- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Kínai androidos okosórák
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Megérkezett Magyarországra az Infinix
ma Hivatalos jelenlétbe kezd a Transsion márkája, négy darab százezer forint alatti okostelefonnal indítanak.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Bemutatta 2 Tb-es 3D QLC NAND chipjeit a Kioxia
ph Ezekkel már 16 TB-os M.2 SSD-k is építhetők 2280-as méretben.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Parallaxis
addikt
válasz
#24536576 #2368 üzenetére
Ahogy elnézem ti nem értitek a dolgot és írtok feleslegesen hülyeségeket.
A Samsungot nem érdekli, hogy az adott készüléket hol és mennyiért vetted, mert jelen esetben ez irreleváns.
Ők gyártották és életveszélyes, tehát minden körülmények között cserélik!
Ha nem tudják cserélni, mert logisztikai okok miatt ők nem akarják/tudják leszállítani a dualsim-es verziót, akkor pénzvisszafizetés van és annyit fizetnek vissza, amennyibe az adott készülék hivatalosan kerül és amennyiért a kedves ügyfél újra be tudja magánúton szerezni.
...és a lényeg, hogy ez nem szívesség a Samsung részéről, hanem kötelesség, mert a hibás készüléket ők gyártották és mindennemű károkozás, ami emiatt történhet az az Ő felelősségük és bizony jobban járnak, ha szó nélkül cserélnek, vagy kifizetnek egy készüléknyi árat, mintha egy leégett autó, ház, vagy emberéletben esett kár után fizetnek milliókat és veszítenek még jobban a gyártói megítélésükből.
Új hozzászólás Aktív témák
ma Az S szériához közeledő Note7 kijelöli a csúcs Galaxyk csapásirányát: ívelt kijelző, retinaszkenner, 64 GB tárhely, Android 7 stílusú TouchWiz – ja, és víz alatt működő S Pen, hogy az egyéniségből is maradjon.
Friss infó
A Samsung hazai ügyfélszolgálatán megerősítették az újabb visszahívást. Ahol vásároltuk a készüléket, ott kell jelentkezni és jelezni a pénzvisszafizetési igényt a készülék visszaszolgáltatása mellett.
A tartozékokat is vissza kell juttani a vásárlás helyszínére és ott igényleni a visszavásárlást!
A készüléket peddig ki kell kapcsolni addig is! Ezt külön leírták. Amennyiben a forgalmazó nem kellően partner ebben, azt jelezni kell a Samsung ügyfélszolgálatán!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Amazon
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Milyen joysticket vegyek?
- Kínai androidos okosórák
- Battlefield 2042
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S23 5G 128GB 8+8GB RAM kártyafüggetlen + dual, ÚJ KÉSZÜLÉK, 3-ÉV GYÁRI GARANCIÁVAL!
- Iphone 13 pro 128gb kek + 2 tok + kulso aksi
- Apple iPhone 13 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 12 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 12 Mini 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen