Új hozzászólás Aktív témák
-
csbika
csendes tag
Nem várt folytatás (avagy kis olvasnivaló húsvétra)
Csütörtökön átvettem a futártól újra a telefonomat (még mindig javíttatlan állapotban), és annak rendje és módja szerint feltettem a polcra, hogy akkor majd az ünnepek után begyalogolok vele egy szervízbe.
Ma délben azonban eszembe jutott, hogy azért mégis jó lenne bekapcsolni, hogy legalább olyan állapotban jött-e vissza ahogyan elküldtem. Spoiler: NEM.
Bekapcsolás után 5G mobilnet megy a telón, úgy, hogy tudtommal SIM kártya nincs a telefonban!! (Mert leadás előtt eSIM-et eltávolítottam, fizikai SIM kártyámat kivettem). Aztán hopp, nézem a beállításokat, látom hogy egy számomra ismeretlen számú SIM kártya van benne. Megcsengettem a számot a póttelóról kíváncsiságból, hogy lássuk egyáltalán működik-e, kicseng, rezeg a telefon. Na mondom jól van, biztos csak valami tesztkártya, a szervízes benne felejtette tesztelés során, ki is vettem belőle, hogy nehogy bajba kerüljek.
Igenám, de néhány perc múlva hívnak a póttelómon, és az a szám keresett, amit épp az előbb hívtam, úgy hogy a SIM kártyával ami a számhoz tartozik ott szemeztünk az asztalon... meghűlt bennem a vérHa jól tudom húsvét van, nem haloween...
Mindenesetre néhány perc csevegés után kiderült, hogy élő emberrel sikerült beszélni, akinek valószínű ugyanakkor vizsgálhatták át a Galaxy Z Fold 4-esét az oktogoni szervízben amikor az én Flip-emet, így valahogy a SIM kártya az én telefonomban landolt
(Telekomos, és elv egy telefonszámhoz lehet náluk két SIM-et kérni).
Egyébként az övét szépen megjavították, azt mondta, olyan mintha új lenne. Gyakorlatilag "mindent kicseréltek rajta az alaplapon kívül" (kijelzőbaja volt neki is). -
csbika
csendes tag
Ez a TMX álláspontja ha valakit érdekel:
"A gyártó utasításai szerint, amennyiben az ilyen típusú készülék burkolata sérült a zsanér részen, akkor a készülék nem kezelhető garanciális keretek között, függetlenül a készülék hibájától.
Abban az esetben tudjuk az Ön által leírt hibát garanciában kezelni, amennyiben erre a gyártótól (Samung) engedélyt kapunk méltányossági javítás címen.
Azt tudjuk javasolni, hogy keresse meg a Samsung Ügyfélszolgálatát a korábban leírtakkal és amennyiben a gyártó elfogadja a panaszát és engedélyezi az eszköz garanciális javítását, abban az esetben van lehetőségünk garanciában javítani a bejelentett problémát."
Meg pár kép:
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy A26 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy Z Fold 5 (SM-F946B/DS) 512GB/12GB - Jégkék
- iPhone 13 Midnight-128Gb-90% akku-2026.10.05. garancia
- Samsung Galaxy A23 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 137 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- Bomba ár! Dell Inspiron 5405 - Ryzen5 4500U I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Samsung Galaxy S6 Lite (2022) , 4/64 GB ,Wi-fi
- BESZÁMÍTÁS! Lenovo Legion 5 15ITH6H Gamer notebook - i7 11800H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB W11
- Telefon felvásárlás!! Honor Magic6 Lite, Honor Magic6 Pro, Honor Magic7 Lite, Honor Magic7 Pro
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest