- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Redmi Note 14 Pro+ 5G - a tizenhármas átka
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Yettel topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
-
Mobilarena
Sony Xperia P - fémtestvér
Új hozzászólás Aktív témák
-
sssz
őstag
válasz werszomjas #6012 üzenetére
gondolod hogy a gyártói garancia bármit is ér ha egy gsm boltból veszed?
Annyit meg talán nézzetek már ki belőlem, hogy nem egy sufni gsmbe vásárolok, csak hogy megspóroljak ezer ft-ot.
A gsm bolt, ahonnan vettem teljesen megbízható! Évek óta vásárolok ott telefont, jól ismerem a tulajt. Rendes srác. A bolt pedig jól megy, nincsenek bajban.
A másik, hogy én sose veszek gyári garis telefont. Egyrészt az is lehet szürke import és máris nem fogadja el a garanciális szervíz. Aztán se a bolt nem javítja, se a szervíz. A boltnak ugyanugy kötelessége a javítás és a csere.
De kérlek, ahelyett, hogy lehúzod a terméket, amit árulok, inkább kérdeztél volna meg privátban minderről.
[ Szerkesztve ]
szabályok:1. privátra illik válaszolni. 2. ha TE jelzed,hogy venni szeretnél tőlem valamit, de utána meggondolod magad, legalább írj egy privit!!!
-
Dany007
veterán
válasz werszomjas #6012 üzenetére
Nem teljesen értek egyet veled.
Attól még, hogy bolti garis a boltnak is ugyanúgy kötelessége megjavítani vagy cserélni a készüléket hiba esetén.Volt már pár ilyen problémám az elmúlt években és mindegyik gond nélkül meg lett oldva. A különbség maximum ott lehet, hogy a 2 év eggyel több, mint az egy év. De számomra az, hogy bolti vagy gyártói a garancia teljesen mindegy, hiszen mindkét esetben kötelesek a garanciaidőn belül a garanciális hibákat javítani vagy cserélni a készüléket.
Nekem pl nem érne plusz 30 ezer forintot az a tény, hogy nem a bolt szervizeli, hanem a gyártó. Őszintén én mint júzer sz...rok bele. Ha nem lesz megfelelő a javítás úgyis addig viszem vissza, amíg ki nem cserélik vagy meg nem csinálják rendesen.A plusz egy év gari már lehet érv. De tapasztalatok alapján a legtöbb meghibásodás a használat első hónapjaiban előjön (nem megy gps, nem megy a wifi, szar az akksi, szar a kijelző stb). De ha nem is, akkor 1 éven belül biztosan. De speciel nekem ez se ér meg plusz 30k-t.
Néztem ilyen telefont még szeptemberben a VIP-nál. Meg is lepődtem, mert 75 ezer volt a készülék egyéves bolti garival. Aztán felhívtam őket és kiderült, hogy ez csak a készüléket tartalmazza. Ami azt jelenti, hogy se doboz, se töltő se headset se semmi nem járt hozzá, csak a nyers készülék. Viszont kb 86 ezer forintba került volna, ha rendes dobozos verziót kérem szintén 1 év bolti garanciával. És 100k fölött volt 2 éves gyártói garival.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót
SONY Xperia P
Készülék tulajdonságai:
Operációs rendszer
Android GB 2.3
Android ICS 4.0.4 -2012. aug.
Android JB 4.1.2 -2013. ápr.
Kijelző, megjelenítő
LED-TFT WhiteMagic technológia
16 millió szín
qHD (540x960) felbontás
4" (~275 ppi)
Processzor, képmegjelenítő
ST-Ericsson NovaThor U8500 1GHz
Mali-400
Memória, tároló
1 Gb RAM
16 Gb tároló
(2 Gb alkalmazásoknak, 11.3 Gb egyéb)
Micro SD bővíthetőség nincs
Egyéb
Unibody ház
3.5 jack
microUSB 2.0
microSIM
microHDMI
Bluetooth 2.1+EDR (up to 3.0)
WiFi
NFC
- Huawei Nova 10 // 128GB // Újszerű // ÁFÁS Számla+Garancia //
- iPhone 13 pro 128GB független Sierra Blue, makulátlan
- Honor X6b 4/128GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Oppo A57s 4/128GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Oppo Reno7 5G 8/256GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!