Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vimes

    senior tag

    Nem lep meg a dolog. És most konkrétan nem az Iponra gondolva, hanem úgy általánosságban - szinte mindenhol így megy a garanciális ügyintézés. Csak remélni tudom, hogy ez volt az első és egyben utolsó ilyen negatív eseted, hogy igénybe kell venni a garanciát, mert sajnos nagyon sehol sem lesznek azon, hogy minél hamarabb intézkedjenek. :( Nekem anno egy ennél sokkal kissebb (6k) értékű mp3 lejátszó garanciáztatására kellett várnom több mint egy hónapot, a 15 munkanapos időhatárt jelentősen túllépve. A dolog vége az lett, h ugyanabban az értékben választhattam egy másik terméket, nem hiszem, h csak akkor derült ki, h a terméket nem tudják/akarják megjavítani. Az a legdurvább, h a legpozitívabb tapasztalatom a TESCO-ban történt, ahol az egyik korábbi fejhallgatómnak visszaadták az árát a vevőszolgálaton, én pedig kis ráfizetéssel vettem egy más típusú fejhallgatót, ami még mindig működik. Legjobb eleve úgy "felkészülni" a garanciáztatásra, h kb. egy hónapig nélkülözni/pótolni kell az eszközt, és nem ér majd nagy csalódás.
    Kicsit kitérve az Iponra is: én is tőlük vettem az előző hónapban egy gépet, mégpedig anyagi megfontolásból. Két választásom volt: vagy megveszek egy nekem megfelelő előre összeállított konfigot pl. az Extreme Digitalban vagy a BestByte-ban, vagy megrendelem egy webáruházban, mint pl. az Ipon. Azért döntöttem az utóbbi mellett, mert ugyanaz a számítógép előre összeállítva annyival drágább volt, mind a két helyen, hogy fizikai fájdalmat okozott volna akkora árkülönbséget feleslegesen kifizetni. És itt jön ki a garancia kérdése: anno régebben voltak nekem is aggályaim a webshopokkal szemben, de amikor megtapasztaltam, hogy menyire rossz a garanciáztatás úgy általában, akkor már teljesen mindegy, hogy hol veszek meg valamit, nem kapok jobb garanciáztatást, ott veszem meg, ahol a legolcsóbb.

Új hozzászólás Aktív témák