- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ideiglenesen leállította az Xperia 1 VII értékesítését Japánban a Sony
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tzoltan21
tag
Eléggé érdekesség ez számomra.
Sosem tudtam, hogy a Vsync-nek ekkora jelentősége van. Sosem kapcsoltam be, mert gondoltam a nagyobb fps szám sosem jelenthet hátrányt. Azért van az ha mondjuk 200 fps-el fut egy alkalmazás, hogy aprócska vonalak jelennek meg a monitoron? Nem GPU hibára gondolok itt..
-
De, pontosan ezt mondtam én is. Így már érthető, csak nem tudtam, hogy ez a frissítés hogy működik.
(#85) FLATRONW
Igen, jól mondod, és ugye ez a triple buffering + vsync lényege, hogy ha minden esetben 16,6 ms és 33,3 ms között van a képkockák kiszámolásának ideje az adott másodpercben, az fps akkor sem esik le 30-a, hanem nyugodtan lehet 55 is. -
FLATRONW
őstag
Egy kicsit módosítom a második mondatot, mert félreérthető.
Tehát az első kép első negyede az első negyedben, a második kép második negyede a második negyedben, a harmadik kép harmadik negyede a harmadik negyedben és a negyedik kép utolsó negyede pedig a negyedik negyedben lesz megjelenítve.
-
Tehát a 16,6 ms-es frissítés azt jelenti, hogy a bal felső képponttól a jobb alsóig ennyi időbe telik a pixelek újraírása? Azt hittem ez CRT-knél volt így. Akkor ha jól értem, 60 Hz és 120 fps esetén a monitor felső fele az első képkocka alapján rakja ki a pixeleket, utána meg ahogy bejön a második képkocka, az alsó fele már az alapján lesz frissítve?
Akkor mondjuk 240 fps-nél a legfrissebb információ csak a kép alsó negyedében található? Ami egy fps esetén a talaj? -
Tudom ez off, de nekem most a Metro LL Recux-ban nagyon sokat crashel a játék. GPU driver timeout-tal, tehát szokásosan az a hiba, amikor túl van húzva a kártya. Azzal a különbséggel, hogy nincs. Max boost órajel van rajta. Elképzelhető, hogy ha áttenném max minőségről max teljesítményre, akkor nem lenne ilyen hiba? 1440p-ben futtatom és úgy nincs meg mindig a 60 fps. Mivel az adaptív VSync be van kapcsolva, így érthetően akkor izzad igazán a kártya, amikor beesik 60 alá. A crashek is akkor szoktak jönni sztem (bár nem fraps mellett szoktam futtatni, így nem tudom biztosra mondani). Van, hogy annyit crashel bizonyos pályarészeken, hogy visszateszem 1080p-re a felbontást. Úgy nagyon stabilan megvan a 60 fps, nem is szokott összeomlani. Így néz ki a control panelem:
-
LordX
veterán
Ja jó, olyan opció tényleg nincs, hogy ne vegye vissza az órajelet, ha nincs elegendő terhelés, mert ennek csak akkor lenne értelme, ha szarul lenne implementálva a váltás, és problémákat okozna.. A Battery Boost meg majd jön. Az órajel visszavételt az Ati hozta be 1 generációval az nV előtt (X800 vs 7800 GT), ezt az nV hozta ki egy generációval az AMD előtt. Egyszer egyik, egyszer másik, ilyen ez a popszakma.
Egyébként mi értelme nem adaptívra állítani ezt az opciót, hogy a kártya, ami egyébként 240 FPS-t tolna ki az adott játékban, az idő háromnegyed részében max frekvencia és max ventilátorzaj mellett pörögjön idle-ben VSync mellett?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bomba ár! Dell Latitude E6520 - i5-2GEN I 6GB I 320GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Gari!
- Dell Latitude 8-11. gen i5, i7, 2-in-1 szinte minden típus csalódásmentes, jó ár, garancia
- Lenovo ThinkPad X1 Carbon G8, i7-10510U, 16GB, 1TB SSD, 4K kijelző + WWAN (ELKELT)
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF B550M R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 Ti 8GB Rampage SHIVA FSP 700W
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A16, Samsung Galaxy A26, Samsung Galaxy A36, Samsung Galaxy A56
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest