problemat (persze a "szinte teljesen" szavak hasznalataval nem is ezt mondtad.. csak szinte.... teljesen....)

    """A virtuális valóság egyik nagy hátránya, hogy a több GPU-s rendszerekkel nem kompatibilis. A külső kamera koncepciója azonban ezt új megvilágításba helyezi a CrossFire és SLI konfigurációkat. Lehetőség adódik ugyanis olyan kooperatív módra is, ahol például a két darab GPU-ra egy-egy Oculus Rift kapcsolódik, így az adott PC-n játszó két játékosnak külön-külön kiszámolja a szükséges információkat a két GPU. Tulajdonképpen mindkét játékos a saját karaktere mögötti kamerát irányíthatja a fej mozgatásával."""

    ez miert kulonbozik barmiben is a 1stperson kooperativtol? hiszen mindket jatekos fejen ennek rajta kell lennie, magyarul ugyanugy el vannak zarva egymastol, mint a 1stpersonnel, nincs kozos kepernyo.
    miert kell ehhez 3rdperson, miben hoz ujat a 3rdperson a multi-gpu 1stperson kooperativval szemben?

Új hozzászólás Aktív témák